Ik kon de nacht na de asielactie gewoon niet slapen dervanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Qwea het volgende:
Men als ik terug denk aan vanmiddag word ik helemaal warm van binnen
Haha ja dat gaat maar door he... Maar het was dus wel een succes. Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morretje was die met de rode jas aan.
Men, ik wist niet dat er zoveel katten waren
Volgens mij heb ik dan heel billy-bob gemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha ja dat gaat maar door he... Maar het was dus wel een succes. Gelukkig maar!
Wij kunnen met het geld weer een tijdje verder![]()
Volgens mij was Wessel berkhout ook wel enthousiast of niet?
Arnie wel in ieder geval haha. Dat is zo'n ondeugd.
En wat vond je van Billy Bob? Die zie ik niet eens op de foto's.
Dat is de zwart witte van boven met dat scheve hoofd en klompvoetje!
Nee Arnie haalde enkel even uit naar Shirleyquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef jora23 het volgende:
Oh oh BB is zo lief!!! En lelijk![]()
Die van het oog het Candy, vernoemd na happy tree friends (afl eyecandy)
Die bij haar in de kamer is Kareltje.
Maar niemand gepakt door flame? Of dat Noortje of Arnie iets te hard hapten?
Nou ja beter zo je vingers kwijt dan door vuurwerk![]()
Maar deze jongedame gaat zo haar bedje weer in. Ik waardeer jullie enorm en slaap lekker!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef nokwanda het volgende:Wat lijkt me dat een superwerk. Wel moeilijk vaak, maar moooooi
Heel moeilijk, vaak probeer je ze te helpen en gaan ze alsnog doodquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef nokwanda het volgende:Wat lijkt me dat een superwerk. Wel moeilijk vaak, maar moooooi
wie was teddyquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef jora23 het volgende:
[..]
Heel moeilijk, vaak probeer je ze te helpen en gaan ze alsnog dood![]()
Nu hebben we ook kleine giggles maar die heeft leverproblemen en dat lijkt niet goed. Kan er nu al om huilen als ik er aan denk dat ze er niet meer is.....
Maar daar staat tegenover dat je ook heeeeel veel kneusjes helpt..
Gister is bijvoorbeeld teddy weggegaan die denk ik wel ruim 1 jaar bij ons is geweest... Dat is echt huilen als je thuis bent. Voor de kat is het beter, maar toch....
Slaap lekker!
quote:Op zondag 23 december 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:
hey ik was jullie kwijt (vanwege de sticky kon ik het topic niet vinden)
leuk om de foto's te zien
Volgens mij is alleen MM gepakt door Sneeuwwitje, de rest heeft alleen maar gekroelt met de poesjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef jora23 het volgende:
Maar niemand gepakt door flame? Of dat Noortje of Arnie iets te hard hapten?
Sabine is degene die de website doet, moet je haar ff mailen via de site. Aan het eind van de maand is onze site vaak offline ja...quote:Op zondag 23 december 2007 11:57 schreef Qwea het volgende:
Hey Jora, misschien een hele rare opmerking hoorMaar soms is jullie website offline omdat de bandbreedte overschreden is, nu heb ik eens gekeken waar jullie gehost zijn, en ik heb half uitgevolgelt welk pakket jullie hebben. Als mijn berekening klopt betalen jullie veeeeeeeeeeeeeelste veel aan hosting. Dat kan echt goedkoper
Nu maar hopen dat ik goedzat met mn berekening
Ja, dat komt omdat jullie site vaak bezocht wordt, en jullie dus niet genoeg bandbreedte hebben. Ik heb eens bij verschillende hostings bedrijven rond gekeken, en volgens mij kan het best goedkoper dan dat julllie nu zitten. Ik zit namelijk zelf in de IT, dus vandaar dat ik er zo op kwam.quote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef jora23 het volgende:
[..]
Sabine is degene die de website doet, moet je haar ff mailen via de site. Aan het eind van de maand is onze site vaak offline ja...
Ik geloof dat Arnie de paal had ingepiktquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef jora23 het volgende:
Na morgen zal ik dat verhaal aan jullie kunnen vertellen. Morgen weer werken.
Nonneke, het katje wat jij bedoeld heet Toothy. Zelfde kleurslag als Flame toch?
Is een heel lief katje!!!
Zal morgen gelijk kijken of de krabpaal nog heel is haha.
Ja Toothyquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef jora23 het volgende:
Na morgen zal ik dat verhaal aan jullie kunnen vertellen. Morgen weer werken.
Nonneke, het katje wat jij bedoeld heet Toothy. Zelfde kleurslag als Flame toch?
Is een heel lief katje!!!
Zal morgen gelijk kijken of de krabpaal nog heel is haha.
niet alleen buiten. Die man die hem op arm had zat ook helemaal onder. En de hond zelf ookquote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja Toothy![]()
Ik hoop dat het goed gaat met het hondje, maar er lag wel erg veel bloed buiten
Wat voor hondje was t dan? Ik heb verfder ook nog niks gehoord...quote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja Toothy![]()
Ik hoop dat het goed gaat met het hondje, maar er lag wel erg veel bloed buiten
Ja geen idee. Maar Daphne werdt gebeld, en echt 7 min later kwamen ze binnen en kon Shilrley aan de slag.quote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef jora23 het volgende:
[..]
Wat voor hondje was t dan? Ik heb verfder ook nog niks gehoord...![]()
Maar het lijkt wel of alle diertjes ziek worden of doodgaan net voor de feestdagen
Wat klinkt jora dan domquote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef Qwea het volgende:We staan op de site van Makatsi onder het kopje "bedankt"
Remind me someone, dat ik even bel v/d week om te vragen wie de foto van de overhandiging van de cheque heeft gemaakt, en of ik die mag. Want niemand van ons heeft hem
Jora, Ik wens jou, Shirley, Daphne, Kirsten, Sabine en natuurlijk ook alle katten een ontzettend fijne kerst toe en een heel fijn oud en nieuw (ik ben niemand vergeten toch?)
Keep up the good work ladies
En tot in het nieuwe jaar
Jeuzus, dus hij had dood kunnen bloeden?quote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef jora23 het volgende:
[..]
Wat klinkt jora dan domMiranda mag ook
![]()
Maar dank je wel en jij en balou ook!
Hondje van zaterdag gaat goed, was een slagaderlijke bloeding, maar is weer dicht.
Fijne dagen dames!
*smelt*quote:Op woensdag 26 december 2007 15:52 schreef Qwea het volgende:
Arnie was gewoon zo briljantDie ging gelijk in de lege doos ziten echt zo van "Can I come?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |