Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breda is nog wel een stukkie verder volgens mij![]()
Ik kom daar nooit maargoed.
Doen ze goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.
Sjezus, wat ben jij een droogkloot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Messenga het volgende:
Come on, hou het eens op Ajax ipv oude ajax filmpjes op nieuwsgroepen
Nou dat is nog wel een stukkie hoor...majaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.
Het is ook maar bij wijze van..quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat is nog wel een stukkie hoor...maja
Mooie OP appeltje
Op de fietsquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Bij de 900 zijn we kampioenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Pff, mbt het Ajax topic tel ik per honderd.
quote:Geen contract voor Braziliaans duo
--------------------------------------------------------------------------------
20 december 2007
De Brazilianen Jonathas en Anderson hebben geen contract kunnen afdwingen bij Ajax. Beide spelers liepen de afgelopen anderhalve week stage in Amsterdam. Het duo, dat onder contract staat bij Cruzeiro, keert terug naar Brazilië. Anderson en Jonathas konden de technische staf niet genoeg overtuigen van hun talent.
Overigens was Jonathas donderdag wel trefzeker voor Jong Ajax in het oefenduel met Stormvogels/Telstar (3-1 winst). De lange, sterke spits wist echter ook enkele grote kansen te verprutsen. FC Groningen leek in de vorige transferperiode de nieuwe werkgever te worden van Jonathas, maar de Trots van het Noorden kreeg de transfer niet op tijd rond.
Twente uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zondag hopelijk weer eens winnen en de nul houden. Als we dan donderdag ook van FC Twente winnen gaan we in ieder geval zonder schade de transferperiode in.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
Bier hoeren kermis Elsemieke warme chocolademelk kerststol enzo.
Gelukkig spelen we thuis.quote:
Kijk, met dit soort statistieken word je kampioen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:55 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax bijna jaar ongeslagen in uitduels [wijzig]
Mocht Ajax komende zondag niet verliezen van Excelsior, is het een jaar ongeslagen in uitduels in de Eredivisie. Het laatste verlies dateert van 24 december 2006, toen Vitesse in eigen huis met 4-2 te sterk was voor de Amsterdammers.
quote:Restitutie voor gedupeerde fans
Voetbalsupporters met een kaartje voor de zaterdag afgelaste toppers Kakkerlakken-KAAZ en Ajax-PSgay krijgen volgens de KNVB-regelementen hun geld niet terug. Toch willen Kakkerlakken en Ajax wat regelen voor hun duizenden gedupeerde fans.
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:14 schreef koningdavid het volgende:
Hoor ik dat nou goed, konden wij 10 miljoen voor Urby krijgen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Jawel man.. na de winterstop gaat ie weer goed spelen als Davidus terug is!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zouden we echt niet moeten weigeren....
Pfoeh, ik wil Urby niet per se weghebben, maar voor dat bedrag (als het klopt) moet je het gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Held.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
Bier hoeren kermis Elsemieke warme chocolademelk kerststol enzo.
Dat spandoek hangt er volgens mij al jaren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:42 schreef Cordoba32 het volgende:
Waar is fuckbuddy?1 ding kunnen ze wel in Alkmaar.... spandoeken maken...... Hadden we eerst bonk bonk...... gister hing er.. Boy=the man...... Zal wel een heel sfeerteam achter hebben gezeten..... Pienaaaaaaaaar....
Laten we hopen dat ze ook echt niet goed genoeg voor Ajax waren. Zou me niet eens verbazen als ze over 2 jaar opeens bij een andere topclub spelenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
En dan zeggen ze dat we krap zitten in de verdedigers.. als je Urby dan toch houdt, zet 'm dan alsjeblieft op het middenveld en niet meer in de verdediging.
Jaja, ze zijn weer lekker bezig... Wel jammer trouwens dat die Brazilianen blijkbaar tegenvielen.
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
quote:Ajax - PSV op woensdag 30 januari
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Datum: 21-dec-2007 11:32
De KNVB heeft Ajax – PSV vastgesteld op woensdag 30 januari. De ‘traditional’ werd afgelopen weekeinde afgelast door acties van twee politievakbonden. Het is voor het eerst dat de politie instemt met een risicowedstrijd die midweeks wordt afgewerkt. Duels die door de overheid zijn verboden, in het geval van Ajax – PSV door de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, moeten binnen acht weken worden ingehaald.
Er is nog geen nieuwe datum bekend voor Feyenoord – AZ, de andere topper die door de politieacties werd uitgesteld. (SZ)
Mooi. En nu hopen dat hiermee de kous af is.quote:
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doen
Chill! Dan kom ik weer een weekje naar NL. Ik kom er gezellig bij in 409. Meteen 2 toppers achter elkaar!quote:
Win je die beide, dan ben je toch flink op weg naar het kampioenschap, me dunkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En moeten we dan de zondag erna tegen Feijenoord? Dat wordt een cruciale week dan...
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?
Stevens komt pas volgend seizoenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
Speel liever tegen PSV onder Jan Wouters dan tegen PSV onder Huud Stevens.
Bedoelde inderdaad Sef Vergoossen.quote:
Antwoord is al gegeven, maar ja dus..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?
Ja, plus het feit dat hij vorige week zei dat hij het al wel wist, maar nu nog met een dubbelzinnig antwoord komt, zeg dan gewoon eerlijk dat je weg wilt dan kan Ajax je verkopen, nu is het voor Ajax maar een beetje gissen of koningin Hedwiges wel of niet wilt blijven volgend seizoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:16 schreef Wooldoor het volgende:
Voor mij best onbegrijpelijk hoe je zo met je club kan omgaan waar je bent opgeleid. Je mocht op jonge leeftijd debuteren in het eerste en hij speelde goed, dan ineens gaat het een stuk slechter met je voetbalprestaties en dus logisch dat Ajax een afwachtende houding aanneemt met het verlengen van je contract.
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef twi het volgende:
Best netjes ja, voor een 34-jarige die zo'n poot op een ongunstige manier heeft gebroken.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!
Waarom is de medisiche staf van Ajax daar verantwoordeliijk voor, terwijl Davids zelf in de USA aan z'n herstel heeft gewerkt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!
Ja, dat dus:quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea mag weg.
quote:Ajax-aanvaller Mitea gaat stage lopen in Roemenië
Nicolae Mitea (foto) heeft van Ajax toestemming gekregen om stage te gaan lopen in zijn geboorteland Roemenië. “Er is belangstelling voor hem en gezien de concurrentie bij Ajax wilden wij hem de kans niet ontnemen om daar een poging te wagen een nieuwe club te vinden,” zei Ajax-trainer Adrie Koster vrijdag. Koster weet niet bij welke club de 22-jarige Mitea op stage gaat. De Roemeen staat sinds 2003 onder contract in Amsterdam, speelde 53 competitiewedstrijden, waarin hij elf keer scoorde.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Wel goed doelpuntengemiddelde. Heeft maar 3 goals minder dan Babel gescoord
!
Goeie vraag.. wilde ik net eigenlijk ook gaan posten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, al die tijd hebben ze Mitea aangehouden ondanks zijn oneindige blessures, en nu hij fit is mag hij weg?
Ben ik nou de enige die dit raar vindt? Waarom stuur je hem dan niet eerder de laan uit?
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Hij heeft gewoon een contract hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen. EDIT: ik zeg niet dat hij de slechtste man op zijn positie was hoor, maar ik vond het ook niet geweldig.
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.
een laboratorium voor medisch onderzoekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Je verkoopt hem niet als hij geblesseerd is lijkt mij. Wie wil hem dan hebben?
Beetje kip en ei verhaal. Hij was continu geblesseerd en moest dan weer ritme opdoen. In mijn beleving heeft Mitea van alle trainers bij Ajax vertrouwen gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.
Hij slaat wel snel omquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Van mij hoeft het niet. Leuk talentje, nooit meer echt goed gespeeld sinds ie (bwvs) op de cover van de VI stond. Toen was ie er volgens hem zelf..
Jammer van die oervervelende commentator.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Joe. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ca1GssEsDMw&feature=related
Pfff nog minder voetbalquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gastquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wist niet dat Mitea pas 22 was.
Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gast
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?
Ty-fus. 2 weken geen Ajax.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.
Nee, echt niet. Nu in ieder geval niet. Maar ik zie ook niemand die een potentiele opvolger voor KJH is.quote:Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.
Zijn we misschien weer eens compleetquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:29 schreef Madine het volgende:
Wedstrijd tegen Twente er nog uit en we hebben wel een erg lange winterstop
Hahaha jij ook alquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik net in me mailbox
Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?
En zijn goal tegen Bayernquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:55 schreef StarGazer het volgende:
Zal nooit vergeten dat we dankzij die kleine Mitea na 9 jaar eindelijk weer eens een competitieduel van psv wisten te winnen. Mede daardoor werd Ajax dat jaar ook kampioen.
Ah daar heb je 'm alquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien
voor wat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef Jasza het volgende:
Toch maar vroeg naar de sigarenboer straks denk ik
Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.quote:
Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.
Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?
Uurtje of 1, 2
Hehe heb me dit jaar wel een aantal keren verslapen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.
Je kunt ze ook volgende week nog wel halen. (Oeh, wat een uitspraken Silenus!)
Ajax gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door.. dus heb je zat tijd om naar je Feyenoord te kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien
Op een een of andere manier denk ik dat hij nog wel eens terug komt bij Ajax ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:27 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vHN1vYdx_8g&feature=related
Toch wel kippenvel als je dit filmpje ziet.
Dat is echt grote bullshit inderdaad. Typisch zo'n item om je goed voor te doen als 1 van de (te) vele voetbalsites.quote:
omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het veld ligt er prima bij jongens!
Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef MaxC het volgende:
Is het al officeel afgelast?
Inderdaad nep. Ook al zou hij dit vinden, dan nog lijkt hij mij niet het type speler die dat in een interview met een nietszeggende voetbalsite naar buiten zou brengen....quote:Wat vind je ervan dat Marco van Basten na het EK stopt als bondscoach?
Dat is zijn beslissing. Het was natuurlijk een grote voetballer, maar ik denk dat dit het beste is. Oranje is z´n eerste job, wat denk ik te hoog gegerepen is. We hebben natuurlijk weinig wedstrijden verloren, maar we hebben niet bepaald tegen grote landen gespeeld.
en terechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.
Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wssquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.
Of blessures oplopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wss
niet door laten gaan dus raken alleen maar spelers gebleseerd vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wilde me ookal een keer meehebben naar Anderlechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten
Het is afgedekt he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja laatste keer was begin novemberquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten
Bij de KNMI staat dat het 3 graden gaat vriezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag heeft ook de hele dag de zon geschenen en redelijk gedooid in de buurt van rotterdam, vanacht blijft het ook boven het vriespunt en morgen rond de 5-6 graden. Lijkt me dus dat het gewoon doorgaat.
Kijk je toch psv-utrecht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, en echt net een minuut geleden planet gekocht.
Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Jasza het volgende:
Sparta ligt eruit, dus wij spelen morgen ook niet, hopelijk gooien ze het er vanavond uit.
Hehe, is beetje debiel om hier heen te komen ja zo vroeg en dan dat het om 12 uur afgelast wordquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.
quote:Ajax oefent op de sneeuw
De verwachting is dat het veld van Excelsior zondag moeilijk bespeelbaar zal zijn door de vorst en sneeuwval. Om zich goed voor te bereiden trainde Ajax niet in een warme Amsterdam Arena, maar op het besneeuwde trainingsveld.
"We zijn bewust naar buiten gegaan om de verwachte weersomstandigheden van zondag na te bootsen", aldus trainer Adri Koster. "We gaan er namelijk vanuit dat de wedstrijd niet afgelast zal worden en iedereen er alles aan zal doen om de duels in het weekeinde te laten doorgaan. Het zou dus kunnen dat we zondag bij Excelsior op een keihard veld spelen. Dan moet je durven voetballen, durven vallen ook; we moeten misschien wel wat opportunistischer spelen, afhankelijk van de staat van het veld. Ik denk dat zondag behalve Excelsior ook de omstandigheden de tegenstander zijn."
Heb je nui wel een kaart gekregen van je sigarenboer?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Noshiba het volgende:
over 20 uur naar kakkerlakkencity ja
Of niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Noshiba het volgende:
over 20 uur naar kakkerlakkencity ja
Godver, nu weet ik nog niet of ik kan gaan comazuipen zo of niet.quote:Nog steeds twijfel over doorgaan Excelsior-Ajax
Bij Excelsior bestaat nog steeds twijfel of Excelsior-Ajax wel doorgang kan vinden. Als de dooi morgenochtend snel inzet, is Woudestein niet bespeelbaar, verwacht Excelsior-directeur Simon Kelder. Hoopte het eerst nog op dooi, nu wordt dat juist gevreesd, het wordt dan te gevaarlijk voor de spelers. "Vorst is waarschijnlijk niet het probleem, maar al te snelle dooi wel. We moeten zondagmorgen maar afwachten."
quote:Medewerkers, vrijwilligers en supporters maken veld van Woudestein sneeuwvrij
22/12/2007 Met tientallen vrijwilligers en supporters waren medewerkers van Excelsior vandaag in de weer om het veld van Stadion Woudestein sneeuwvrij te maken. Inmiddels is flink wat sneeuw van het veld verwijderd. Morgenochtend vroeg wordt het laatste beetje weggehaald, evenals de vorstwerende foley die sinds begin deze week over het veld ligt. Vrijwilligers die een handje willen helpen zijn van harte welkom morgenochtend op Woudestein, waar de werkzaamheden om half negen aanvangen. De aftrap is om 12.30 uur.
Laten we het hopen ouwe!quote:
Whihi ik zal lachen vanuit me bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laten we het hopen ouwe!
Als 'ie na 10.30 u wordt afgelast kunnen jullie allemaal zo doen:
Whehe Silenus zit al in de trein![]()
![]()
Het gaat wel vriezen iig, denk gewoon dat ze het eruit gooien maargoed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik hoop het inderdaad, er moet vannacht niets bij vallen, en het moet niet vriezen, dan komt het best goed.
Je zou er maar wonen, k*t Rotterdamquote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik mijn raam uit kijk, op nog geen 200 meter hemelsbreed van Woudestein vriest het niet en geen neerslag.
Lopen lekkere wijven, dat is het enigequote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de grachten, maar het valt allemaal wel mee hoor.
Mijn ex komt er vandaan, ik weet er van alles van. Maar goed, zuid is het ergstequote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de grachten, maar het valt allemaal wel mee hoor.
West represent, jwt!!!!quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lopen lekkere wijven, dat is het enige
Maargoed Amsterdam![]()
Behalve West dan![]()
Nee man, Amersfoort the place to bequote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef VoreG het volgende:
Om ook even te vloeken in de kerk (is Koningdavid er?!)
Utrecht blijft de mooiste stad.
Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont![]()
Naja Rabat danquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?
60% allochtoon is er hier maar in B&L
Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!quote:
Maatjes gingen niet, die halen ze normaal, hier in A'dam probeer ik het niet eens want hier kunnen ze er echt niet mee omgaanquote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!
Nee Amsterdam Oost is lekkerquote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont![]()
Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,quote:
En dan die gast met ze AFCA vest in die clipquote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,
Dames zeggen ey-ey,
Mocro’s zeggen wojow
dat 's Janquote:Op zondag 23 december 2007 02:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan die gast met ze AFCA vest in die clip![]()
Ik woonde ook in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mijn ex komt er vandaan, ik weet er van alles van. Maar goed, zuid is het ergste
Ik kom praktisch uit Utrecht, maar ik heb meer met Amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef VoreG het volgende:
Om ook even te vloeken in de kerk (is Koningdavid er?!)
Utrecht blijft de mooiste stad.
Kooooning, dan ga ik nu weg!quote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.
Mooiquote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.
ajax.netwerkquote:Wedstrijd gaat vooralsnog door [wijzig]
Uit de keuring vanmorgen is naar voren gekomen dat het duel vooralsnog doorgang kan vinden. Als er niets veranderd aan de omstandigheden, zal er gespeeld kunnen worden.
Jij stinkende racist jijquote:
Ongeluk van een familielid dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?
Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?
Ajax Netwerkquote:Wedstrijd gaat door
De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax gaat door. Scheidsrechter Nijhuis heeft het veld om 11.00 uur goedgekeurd.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.
Oh mennnnnnnnnnnquote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Peterchris het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe ze het er van afbrengen. Een overwinning moet natuurlijk te bewerkstellingen zijn. Hopelijk geen excuusjes over de temperatuur ofzo
Gezellig, eindelijk weer eens ons aller Ajax!quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.
"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"quote:Op zondag 23 december 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh mennnnnnnnnnn
Kijk jij DGK ???![]()
Dat woord is zo fout![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"
Over DGK-taal gesproken
Dit ook niet !quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( laat deze staantis geen TVP
)!!!!
We gaan op de counter spelenquote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?
Hij ging liever schaatsen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?
Oke, bij dezequote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat de supporters hem deze keer een hart onder de riem steken.Hup Colin Hup !
Logisch, het is vooral zaak om de zaak achterin dicht te houden en af en toe uit te breken.quote:
Hij moet nog beginnen?quote:Op zondag 23 december 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf het een kutwedstrijd vinden..
quote:
Furbyquote:Op zondag 23 december 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Auw kut hoe kwam de tegengoal?
Door Urby en Colinquote:Op zondag 23 december 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Auw kut hoe kwam de tegengoal?
Alsjeblieft niet zeg, DGKquote:Op zondag 23 december 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh mennnnnnnnnnn
Kijk jij DGK ???![]()
Dat woord is zo fout![]()
![]()
Ze moeten Tottenham nog gewoon een paar miljoen meegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ja die Urby komt er wel hoor!!!!!!
Dat ze hem in de prullenbak gooien ofzo
Aanvallend is ie ook maar gewoon brak.quote:Op zondag 23 december 2007 12:52 schreef Cheiron het volgende:
Het is best triest, want aanvallend vind ik hem best ok. Het is dan ook jammer dat hij linksachter moet spelen omdat er verder niemand is.
Al moet ik wel toegeven dat Colin kinderlijk de fout ingaat in die 1 tegen 1 situatiequote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef L_auteur het volgende:
Goede verdedigingsactie van Emanuelson Colin, en we staan 1-0 achter
quote:Op zondag 23 december 2007 13:16 schreef F1Bas het volgende:
Ajax kan je dag weer heerlijk verneuken.
En moet je opletten. Dan krijgen we er straks een, en dan missen we.quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef MaxC het volgende:
Is ook weer typisch Ajax.
Ze spelen niet heel slecht, alleen gaan die kutkansen er niet in. Huntelaar moet 3 penalty's krijgen maar het doelpunt valt aan de andere kant
Mja, alle corners van Luque waren gevaarlijk.. Maar Koster speelt liever met Kennedy, blijkbaar..quote:Op zondag 23 december 2007 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
9 corners, 0 (nul) kansen. Het is toch te triest voor woorden dat je niet eens een doelpoging kan creëren uit een corner.
Rommedahl neemt de corners hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, alle corners van Luque waren gevaarlijk.. Maar Koster speelt liever met Kennedy, blijkbaar..
Ja omdat Luque ze dus niet kan nemen, omdat Kennedy speelt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl neemt de corners hoor.
Ja, die Nijenhuis lijkt wel omgekocht door de gokmaffia.quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef MaxC het volgende:
Is ook weer typisch Ajax.
Ze spelen niet heel slecht, alleen gaan die kutkansen er niet in. Huntelaar moet 3 penalty's krijgen maar het doelpunt valt aan de andere kant
Nog een keer lezen....quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl neemt de corners hoor.
De eerste drie corners van Kennedy kwamen kniehoogte eerste paal.quote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
Kennedy heeft wel een goede voorzet en heeft redelijk wat assists op zijn naam.
Rommedahl niet, die moet je geen corners laten nemen.
Zet Luque er idd maar héél snel in.quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy nam de eerste 4 corners echt belachelijk slecht, niet eens voorbij de eerste paal.
Speelt sowieso ook echt dramatisch.
Mja, dat begint echt heel snel achterlijke vormen aan te nemen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste drie corners van Kennedy kwamen kniehoogte eerste paal.
Overigens begint het spelletje van de KNVB om alles tegen Huntelaar te fluiten nu wel saai te worden hoor.
Maar als men dat doet is het weer gejank van Ajax kant. Nu is het duidelijk zo, Huntelaar krijgt niets mee.quote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat begint echt heel snel achterlijke vormen aan te nemen.
Ze zouden er bij Studio Voetbal eens een item van moeten maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |