Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breda is nog wel een stukkie verder volgens mij![]()
Ik kom daar nooit maargoed.
Doen ze goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.
Sjezus, wat ben jij een droogkloot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Messenga het volgende:
Come on, hou het eens op Ajax ipv oude ajax filmpjes op nieuwsgroepen
Nou dat is nog wel een stukkie hoor...majaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mensen die in Breda wonen, en in Tilburg werken, gaan waarschijnlijk op de fiets.
Het is ook maar bij wijze van..quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat is nog wel een stukkie hoor...maja
Mooie OP appeltje
Op de fietsquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Bij de 900 zijn we kampioenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Pff, mbt het Ajax topic tel ik per honderd.
quote:Geen contract voor Braziliaans duo
--------------------------------------------------------------------------------
20 december 2007
De Brazilianen Jonathas en Anderson hebben geen contract kunnen afdwingen bij Ajax. Beide spelers liepen de afgelopen anderhalve week stage in Amsterdam. Het duo, dat onder contract staat bij Cruzeiro, keert terug naar Brazilië. Anderson en Jonathas konden de technische staf niet genoeg overtuigen van hun talent.
Overigens was Jonathas donderdag wel trefzeker voor Jong Ajax in het oefenduel met Stormvogels/Telstar (3-1 winst). De lange, sterke spits wist echter ook enkele grote kansen te verprutsen. FC Groningen leek in de vorige transferperiode de nieuwe werkgever te worden van Jonathas, maar de Trots van het Noorden kreeg de transfer niet op tijd rond.
Twente uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zondag hopelijk weer eens winnen en de nul houden. Als we dan donderdag ook van FC Twente winnen gaan we in ieder geval zonder schade de transferperiode in.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
Bier hoeren kermis Elsemieke warme chocolademelk kerststol enzo.
Gelukkig spelen we thuis.quote:
Kijk, met dit soort statistieken word je kampioen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:55 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax bijna jaar ongeslagen in uitduels [wijzig]
Mocht Ajax komende zondag niet verliezen van Excelsior, is het een jaar ongeslagen in uitduels in de Eredivisie. Het laatste verlies dateert van 24 december 2006, toen Vitesse in eigen huis met 4-2 te sterk was voor de Amsterdammers.
quote:Restitutie voor gedupeerde fans
Voetbalsupporters met een kaartje voor de zaterdag afgelaste toppers Kakkerlakken-KAAZ en Ajax-PSgay krijgen volgens de KNVB-regelementen hun geld niet terug. Toch willen Kakkerlakken en Ajax wat regelen voor hun duizenden gedupeerde fans.
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:14 schreef koningdavid het volgende:
Hoor ik dat nou goed, konden wij 10 miljoen voor Urby krijgen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Jawel man.. na de winterstop gaat ie weer goed spelen als Davidus terug is!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zouden we echt niet moeten weigeren....
Pfoeh, ik wil Urby niet per se weghebben, maar voor dat bedrag (als het klopt) moet je het gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Held.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
Bier hoeren kermis Elsemieke warme chocolademelk kerststol enzo.
Dat spandoek hangt er volgens mij al jaren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:42 schreef Cordoba32 het volgende:
Waar is fuckbuddy?1 ding kunnen ze wel in Alkmaar.... spandoeken maken...... Hadden we eerst bonk bonk...... gister hing er.. Boy=the man...... Zal wel een heel sfeerteam achter hebben gezeten..... Pienaaaaaaaaar....
Laten we hopen dat ze ook echt niet goed genoeg voor Ajax waren. Zou me niet eens verbazen als ze over 2 jaar opeens bij een andere topclub spelenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
En dan zeggen ze dat we krap zitten in de verdedigers.. als je Urby dan toch houdt, zet 'm dan alsjeblieft op het middenveld en niet meer in de verdediging.
Jaja, ze zijn weer lekker bezig... Wel jammer trouwens dat die Brazilianen blijkbaar tegenvielen.
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
quote:Ajax - PSV op woensdag 30 januari
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Datum: 21-dec-2007 11:32
De KNVB heeft Ajax – PSV vastgesteld op woensdag 30 januari. De ‘traditional’ werd afgelopen weekeinde afgelast door acties van twee politievakbonden. Het is voor het eerst dat de politie instemt met een risicowedstrijd die midweeks wordt afgewerkt. Duels die door de overheid zijn verboden, in het geval van Ajax – PSV door de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, moeten binnen acht weken worden ingehaald.
Er is nog geen nieuwe datum bekend voor Feyenoord – AZ, de andere topper die door de politieacties werd uitgesteld. (SZ)
Mooi. En nu hopen dat hiermee de kous af is.quote:
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doen
Chill! Dan kom ik weer een weekje naar NL. Ik kom er gezellig bij in 409. Meteen 2 toppers achter elkaar!quote:
Win je die beide, dan ben je toch flink op weg naar het kampioenschap, me dunkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En moeten we dan de zondag erna tegen Feijenoord? Dat wordt een cruciale week dan...
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?
Stevens komt pas volgend seizoenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
Speel liever tegen PSV onder Jan Wouters dan tegen PSV onder Huud Stevens.
Bedoelde inderdaad Sef Vergoossen.quote:
Antwoord is al gegeven, maar ja dus..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?
Ja, plus het feit dat hij vorige week zei dat hij het al wel wist, maar nu nog met een dubbelzinnig antwoord komt, zeg dan gewoon eerlijk dat je weg wilt dan kan Ajax je verkopen, nu is het voor Ajax maar een beetje gissen of koningin Hedwiges wel of niet wilt blijven volgend seizoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:16 schreef Wooldoor het volgende:
Voor mij best onbegrijpelijk hoe je zo met je club kan omgaan waar je bent opgeleid. Je mocht op jonge leeftijd debuteren in het eerste en hij speelde goed, dan ineens gaat het een stuk slechter met je voetbalprestaties en dus logisch dat Ajax een afwachtende houding aanneemt met het verlengen van je contract.
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef twi het volgende:
Best netjes ja, voor een 34-jarige die zo'n poot op een ongunstige manier heeft gebroken.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!
Waarom is de medisiche staf van Ajax daar verantwoordeliijk voor, terwijl Davids zelf in de USA aan z'n herstel heeft gewerkt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Best netjes van de medische staf. Ze zaten er maar 3 maanden naast!
Ja, dat dus:quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea mag weg.
quote:Ajax-aanvaller Mitea gaat stage lopen in Roemenië
Nicolae Mitea (foto) heeft van Ajax toestemming gekregen om stage te gaan lopen in zijn geboorteland Roemenië. “Er is belangstelling voor hem en gezien de concurrentie bij Ajax wilden wij hem de kans niet ontnemen om daar een poging te wagen een nieuwe club te vinden,” zei Ajax-trainer Adrie Koster vrijdag. Koster weet niet bij welke club de 22-jarige Mitea op stage gaat. De Roemeen staat sinds 2003 onder contract in Amsterdam, speelde 53 competitiewedstrijden, waarin hij elf keer scoorde.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Wel goed doelpuntengemiddelde. Heeft maar 3 goals minder dan Babel gescoord
!
Goeie vraag.. wilde ik net eigenlijk ook gaan posten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, al die tijd hebben ze Mitea aangehouden ondanks zijn oneindige blessures, en nu hij fit is mag hij weg?
Ben ik nou de enige die dit raar vindt? Waarom stuur je hem dan niet eerder de laan uit?
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Hij heeft gewoon een contract hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen. EDIT: ik zeg niet dat hij de slechtste man op zijn positie was hoor, maar ik vond het ook niet geweldig.
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.
een laboratorium voor medisch onderzoekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Je verkoopt hem niet als hij geblesseerd is lijkt mij. Wie wil hem dan hebben?
Beetje kip en ei verhaal. Hij was continu geblesseerd en moest dan weer ritme opdoen. In mijn beleving heeft Mitea van alle trainers bij Ajax vertrouwen gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.
Hij slaat wel snel omquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Van mij hoeft het niet. Leuk talentje, nooit meer echt goed gespeeld sinds ie (bwvs) op de cover van de VI stond. Toen was ie er volgens hem zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |