ja, want normale mensen masturberen niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende:
Zit dus een beetje in dubio omdat ik me nogal schaam en niet wil dat mensen slecht over me denken. Graag advies.
ik zou ook gaan rolskien trouwens, dat is hip. dan vergeten mensen het meteen!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:29 schreef Bolter het volgende:
Voortaan je gordijnen wel dichtdoen en 't niet meer overhebben. Als je nu met smoesjes aankomt geloven ze je echt niet meer hoor.Kan gebeuren, doodzwijgen.
duuuude.... je ouders masturbeerden vroeger ook hoor (sorry voor het mentale plaatjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Ja ben ook een beetje bang dat ze naar me ouders toe gaan eigenlijk...
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
moet je doen, is geen speld tussen te krijgen!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende: dat ik een glas melk gemorst had op mijn broek en dat ik die er af aan het vegen was ofzo), ik weet alleen niet of ze misschien ook het computerscherm gezien hebben.
Vroeger?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
duuuude.... je ouders masturbeerden vroeger ook hoor (sorry voor het mentale plaatje)
*kijkt in fobo: 1986quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Jah dan zit er maar 1 ding op he, aan je ouders vertellen, je kan het ze beter zelf vertellen dan dat de overburen dat doen tochquote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Daat gaat mn goede humeur/eetlust.... Sterfquote:
Inderdaad ... volg dit advies TS.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jah dan zit er maar 1 ding op he, aan je ouders vertellen, je kan het ze beter zelf vertellen dan dat de overburen dat doen toch
Elke keer as ik die OERDOMME spelfout zie krjg ik een waas voor mijn ogen.quote:
Ik heb sinds ik gepakt ben door mijn moeder, een veel betere relatie met haar. Het kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Uhm....quote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik gepakt ben door mijn moeder, een veel betere relatie met haar. Het kan alleen maar beter worden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:38 schreef beelz het volgende:
Je moet gewoon naar de overburen gaan en aanbellen. Als ze dan opendoen haal je je zwans uit je broek en ga je powerfappen zodat je binnen 10 seconden je lauwe puddingbuks tegen de overbuurman leegbrult. Dan grijns je een keer en groet je ze. Vervolgens draai je je om en ga je weer naar huis.
Wat boeit het je dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende:
Afin, heb verder niet echt contact met die mensen dus heb er niet lang over nagedacht.
Misschien linkie van d'r hyves?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef borbit het volgende:
Waar blijven de foto's van het buurmeisje?
Het zijn wel mensen die ik nog lang zie. Ik ben ook een beetje bang dat ze het vaker hebben gezien. Ik fab gemiddeld 5x per week, dadelijk denken ze dat ik niet goed wijs ben over oversekt ben.quote:
Ze hebben mijn piemel niet gezien maar dat kan de -op en neer-beweging verklaren. Je weet wel doekje, vegen, etc... Even zelf nadenken jongen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik veeg ook altijd gemorste melk weg met mijn leuter uit mijn broek
Aight!quote:Relatie Nog Niet...
Seksualiteit Mucho
Jij woonde al op je 15 op je zelf omdat?....quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Bob-B het volgende:
21 en je wilt tot je 30ste bij papa en mama blijven?
Meestal doe ik de gordijnen helemaal niet open en laat ze gewoon dicht zitten. O nee zullen ze dan denken ... LOLquote:Op donderdag 20 december 2007 12:05 schreef Equinix het volgende:
En elke keer als je nu de gordijnen dicht doet overdag zullen ze denken,. Daar gaat hij weer.
Dat wordt rukken op het toilet met een laptop =P
http://fotoboek.fok.nl/henkzijlstraquote:Op donderdag 20 december 2007 12:04 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Offtopic: Je kapsel is gaar ouwe
DOEN! Win-win situatie hierquote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik twijfel nu om vanavond even bij de overburen aan te bellen om me er proberen onderuit te lullen (bijvoorbeeld een verhaal verzinnen dat ik een glas melk gemorst had op mijn broek en dat ik die er af aan het vegen was ofzo), ik weet alleen niet of ze misschien ook het computerscherm gezien hebben. Of is het gewoon beter om er niks van te zeggen en voortaan beter op te passen?
Het is R&P he, in KLB was ie allang afgemaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Karina het volgende:
Waarom gelooft iedereen dit sprookje?
Ik vind dat altijd zo moeilijk. Ik woon in een flat, met een andere flat vrij dicht tegenover me. Ik vraag me dan altijd af of het meer opvalt om het gordijn even een paar minuten dicht te doen, of om het gewoon open te laten?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:05 schreef Equinix het volgende:
En elke keer als je nu de gordijnen dicht doet overdag zullen ze denken,. Daar gaat hij weer.
Dat wordt rukken op het toilet met een laptop =P
jah 14.gifquote:Op donderdag 20 december 2007 12:15 schreef devvertje het volgende:
Je moet hem toegeven, het is toch leuk verzonnen
Of altijd dicht (verduisterendquote:Op donderdag 20 december 2007 12:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo moeilijk. Ik woon in een flat, met een andere flat vrij dicht tegenover me. Ik vraag me dan altijd af of het meer opvalt om het gordijn even een paar minuten dicht te doen, of om het gewoon open te laten?
Ben jij niet een beetje oud voor ons ouwe? http://fotoboek.fok.nl/user/94510quote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef BillGates het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/henkzijlstra
zoek hulp gast, ik meen het.
k ben geen vampierquote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Of altijd dicht (verduisterend) net zoals ik.
Omdat je vijf keer per week aan je lul trekt? De overbuurman fapt waarschijnlijk vijf keer per dag.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef henkzijlstra het volgende:
Het zijn wel mensen die ik nog lang zie. Ik ben ook een beetje bang dat ze het vaker hebben gezien. Ik fab gemiddeld 5x per week, dadelijk denken ze dat ik niet goed wijs ben over oversekt ben.
Of je doet gewoon even leuk mee. Wat is het toch met dat kloongeroep.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Karina het volgende:
Waarom gelooft iedereen dit sprookje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |