En daar zitten de ingezamelde spullen van Nonneke/BigBird nog niet bij!quote:38 blikjes whiskas
49 blikjes gourmet
5 blikjes iams
2 zakjes iams
10 zakjes Technical
1 Zak iams Active Maturity 7+ van 1kg
3 Zakken iams Active Maturity 7+ van 3kg
2 pakken felix brokken
1 Zak Topper van 10KG
1 zak Viancat Royal van 10KG
1 Krabpaal
aah, was jij datquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Cool, zelfs een foto met de blikken en brokken
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het zoveel woog, ik heb het moeten meezeulen in me rugtas richting werk
Ja die TNT dude vondt het al niet niet tof toen ie bij mij weg gingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]De man van tnt kwam aan de deur "ja sorry hij staat op zn kop, de bodem knapte opeens"
Ik heb me rot gesjouwt aan dat pakket
Nou, ikquote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef jora23 het volgende:
Ik ben officieel vrij, maar het is wel de bedoeling om even te kijken ja. Het moet natuurlijk ook weer niet veel te druk worden haha. Dan zien jullie nog niet hoe de katjes reageren. Maar wel grappig, al die mensen achter een avatar. Wie gaan er mee dan? Allemaal kattengekken neem ik aan?
Zeg, zijn er mensen handig bij jullie? Of moeten wij die katten krabpaal ff in elkaar schroeven?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef jora23 het volgende:
Ik zie Arnie (onze huiskat) nu al genieten van die gourmetblikjes![]()
Aangezien Arnie een verwend manneke is. Maar goed gedaan allemaal. Ik zal hier ook nog even een reactie geven, als de spulletjes op hun plekje staan begin volgende week![]()
Dit maakt mijn kerst al goed, ik weet namelijk nu al dat sommige katten er met hun snufferd bovenop zitten zaterdag. Anderen zullen pas als iedereen weer weg is er van gaan genieten.
Afz Miranda assistente bij makatsi
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Ja die TNT dude vondt het al niet niet tof toen ie bij mij weg ging
En Jochem? Is die nog steeds zo schuchter? Of valt dat nu wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:52 schreef jora23 het volgende:
Als jullie zaterdag in de kattenkamer zijn, moeten jullie ook ff naar Scruntch kijken hoor!!!
Dat is een echte lieverd met van die schrompeloortjes
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:53 schreef jora23 het volgende:
Hey wij snijden diertjes open en zorgen dat die ook weer heel komen..... Krabpaal moet lukken!
Jochem zit nog lekker boven. Hij is niet meer schuchter.. Hij weet nu dat ie mag blijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
En Jochem? Is die nog steeds zo schuchter? Of valt dat nu wel mee?
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef jora23 het volgende:
[..]
Jochem zit nog lekker boven. Hij is niet meer schuchter.. Hij weet nu dat ie mag blijven
Was wel een klein beetje te verwachten met zo'n hernia makerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Die vent die bij mij kwam had echt een pesthumeur
wel geniaal
rond de klok van 12.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef jora23 het volgende:
Haha en dan zeggen ze nog dat katten niet kunnen nadenken he? Nou Jochem wel!
Hoe laat kom je zaterdag?
Aaaah wat een schatjequote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Was wel een klein beetje te verwachten met zo'n hernia maker
Namens Fritz en mij, alvast fijne dagen voor jullie en de katten
Voor het eerst ziek in 5 jaar? Nou, dat doe ik je niet na hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef jora23 het volgende:
Dan kom ik ook ff langs. Altijd leuk blije katjes. Ligt wel een beetje aan mijn Tummie. Ben voor het eerst ziek thuis geweest in 5 jaar dat ik er nu werk.... Morgenvroeg weer beginnen. Ik ben een beetje bang dat ik misschien het beestje op de foto in mijn buik heb... Of het is gewoon buikgriep haha..
Klopt twee van onze knuffeldames hebben hele mooie taartjes van vet en zaden gemaakt en verkocht op de markt bij de schalm. Het geld hebben ze aan ons gedoneerd. En ja Nicole heeft vorig jaar ook wat gedaan. dat was vorig jaar een groot succes, dus ben benieuwdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor het eerst ziek in 5 jaar? Nou, dat doe ik je niet na hoor
Jochem en de katten worden wel dubbel verwend deze kerst zeg
Ik las op de site dat er vogelvoer oid verkocht was ten bate van het JochemFonds, en Nicole 't Hart doet geloof ik ook weer een actie.
Mhaw "kennen" ja, op fok ja. IRL ken ik er maar een paar. Ik zit 31 december dan ook al 4 jaar op fok. Ik ken het klappen van de zweepquote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef jora23 het volgende:
[..]
Klopt twee van onze knuffeldames hebben hele mooie taartjes van vet en zaden gemaakt en verkocht op de markt bij de schalm. Het geld hebben ze aan ons gedoneerd. En ja Nicole heeft vorig jaar ook wat gedaan. dat was vorig jaar een groot succes, dus ben benieuwd![]()
Maar wel grappig hoor om je hier zo bezig te zien met al die andere fokkers, die je volgens mij heel goed kent. Dat is toch anders, dan als je aan de andere kant van de balie staat haha![]()
Maar ik ga lekker naar mijn bed, morgen weer vroeg op om de katjes te doen![]()
Ik spreek je hier nog wel en anders wrs tot zaterdag!
Dat doet Shirley zelf. Alleen in die periode dat ze katten hielp deed Wendy het.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw "kennen" ja, op fok ja. IRL ken ik er maar een paar. Ik zit 31 december dan ook al 4 jaar op fok. Ik ken het klappen van de zweep![]()
![]()
Anyway, slaap lekker en de groeten aan Shirley.
ooh trouwens, inloopspreek uur, doet Shirley dat zelf? Of die andere dierenarts? Just curioustrusten
Aaah okequote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat doet Shirley zelf. Alleen in die periode dat ze katten hielp deed Wendy het.
Jij ook trusten!
En fotoooooo'squote:Op vrijdag 21 december 2007 07:51 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn.... geef de katten (die dat willen) maar een extra knuf of krabbeltje achter de oortjes van mij!
Super gedaan Qwea!
Ik neem aan dat hier ook het uitgebreide verslag van het aanbieden komt te staan?![]()
jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:51 schreef Litso het volgende:
Hadden jullie dit eigenlijk gezien?
Uitslag FOK!forum-actie voor zieke katten
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef senesta het volgende:
Ik heb het vandaag gecontroleerd en het was helemaal netjes in orde![]()
Wachten we nu op de foto's en verhalen van de overhandiging morgen, ik ben zoooo benieuwd hoe ze reageren
omgquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:51 schreef Litso het volgende:
Hadden jullie dit eigenlijk gezien?
Uitslag FOK!forum-actie voor zieke katten
Strax jochem aaienquote:
Kannie. Ik ga namelijk door naar DH. Dus wordt niet eerder dan rond een uur of 17 a 18quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Uiterlijk 15.00 vanmiddag de foto's
quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kannie. Ik ga namelijk door naar DH. Dus wordt niet eerder dan rond een uur of 17 a 18
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:28 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooi
ik ben ze nu aant rippen. Nu nog allemaal verkleinenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
We willen foto's Qwea!
Verhalen en filmpjes en foto's, veeeeeel foto's
Zie je nou dat je 3 kilo ook best op had gekuntquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
die kikkers zijn half op al![]()
Pics zijn nu aant verkleinen. Binnen nu en 15 a 20 min staat een deel in dit topic
Ja dat is Arniequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik ben verliefd op Arnie!
Dat is ook degene die niet alleen de spullen tsjekt maar ook is sitting in tha box, toch?
Wat leukkkkkkkkk Qwea!!! Als ik die spullen daar zo zie staan denk ik weer helemaal aan de asielactie en weet ik precies hoe super je je daar moest voelen vandaag!
Hoop dat Non of Morretje nog een foto hebben van de overhandiging!
Echt een prachtmeidquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ding is ze he
*verliefd kijkt*
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef Nonneke het volgende:
Ohw ohw ohw wat was dat leuk vandaag !!!
We hebben zelfs Jochem himself en zijn vrouw Sneeuwwitjemogen ontmoeten
![]()
Echt een geweldige vrouw die Shirley !![]()
Stiekem ben ik verliefd geworden op 2 katten daar, maar helaas hadden BeejEm en ik op de heenweg al afgesproken dat het absoluut niet kon, nogmeer katten erbij![]()
Qwea, super dat je deze actie begonnen bent.
Bedankt dat we konden helpenEn ik hoop dat je kikkertjes zullen smaken
foto's volgen nog, BeejEm had me afgezet bij mn lieve vriendinnetje, dus die is wat later thuis![]()
En Morretje, heb je voor jezelf al een keus gemaakt ?
Ok, nog een paar voor de liefhebber van nr 1.. (ik weet niet meer hoe ze heet)quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef nokwanda het volgende:
Maar die eerste, dat bekkiezucht. daar zou ik nou helemaal verliefd op worden.
Die laatstequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, nog een paar voor de liefhebber van nr 1.. (ik weet niet meer hoe ze heet)
http://www.picserver.nl/view_image.php/69R1P5XJ7O94
http://www.picserver.nl/view_image.php/L0H3B5GAL72Y
http://www.picserver.nl/view_image.php/7DPD08W8FS80 (bloemetjes zijn ook lekker!)
Dat vraag ik zo vaak afquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die laatste![]()
Wat doet zo'n poesje nou daar? Waarom is iemand daar niet zuiniger op geweest?
..verfijnd en delicaat..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Whaaa! Gaaf hoor!![]()
Echt superleuk, die foto's. De spullen en de centjes zijn erg goed terechtgekomen![]()
En Morretje...excellente keuze...wat een droppies![]()
Ga je ze echt halen na Oud en Nieuw?
Niet meer nadenken...maandag direct bellen en vast laten houden en 1 januari henne goanquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
..verfijnd en delicaat..
We hebben het er in elk geval wel serieus over!!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.. 1tje is eerst wel genoeg, denk ik. (Ja, ik weet dat 2 gezelliger is voor de poezels zelf!)
Poessie nr 1 heeft voorkeursstemmen.. Poessie nr 2 verkoopt zichzelf heel goed.
Aaaaah! 2 is echt zoveel leuker hoor! Ook voor de beestjes zelf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.. 1tje is eerst wel genoeg, denk ik. (Ja, ik weet dat 2 gezelliger is voor de poezels zelf!)
Poessie nr 1 heeft voorkeursstemmen.. Poessie nr 2 verkoopt zichzelf heel goed.
Morretje was die met de rode jas aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef jora23 het volgende:
Wie is eigenlijk morretje? De blonde meid of die met het donkere haar? Beetje nieuwsgierig haha
Die blondequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef jora23 het volgende:
Wie is eigenlijk morretje? De blonde meid of die met het donkere haar? Beetje nieuwsgierig haha
Ik kon de nacht na de asielactie gewoon niet slapen dervanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Qwea het volgende:
Men als ik terug denk aan vanmiddag word ik helemaal warm van binnen
Haha ja dat gaat maar door he... Maar het was dus wel een succes. Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morretje was die met de rode jas aan.
Men, ik wist niet dat er zoveel katten waren
Volgens mij heb ik dan heel billy-bob gemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha ja dat gaat maar door he... Maar het was dus wel een succes. Gelukkig maar!
Wij kunnen met het geld weer een tijdje verder![]()
Volgens mij was Wessel berkhout ook wel enthousiast of niet?
Arnie wel in ieder geval haha. Dat is zo'n ondeugd.
En wat vond je van Billy Bob? Die zie ik niet eens op de foto's.
Dat is de zwart witte van boven met dat scheve hoofd en klompvoetje!
Nee Arnie haalde enkel even uit naar Shirleyquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef jora23 het volgende:
Oh oh BB is zo lief!!! En lelijk![]()
Die van het oog het Candy, vernoemd na happy tree friends (afl eyecandy)
Die bij haar in de kamer is Kareltje.
Maar niemand gepakt door flame? Of dat Noortje of Arnie iets te hard hapten?
Nou ja beter zo je vingers kwijt dan door vuurwerk![]()
Maar deze jongedame gaat zo haar bedje weer in. Ik waardeer jullie enorm en slaap lekker!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef nokwanda het volgende:Wat lijkt me dat een superwerk. Wel moeilijk vaak, maar moooooi
Heel moeilijk, vaak probeer je ze te helpen en gaan ze alsnog doodquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef nokwanda het volgende:Wat lijkt me dat een superwerk. Wel moeilijk vaak, maar moooooi
wie was teddyquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef jora23 het volgende:
[..]
Heel moeilijk, vaak probeer je ze te helpen en gaan ze alsnog dood![]()
Nu hebben we ook kleine giggles maar die heeft leverproblemen en dat lijkt niet goed. Kan er nu al om huilen als ik er aan denk dat ze er niet meer is.....
Maar daar staat tegenover dat je ook heeeeel veel kneusjes helpt..
Gister is bijvoorbeeld teddy weggegaan die denk ik wel ruim 1 jaar bij ons is geweest... Dat is echt huilen als je thuis bent. Voor de kat is het beter, maar toch....
Slaap lekker!
quote:Op zondag 23 december 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:
hey ik was jullie kwijt (vanwege de sticky kon ik het topic niet vinden)
leuk om de foto's te zien
Volgens mij is alleen MM gepakt door Sneeuwwitje, de rest heeft alleen maar gekroelt met de poesjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef jora23 het volgende:
Maar niemand gepakt door flame? Of dat Noortje of Arnie iets te hard hapten?
Sabine is degene die de website doet, moet je haar ff mailen via de site. Aan het eind van de maand is onze site vaak offline ja...quote:Op zondag 23 december 2007 11:57 schreef Qwea het volgende:
Hey Jora, misschien een hele rare opmerking hoorMaar soms is jullie website offline omdat de bandbreedte overschreden is, nu heb ik eens gekeken waar jullie gehost zijn, en ik heb half uitgevolgelt welk pakket jullie hebben. Als mijn berekening klopt betalen jullie veeeeeeeeeeeeeelste veel aan hosting. Dat kan echt goedkoper
Nu maar hopen dat ik goedzat met mn berekening
Ja, dat komt omdat jullie site vaak bezocht wordt, en jullie dus niet genoeg bandbreedte hebben. Ik heb eens bij verschillende hostings bedrijven rond gekeken, en volgens mij kan het best goedkoper dan dat julllie nu zitten. Ik zit namelijk zelf in de IT, dus vandaar dat ik er zo op kwam.quote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef jora23 het volgende:
[..]
Sabine is degene die de website doet, moet je haar ff mailen via de site. Aan het eind van de maand is onze site vaak offline ja...
Ik geloof dat Arnie de paal had ingepiktquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef jora23 het volgende:
Na morgen zal ik dat verhaal aan jullie kunnen vertellen. Morgen weer werken.
Nonneke, het katje wat jij bedoeld heet Toothy. Zelfde kleurslag als Flame toch?
Is een heel lief katje!!!
Zal morgen gelijk kijken of de krabpaal nog heel is haha.
Ja Toothyquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef jora23 het volgende:
Na morgen zal ik dat verhaal aan jullie kunnen vertellen. Morgen weer werken.
Nonneke, het katje wat jij bedoeld heet Toothy. Zelfde kleurslag als Flame toch?
Is een heel lief katje!!!
Zal morgen gelijk kijken of de krabpaal nog heel is haha.
niet alleen buiten. Die man die hem op arm had zat ook helemaal onder. En de hond zelf ookquote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja Toothy![]()
Ik hoop dat het goed gaat met het hondje, maar er lag wel erg veel bloed buiten
Wat voor hondje was t dan? Ik heb verfder ook nog niks gehoord...quote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja Toothy![]()
Ik hoop dat het goed gaat met het hondje, maar er lag wel erg veel bloed buiten
Ja geen idee. Maar Daphne werdt gebeld, en echt 7 min later kwamen ze binnen en kon Shilrley aan de slag.quote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef jora23 het volgende:
[..]
Wat voor hondje was t dan? Ik heb verfder ook nog niks gehoord...![]()
Maar het lijkt wel of alle diertjes ziek worden of doodgaan net voor de feestdagen
Wat klinkt jora dan domquote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef Qwea het volgende:We staan op de site van Makatsi onder het kopje "bedankt"
Remind me someone, dat ik even bel v/d week om te vragen wie de foto van de overhandiging van de cheque heeft gemaakt, en of ik die mag. Want niemand van ons heeft hem
Jora, Ik wens jou, Shirley, Daphne, Kirsten, Sabine en natuurlijk ook alle katten een ontzettend fijne kerst toe en een heel fijn oud en nieuw (ik ben niemand vergeten toch?)
Keep up the good work ladies
En tot in het nieuwe jaar
Jeuzus, dus hij had dood kunnen bloeden?quote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef jora23 het volgende:
[..]
Wat klinkt jora dan domMiranda mag ook
![]()
Maar dank je wel en jij en balou ook!
Hondje van zaterdag gaat goed, was een slagaderlijke bloeding, maar is weer dicht.
Fijne dagen dames!
*smelt*quote:Op woensdag 26 december 2007 15:52 schreef Qwea het volgende:
Arnie was gewoon zo briljantDie ging gelijk in de lege doos ziten echt zo van "Can I come?"
Flame of Toothy, een van de 2 had een wat breder gezicht als ik me goed herinner.quote:
Wat mooi Qwea, fijn ook dat de bulten van Baloe niets ernstigs warenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
Shirley belde zojuist voor Baloe zn bult. Ik lag nog lekker in dromenland dus MM heeft maar opgenomen. Het waren onschuldige cysten, Anyway, ze bedankte nogmaals voor alles. Ze ging ws met het geld de bovenverdieping opknappen voor de poesjesen ze was er echt zoooo ontzettend blij mee
![]()
En de krabpaal stond bij de kittens
Man wat fijn om mensen blij te kunnen maken
mjawelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:02 schreef DjinN het volgende:
Ik baal zo als een stekkerIk wou echt supergraag geld geven voor het JochemFonds..maar kheb de afgelopen maand (en nu nog steeds) geldproblemen
... Hoop dat zodra ik uit me geldzorgen ben ik alsnog geld/spulletjes/kattenfrutsels en fratsels kan doneren ?
echt pak van mn hartquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat mooi Qwea, fijn ook dat de bulten van Baloe niets ernstigs waren![]()
Ik denk dat dit topic ook wel weer unsticky kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |