Ja dat is Arniequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik ben verliefd op Arnie!
Dat is ook degene die niet alleen de spullen tsjekt maar ook is sitting in tha box, toch?
Wat leukkkkkkkkk Qwea!!! Als ik die spullen daar zo zie staan denk ik weer helemaal aan de asielactie en weet ik precies hoe super je je daar moest voelen vandaag!
Hoop dat Non of Morretje nog een foto hebben van de overhandiging!
Echt een prachtmeidquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ding is ze he
*verliefd kijkt*
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef Nonneke het volgende:
Ohw ohw ohw wat was dat leuk vandaag !!!
We hebben zelfs Jochem himself en zijn vrouw Sneeuwwitjemogen ontmoeten
![]()
Echt een geweldige vrouw die Shirley !![]()
Stiekem ben ik verliefd geworden op 2 katten daar, maar helaas hadden BeejEm en ik op de heenweg al afgesproken dat het absoluut niet kon, nogmeer katten erbij![]()
Qwea, super dat je deze actie begonnen bent.
Bedankt dat we konden helpenEn ik hoop dat je kikkertjes zullen smaken
foto's volgen nog, BeejEm had me afgezet bij mn lieve vriendinnetje, dus die is wat later thuis![]()
En Morretje, heb je voor jezelf al een keus gemaakt ?
Ok, nog een paar voor de liefhebber van nr 1.. (ik weet niet meer hoe ze heet)quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef nokwanda het volgende:
Maar die eerste, dat bekkiezucht. daar zou ik nou helemaal verliefd op worden.
Die laatstequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, nog een paar voor de liefhebber van nr 1.. (ik weet niet meer hoe ze heet)
http://www.picserver.nl/view_image.php/69R1P5XJ7O94
http://www.picserver.nl/view_image.php/L0H3B5GAL72Y
http://www.picserver.nl/view_image.php/7DPD08W8FS80 (bloemetjes zijn ook lekker!)
Dat vraag ik zo vaak afquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die laatste![]()
Wat doet zo'n poesje nou daar? Waarom is iemand daar niet zuiniger op geweest?
..verfijnd en delicaat..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Whaaa! Gaaf hoor!![]()
Echt superleuk, die foto's. De spullen en de centjes zijn erg goed terechtgekomen![]()
En Morretje...excellente keuze...wat een droppies![]()
Ga je ze echt halen na Oud en Nieuw?
Niet meer nadenken...maandag direct bellen en vast laten houden en 1 januari henne goanquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
..verfijnd en delicaat..
We hebben het er in elk geval wel serieus over!!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.. 1tje is eerst wel genoeg, denk ik. (Ja, ik weet dat 2 gezelliger is voor de poezels zelf!)
Poessie nr 1 heeft voorkeursstemmen.. Poessie nr 2 verkoopt zichzelf heel goed.
Aaaaah! 2 is echt zoveel leuker hoor! Ook voor de beestjes zelf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.. 1tje is eerst wel genoeg, denk ik. (Ja, ik weet dat 2 gezelliger is voor de poezels zelf!)
Poessie nr 1 heeft voorkeursstemmen.. Poessie nr 2 verkoopt zichzelf heel goed.
Morretje was die met de rode jas aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef jora23 het volgende:
Wie is eigenlijk morretje? De blonde meid of die met het donkere haar? Beetje nieuwsgierig haha
Die blondequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef jora23 het volgende:
Wie is eigenlijk morretje? De blonde meid of die met het donkere haar? Beetje nieuwsgierig haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |