En als zo'n eendje dan besluit zijn/haar broodmaaltijd lekker te soppen in de vijver?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef mazaru het volgende:
Je mag de eendjes wel voeren, maar geen brood in het water gooien. Gewoon op de kant, dan is er niets aan de hand
It's evolution baby!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als zo'n eendje dan besluit zijn/haar broodmaaltijd lekker te soppen in de vijver?
Dan moet die eend dus afgeschoten worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als zo'n eendje dan besluit zijn/haar broodmaaltijd lekker te soppen in de vijver?
Dat zal 'm leren! En zo stellen we meteen een mooi voorbeeld voor al dat andere gevederde schorriemorrie.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan moet die eend dus afgeschoten worden.
Vertel jij het ze? Ik ben bang dat als ik met mijn Audi voor hun deur stop en de motor natuurlijk nog laat lopen dat ze mij gaan afschieten!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:43 schreef T42 het volgende:
olie das gewoon boter
Dan hoort die een bekeuring te krijgenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
met mijn oude (30+) auto's (duitsers) ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vertel jij het ze? Ik ben bang dat als ik met mijn Audi voor hun deur stop en de motor natuurlijk nog laat lopen dat ze mij gaan afschieten!
Die komt uit de Autoweekquote:Op donderdag 20 december 2007 12:03 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook echt allemaal criminelen he?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |