Een hele oude dan, want hij staat al een poosje op mijn comp.quote:
Yep!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef CG het volgende:
Dus liever dode, verhongerde eenden dan ze te voeren?
Nee joh, gewoon brood op de kant gooien. Het gaat er om dat het niet in het water mag dobberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef CG het volgende:
Dus liever dode, verhongerde eenden dan ze te voeren?
net geprobeerd maar dan vluchten ze voor hun neefjes en tjah nemen ze het me ut water inquote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon brood op de kant gooien. Het gaat er om dat het niet in het water mag dobberen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als zo'n eendje dan besluit zijn/haar broodmaaltijd lekker te soppen in de vijver?
goh gooien met een oude hele brood is veel doeltreffenderquote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Simpel toch, als het eendje dat doet dan komt er olie in het water waardoor er olie in zijn verendek komt waardoor het eendje niet meer kan zwemmen waardoor het eendje naar de bodem zinkt en dood gaat.
Zoals je ziet lost het probleem zich vanzelf op! Zinkt het eendje niet? Dan zat er ook niet zoveel olie in het brood en kon het geen kwaad...
Ik wil het wel inscannen voor je, als ik een scanner kan regelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:00 schreef Amokzaaier het volgende:
ik geloof er gewoon niks van.
Ben je daar wel sterk genoeg voor?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef glaschol het volgende:
[..]
sterf zelf debiel, zal jou eens in het riool gooien
Hij heeft die foto's niet gemaakt, schat ik zo.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef glaschol het volgende:
[..]
sterf zelf debiel, zal jou eens in het riool gooien
Die foto is door niemand gemaakt die is gephotoshopped, staan genoeg verhalen van op internet. Simpelse feit is dat in de reflectie op de bumper geen eend te zien is, alleen een put....quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij heeft die foto's niet gemaakt, schat ik zo.
Niet helemaal, die bumper loopt namelijk bol en de eenden lopen al bijna onder de auto. Dit betekend dat je de eenden niet zou zien in de bumper. Of dit plaatje nep of echt is weet ik niet, maar dat kan me verder ook weinig boeien.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Simpelse feit is dat in de reflectie op de bumper geen eend te zien is, alleen een put....
Er zijn een hoop discussies over die foto op het internet, nog iets is dat je eerst de bumper ziet van de auto en later alleen de uitlaat, dat zou betekenen dat de auto rijdt of in ieder geval staat te draaien. Hoeveel eenden lopen langs een ronkende motor af? Misschien als er brood met olie ligt dat ze niet te stoppen zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet helemaal, die bumper loopt namelijk bol en de eenden lopen al bijna onder de auto. Dit betekend dat je de eenden niet zou zien in de bumper. Of dit plaatje nep of echt is weet ik niet, maar dat kan me verder ook weinig boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |