Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont![]()
Naja Rabat danquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?
60% allochtoon is er hier maar in B&L
Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!quote:
Maatjes gingen niet, die halen ze normaal, hier in A'dam probeer ik het niet eens want hier kunnen ze er echt niet mee omgaanquote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!
Nee Amsterdam Oost is lekkerquote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont![]()
Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,quote:
En dan die gast met ze AFCA vest in die clipquote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,
Dames zeggen ey-ey,
Mocro’s zeggen wojow
dat 's Janquote:Op zondag 23 december 2007 02:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan die gast met ze AFCA vest in die clip![]()
Ik woonde ook in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mijn ex komt er vandaan, ik weet er van alles van. Maar goed, zuid is het ergste
Ik kom praktisch uit Utrecht, maar ik heb meer met Amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef VoreG het volgende:
Om ook even te vloeken in de kerk (is Koningdavid er?!)
Utrecht blijft de mooiste stad.
Kooooning, dan ga ik nu weg!quote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.
Mooiquote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.
ajax.netwerkquote:Wedstrijd gaat vooralsnog door [wijzig]
Uit de keuring vanmorgen is naar voren gekomen dat het duel vooralsnog doorgang kan vinden. Als er niets veranderd aan de omstandigheden, zal er gespeeld kunnen worden.
Jij stinkende racist jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |