Kan het nog goedkoper denk je? dit komt op 52 euro uit incl verzendenquote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
alstu
Geen slechte zaak overigens, aangezien veel mensen die ik ken op een merchandise forum goede ervaringen mee heb.
Ja gewoon (lang) wachten. Kotobukiya staat er bekend van om succesvolle beelden keer op keer opnieuw uit te brengen. Als de vraag blijft en de beelden verdwijnen dan maken ze gewoon nieuwe bij (in tegenoverstelling van andere fabrikanten). Tegen die tijd is het gewoon overal te koop.quote:Op maandag 31 december 2007 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan het nog goedkoper denk je? dit komt op 52 euro uit incl verzenden
Jij ook Berniequote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, klaar met werkenNu verder met mijn leven achter het internet
![]()
![]()
Ohwja, alvast een gelukkig nieuwjaar
Ze waren ook overal te koop, maar is die 52 euro een redelijke prijs? ik heb het er opzich wel voor over, maarja jij bent de expert!quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja gewoon (lang) wachten. Kotobukiya staat er bekend van om succesvolle beelden keer op keer opnieuw uit te brengen. Als de vraag blijft en de beelden verdwijnen dan maken ze gewoon nieuwe bij (in tegenoverstelling van andere fabrikanten). Tegen die tijd is het gewoon overal te koop.
52 is een mooi prijs. Standaard prijs was toch 45 a 50 euro. Al zou ik eerder gaan voor die pakket van drie beelden. Je zal vroeg of laat toch die andere beelden erbij willen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze waren ook overal te koop, maar is die 52 euro een redelijke prijs? ik heb het er opzich wel voor over, maarja jij bent de expert!
Welk pakket bedoel je? ik kan het niet vinden op die site.quote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
52 is een mooi prijs. Standaard prijs was toch 45 a 50 euro. Al zou ik eerder gaan voor die pakket van drie beelden. Je zal vroeg of laat toch die andere beelden erbij willen.
http://www.heldenshop.de/(...)-figures-p-29449.phpquote:Op maandag 31 december 2007 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welk pakket bedoel je? ik kan het niet vinden op die site.
En is die site überhaupt betrouwbaar?
iddquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef taart het volgende:
Nou het is weer voorbij, we worden de keiharde realiteit weer in gesleurd.
Het zelfdequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef rozijnenbakje het volgende:
beste wensen! en voetbal? dat speel ik het liefst op een echte grasmat!
Gefeliciteerd!quote:
Alcoholistquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef taart het volgende:
Ik ben al droknen
iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:44 schreef Poit het volgende:
Also also!! Niet zo over Bernie he.
Anyhow, Goejumorguuuh!!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef mordradead het volgende:
17e meet met Bernie en Taart maarja, bernie zal wel niet op komen dagen net als op de gam meet
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:32 schreef taart het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooo waar is iedereen?
HELL NO!!! Voornemens, tssk het idee alleen maar... dat is voor gepeupel waaraan van alles mankeert.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk denk dat ze hun goede voornemen om "een echt leven te krijgen" gaan waar maken
Goede voornemens moet je ook nooit met anderen delen, anders moet je je er aan houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
HELL NO!!! Voornemens, tssk het idee alleen maar... dat is voor gepeupel waaraan van alles mankeert.
SECRET GAM MEET ?!@!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef mordradead het volgende:
17e meet met Bernie en Taart maarja, bernie zal wel niet op komen dagen net als op de gam meet
Wees blij dat degene nog wakker wordt van je smsjequote:Op maandag 7 januari 2008 09:34 schreef taart het volgende:
leuk als je er om 7 uur eruit gaat en er op school achter komt dat degene met wie je samenwerkt wakker werd van je smsje
Wanneer ben jij nou niet goed gehumeurd? Nooit toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:10 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Vanochtend werd ik bruut gewekt omdat ik even mijn auto moest verplaatsen voor de bouwvakkers die met een gigantische tractor zand uit mijn tuin wilden komen halen. Maar al met al ben ik verder nog best goedgehumeurd vandaag.
Ik kan af en toe nog wel eens sjago uit de hoek komen hoor. Komt niet zo heel vaak voor en meestal weet ik al van mezelf wanneer ik niet goedgehumeurd ben en dan ga ik mensen meestal uit de weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Wanneer ben jij nou niet goed gehumeurd? Nooit toch?
Ben trouwens van't weekend naar een 5 sterren hotel in Antwerpen geweest met m'n meissie.
Leuke stad, heb alleen spierpijn van het winkelen
Sterker nog, vriendinlief heeft me dit als cadeau gegevenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, vriendinlief had het uitgekozen. Leuk hoor! Ik ben inderdaad vrij vandaag, morgen mag ik weer aan den arbeit. Ik werk ong. 24u p.w. (ene keer wat meer), maar helaas wel onregelmatige dagen.
Verstandige keuze van de jongeman in kwestiequote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb trouwens dit weekend een beeld gehad van Jack (wijst naar avatar) van vriendlief.
Grappig, ik val ontzettend op charmante Jack uit Lost en notabene diegene die geintimideerd zou moeten zijn door mijn obsessie met Jack geeft me een beeld van de kerel.
Ach, de jongen lijkt verstand van vrouwen te hebben, mag hij best becomplimenteerd op wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
Wil je zijn ego niet al teveel strelen? Hij heeft er al zo'n last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |