quote:Op woensdag 19 december 2007 23:48 schreef Varen het volgende:
En dr haarstuk laten beluchten
Zelfs 10 keer haarstuk zeggen helpt daar niet meer bijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ai.... Brian zegt "pruik" en Amanda wordt kwaaaaaaaaadddddd
Dat kutshit, Amanda gaat daar zo focking shit mee omquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef chufi het volgende:
Haarstukje kost 6000 E
Effe serieus, WATquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef chufi het volgende:
Haarstukje kost 6000 E
HILARISCH DITquote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
B: Dat fucking haarstuk heeft 6000 euro gekost, de fucking kapster van Linda de Mol heeft dat haarstuk gemaakt en dan gaat ze er zo fucked up mee om. Ze mag dat haarstuk wel beter gaan behandelen. We zeggen het uit de goedheid van ons hart en als je de fucking verkeerde naam geeft is het fout.
Yep alles is nog heelquote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef Ziet het volgende:
hij is verder enorm gegroeid wat agressie betreft,
vinden jullie ook niet?
Fuckin 6000? neeee fuckin 7000 brotha!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Dat fucking donders fucking haarstuk, dat fucking donders 6000 fucking euro's heeft gekost. Het is fucking gemaakt door de fucking kapster van fucking Linda de Mol."
en neem dan even de toespraak van mama Netty in het achterhoofd...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef Ziet het volgende:
hij is verder enorm gegroeid wat agressie betreft,
vinden jullie ook niet?
Snap nu waarom de mannen geen nieuwe kerstkleren kregen.Flens is platzak nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Ziet het volgende:
6000 euro voor wat ze op haar kop heeft
Het is een vuile teringlijerquote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef ToughLove het volgende:
Brian (tegen Amanda): Ben je bang?
Vraagt ie met een glimlach op zijn gezicht![]()
Brian says ! Wat wij allemaal niet weten is dat het een haarstukje is van de kapster van Linda de Mol .. Ach hoezo familie van JdMquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Dat fucking donders fucking haarstuk, dat fucking donders 6000 fucking euro's heeft gekost. Het is fucking gemaakt door de fucking kapster van fucking Linda de Mol."
6000 euro down the drain!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
6000 euro en het ziet er nog niet uit.
oooo, ja dan is het normaaal, koopje hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Kapster van Linda de Mol heeft het gemaakt
En niet kapotquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Varen het volgende:
Brian gooit keihard de WC deur dicht
Ken je dat nieuwe programma nog niet dan ?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef John316 het volgende:
Hee ff serieus, hoeveel sterren spelen ze daar sudoku?
Dat Lieke de sterkste in heel dat spel is is nu wel in al die maanden bewezen niet alleen bij dat drama met Huub. En ik zie liever tranen dan dat gefrustreerde para gedoe van Huub met zijn "Jodenhoer, ik steek je dood" etc etc...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef Ziet het volgende:
huh, zit lieke ineens weer te huilen...
ik vind haar ontzettend gegroeid ook,
door dat hele reikie gebeuren
ze voelt zich overduidelijk top
hij snapt niks van het tegenstrijdige gewauwel van Lieke..geef 'm is ongelijk als ze jankend zit te beweren dat je goede beslissingen genomen hebt...wie snapt het nog?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Dimitri is er echt alleen voor het plaatje heKomt geen zinnig woord uit hem..
Volgens mij is ie fris en wel, maar heeft ie zich alleen niet geschorenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:05 schreef Kinga het volgende:
Mikey gaat niet ff douchen?
Moet ze anders? Naast Huub? Naast Mikey?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
IK snap trouwens waarom Lieke bij jaap gaat slapen, ze wil zeker zijn van zijn dekking.
piepstem Huub moet haar met rust laten piepstemquote:Op donderdag 20 december 2007 00:09 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke's hele lijf en haar hele systeem zegt nee
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
piepstem Huub moet haar met rust laten piepstem
GA DAN NAAR HUUUUUIIIIIIIIIIISSSS !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:09 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke's hele lijf en haar hele systeem zegt nee
voor een dansje voor brianquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Dementor het volgende:
Waar oefent amanda voor?
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
Dimitri vind de zwerver griezeliger dan de hond van de zwerver
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt niet gepast.
misschien fake, maar zeker vermakelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor een dansje voor brian
dus die ruzie was ook fake
Huub gaat naar huis, hij is niet de halve man wat ie ooit was. Adiosssss!!! Laatste stem aan Jaap "nou ehhh doeiii Huubieeee tot nooit meer ziensss!!!!"quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
GA DAN NAAR HUUUUUIIIIIIIIIIISSSS !!!!!!!!!!!!
OPROTTEN
Wat doet hij dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt ongepast.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Varen het volgende:
Brian wordt licht para en vraagt wat is je 2e. Heb ik vooruitgang geboekt in mijn aggresieviteit.
Amanda: nou .. nee
Dat ie er weer bij komt !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt ongepast.
Als ze hem niet meer wilt zien, moet ze de poort uitlopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Lieke gaan zitten terwijl ze zo erg moet huilen om hem.
Ze huilt niet meer! Ze doet stoer als Huub er is.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Lieke gaan zitten terwijl ze zo erg moet huilen om hem.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Ziet het volgende:
6000 euro voor wat ze op haar kop heeft
Voor Huub ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Nou heeft ze d'r 24 uur aangevraagd?
Ja dat vind ik geweldigquote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
Del draait al drie kwartier Santa Claus is coming to town.
Niemand waar Lieke wat aan heeft volgens de psych daar is het allemaal gewoon haar eigen schuldquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef John316 het volgende:
Zijn er eigenlijk psychologen in de villa, of erachter ofzo?
Mag het zelfmoord sekte zijn?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef eeff het volgende:
Huub zou best een hele goeie sekteleider kunnen zijn
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub doet is pittig neurotisch, die vent deugt niet in z'n hoofd. We kunnen het in het normale leven ook rustig stalken noemen.
Wat een zwaktebod van die debiel die zogenaamd zoveel van Lieke houd.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef John316 het volgende:
Huub heeft trouwens wel 100% gelijk met, " dan zit je in het verkeerde huis "
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.
Duidelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef John316 het volgende:
Huub heeft trouwens wel 100% gelijk met, " dan zit je in het verkeerde huis "
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Katewalker het volgende:
Lieke moet naar huis....zij is degene die Huub niet meer in haar buurt wil..ze wil hem zelfs niet eens meer zien..weg moet hij...het is rot als je samen moet leven met iemand die je niet bij je in de buurt kan hebben..en daarom moet zij weg..zij is degene met het probleem..het is niet anders..
Een oplossing voor haar zou zijn als Jaap tegen haar zegt dat hij Huub weg stemt...dat wil ze natuurlijk het liefst..maar wil Jaap dat wel?
Dan mag je nu rustig slapen.....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.
Stalken als je in 1 huis woont....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub doet is pittig neurotisch, die vent deugt niet in z'n hoofd. We kunnen het in het normale leven ook rustig stalken noemen.
Ik vind wat Lieke doet niet normaal, waar maakt ze nou zo'n drama van?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
huub moet met Lieke omgaan zoals hij met Amanda omgaat: TOTAAL ONTZIEN!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duidelijk
Hij kan moeilijk een paar weken in de sauna gaan zitten
Truste kissa, ik ga er maar vlug van tussen, korte nacht weerquote:
dat je schijt moe kan worden van zijn eeuwige gedram, ok, maar eng is hij niet.quote:
Je vergeet de geluiden van het ophalen van snottebellen tussendoorquote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
J: Wat wil je zelf Lieke.
L: Ik wil niets meer van hem, helemaal niets meer, daar wil ik mee doorgaan.
Moeilijk in 1 huisquote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
niet gehoord..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Nou heeft ze d'r 24 uur aangevraagd?
Nee, Lieke schudt opzettelijk wat heen en weer. Ze probeert te trillen, maar het lukt niet. Ze zal zo wel gaan kotsenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef ricofromrio het volgende:
lieke trilt helemaal
Nou dat is dan duidelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Ze wonen in één huis! Dan is het geen stalken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef riri het volgende:
Dat stalker gedrag gaat Huub zijn kop kosten in de toekomst...is het niet met Lieke dan is het wel met iemand anders....hij moet haar met rust laten...is de enige manier waarop het kan werken....hij moet ophouden met dat terroriseren
Een onmogelijke positie om in te nemen gewoon.quote:
Gewoon ontiegelijk dom, als ze een beetje helder kan nadenken, weet ze dat dit dus nooit zal gaan in dit huis. Ik hoop ook dat ze snel oppleurt met haar zure eeuwige gezeik.quote:
Dat durft alleen Natasia...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat die hond van het bed afmoet?
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stalken als je in 1 huis woont....
omdat het Liekes bed is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat die hond van het bed afmoet?
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat wanneer Lieke Huub niet trekt, ze gewoon naar huis moet gaan. Aan de andere kant, die Huub is wat mij betreft echt geestesziek. Ik vind met gemak Brian er heilig bij.
Zelfs dat is al te veel voor Lieke. Ze wil hem niet zien, en ze wil hem niet horen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
huub moet met Lieke omgaan zoals hij met Amanda omgaat: TOTAAL ONTZIEN!!!![]()
Lieke is te lang bij Huub gebleven..ik verdenk haar ervan al maanden niet meer op Huub verliefd te zijn..ik denk dat ze maandenlang tegen haar eigen gevoel in is gegaan..en nu ze uiteindelijk de knoop heeft doorgehakt is ze blij van hem af te zijn maar tegelijk wordt achtervolgt door walging van zichzelf...walging dat ze heel lang tegen haar gevoel in is gegaan..die walging projecteert ze op Huub..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: hij komt alleen al in haar buurt en ze wordt misselijk en begint te trillen.
[ afbeelding ]
eenschquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon ontiegelijk dom, als ze een beetje helder kan nadenken, weet ze dat dit dus nooit zal gaan in dit huis. Ik hoop ook dat ze snel oppleurt met haar zure eeuwige gezeik.
Brian is laatste tijd een watje in vergelijking met para Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.
Geestesziek? Dat noem je egoisme, puur egoisme. Ieder mens is egoistisch, het ligt aan je omgeving hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat wanneer Lieke Huub niet trekt, ze gewoon naar huis moet gaan. Aan de andere kant, die Huub is wat mij betreft echt geestesziek. Ik vind met gemak Brian er heilig bij.
Het gaat iig niet om een haarstukjequote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind wat Lieke doet niet normaal, waar maakt ze nou zo'n drama van?
Dat ze zelf onder valse voorwendselen die kooi is ingegaan en ontmaskert is door Palma?
Begrijp niets van dat kind.........
Heb ik meegekregen, maar dat haalt het niet bij wat Huub 24 uur per dag iemand geestelijk aan zit te doen....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs dat is al te veel voor Lieke. Ze wil hem niet zien, en ze wil hem niet horen.
Daar is maar 1 oplossing voor.
DOEEEGGG LIEKE
hele tijd achterna lopen, hele tijd aanrakenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?
Er zit iets neurotisch in, in dat maar door blijven gaan iemand lastig te vallen en keer op keer er doorheen schieten als de antwoorden niet naar z'n zin zijn. Die vent is echt gek!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef John316 het volgende:
[..]
Geestesziek? Dat noem je egoisme, puur egoisme. Ieder mens is egoistisch, het ligt aan je omgeving hoe je er mee omgaat.
Toch blijf ik me afvragen wat Lieke dan wel wil in de villaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
L: Ik kan best hoi en dag zeggen. Ik wil niet meer samenwerken, geen vrienden zijn helemaal niks.
dat lukt helaas toch niet..... Lieke moet eieren voor haar geld kiezen en gewoon vertrekken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.![]()
![]()
ze is een makkelijke prooi. + ze wil hem eruit stemmen = een fatale combinatiie.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef riri het volgende:
Dat stalker gedrag gaat Huub zijn kop kosten in de toekomst...is het niet met Lieke dan is het wel met iemand anders....hij moet haar met rust laten...is de enige manier waarop het kan werken....hij moet ophouden met dat terroriseren
Maar Brian heeft zo zn eigen pluspunten, hij slaat zn wijf de pleuris in.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
Huubs acties tov lieke zijn sneakier dan dat Brian als beroepssneak ooit heeft laten zien.
Aan de ene kant wil ie doen alsof er niets aan de had is en als Lieke dan zegt van nee ik wil ff niet begint ie haar weer verrot te schelden.
En dan voelt ie zich daarna weer schuldig en probeert het weer goed te maken...
Jaap en Dimitri zeiden beiden net dat ie gewoon eens een week zn bek zou moeten houden ... Maar jochie is aan de kant gezet en kan daar niet tegen. Ipv het op een menselijke manier op te lossen doet ie het op zijn manier .. En volgens mij heeft Hedda ook al aangegeven een hekel te hebben aan Huub's manier en is daarom ook met hem gekapt
Tja je kan beter bij elke ruzie zeggen hou je fucking smoel want je maakt me boos, of je ramt iemand gewoon de douche in. Dan ben je heel normaal bezig.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit iets neurotisch in, in dat maar door blijven gaan iemand lastig te vallen en keer op keer er doorheen schieten als de antwoorden niet naar z'n zin zijn. Die vent is echt gek!
Huub heeft geen probleem. Hij kan met gemak in 1 huis wonen met onze zuurpruim.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.![]()
![]()
is hij dat dan nog niet? ik vind zijn fanatieke aanhang best wel eng af en toequote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef eeff het volgende:
Huub zou best een hele goeie sekteleider kunnen zijn
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?
Ik geloof ook nooit dat hij die villa gaat winnen. De sterksten daar zijn wat mij betreft Jaap, Amanda en Brian......ook in die volgordequote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
Waarom concrentreert ie zich niet op amanda of Brian ?? Die willen hem er ook uitstemmen hurrrrrr!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ze is een makkelijke prooi. + ze wil hem eruit stemmen = een dodeike combinatiie.
heel naief om dan van hem te verwachten dat hij haar met rust laat.
volgens mij was hij juist tevreden met Liekes statementquote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zou zeggen 'ga vooral door war je mee bezig bent' en hoopt dat het allemaal gaat lukken.
ondertussen looptie weg...hij ziet eruit alsof hij Lieke heeft opgegeven.
Feestquote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Nog 7 dgn voor de exit van Huub!
Nou dat zou ff een leuke dag zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Denk dat Lieke eerder zwaai zwaai kan doen, aan de andere kant als Huub eruit gaat is dgk voor mij geen zak meer aan, dan word het saaier dan saai, lekker lammetjes thee zuipen, joepie briljante tv. Grappig dat iedereen zich kapot ergert als er niets gebeurt in het huis, gebeurt er wel wat is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Sorry: gezien de afgelopen maanden is Lieke toch zeker wel de sterkste.....Amanda heeft nog geen 0.00001% over zich heen gekregen van wat Lieke de afgelopen maanden over zich heen heeft gekregen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof ook nooit dat hij die villa gaat winnen. De sterksten daar zijn wat mij betreft Jaap, Amanda en Brian......ook in die volgorde
Ik hoop dat ie die lijn doortrekt en harder..... Lieke kan opstappen wanneer ze wil. En anders moet ze het gevecht aan gaan maar ophouden met jammeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik meegekregen, maar dat haalt het niet bij wat Huub 24 uur per dag iemand geestelijk aan zit te doen....
Ja ze is echt sterk, ze moet het ook steeds aanzichzelf bevestigen, daarom zegt ze het ook zo'n 100x per dag.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Het zegt veel dat Lieke heel goed kan hebben dat die hele groep bewoners over haar heen valt...dan blijft ze sterk....maar dat gedrag van Huub dat trekt ze niet...daar wil ze gewoon niet mee omdat het voortdurend psychologische dreiging is...jij moet met me samenwerken want als je dat niet doet dan maak ik je kapot....het is dreigen dreigen en nog eens dreigen
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
LOL ik moet zo lachen om die Mikey... zit ie tussen zijn tenen te wroeten, hand in zijn mond, zit ie in zijn oor te wroeten, hand in zijn mond.... bleh
Inderdaad, of er moet iemand briljants nieuws in komen en dan gun ik Lieke gewoon 'n mooi afscheid en niet onder deze omstandighedenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Donnie29 het volgende:
Eigenlijk vind ik niet eens Lieke zo irritant... wat mij het meeste ergert is het feit dat weer niemand Amanda of Brian aanpakt, dan zal het wel niet mogen, maar als LH en J nu ook al als groep uitelkaar vallen gebeurt er dus echt helemaal geen tering meer in de villa, enword er meer gedaan door de gastspelers.
Alles uit bescherming, natuurlijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Maar Brian heeft zo zn eigen pluspunten, hij slaat zn wijf de pleuris in.
Misschien wou ze haar 24 uur aanvragen maar mocht 't niet..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Varen het volgende:
Lieke is naar achter met Dimitri
Ze zijn daar allemaal wel een beetje ziekquote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit iets neurotisch in, in dat maar door blijven gaan iemand lastig te vallen en keer op keer er doorheen schieten als de antwoorden niet naar z'n zin zijn. Die vent is echt gek!
Het gewoon zelf spelen....zoals ieder ander daar...het kan toch niet zo zijn dat iemand je gaat dreigen met van alles en nog wat...en so what als ze dan op een gegeven moment geen dekking meer heeft?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toch blijf ik me afvragen wat Lieke dan wel wil in de villa![]()
Ze zegt ook niet te willen samenwerken met Brian en Amanda. Dus wat dan ? Alleen met Jaap ? Dat gaat hem niet worden zonder Huub...
Je hequote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
LOL ik moet zo lachen om die Mikey... zit ie tussen zijn tenen te wroeten, hand in zijn mond, zit ie in zijn oor te wroeten, hand in zijn mond.... bleh
ik twijfel of je het zo moet zien....... die twee hebben zo'n andere manier van verwerken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik meegekregen, maar dat haalt het niet bij wat Huub 24 uur per dag iemand geestelijk aan zit te doen....
Ik heb geen problemen bij een harde lijn, maar dit is geen spel van Huub, hij is echt zo, en ik vind dat ernstig ziekquote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie die lijn doortrekt en harder..... Lieke kan opstappen wanneer ze wil. En anders moet ze het gevecht aan gaan maar ophouden met jammeren.
heeft hij al tig keer gedaan. daar is ie allang op uitgekeken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Waarom concrentreert ie zich niet op amanda of Brian ?? Die willen hem er ook uitstemmen hurrrrrr!!
en wie is er niet ernstig ziek in die villa?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen bij een harde lijn, maar dit is geen spel van Huub, hij is echt zo, en ik vind dat ernstig ziek
Ik vind Lieke echt op de rand van een nervous breakdown zitten en die heeft ze helemaal aan zichzelf te danken, ook al vindt ze zelf van niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Misschien wou ze haar 24 uur aanvragen maar mocht 't niet..
Ken jij Huub persoonlijk dan? Omdat je zegt Huub is echt zo!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen bij een harde lijn, maar dit is geen spel van Huub, hij is echt zo, en ik vind dat ernstig ziek
Wat een LOSA!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef miesy het volgende:
[..]
heeft hij al tig keer gedaan. daar is ie allang op uitgekeken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
hypocriet?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt op de rand van een nervous brakedown zitten en die heeft ze helemaal aan zichzelf te danken, ook al vindt ze zelf van niet.
Die zure mossel maakt zichzelf helemaal gek en gaat dan roepen dat ze in haar kracht staat en zich keigoed voelt, wat is dat dan?
Precies, als ze dat kan laten zien prima. Maar ik betwijfel het. Het is me te makkelijk om Huub daar de schuld van te geven. Die wil het spel ook op zijn manier spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:33 schreef riri het volgende:
[..]
Het gewoon zelf spelen....zoals ieder ander daar...het kan toch niet zo zijn dat iemand je gaat dreigen met van alles en nog wat...en so what als ze dan op een gegeven moment geen dekking meer heeft?
Dan gaat ze er gewoon uit...geen punt...maar ieder heeft het recht om het zo te spelen als hij of zij zelf wil....
Kloon van Scofield?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik ken inderdaad ook de verhalen van iemand die met hem gewerkt heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ken jij Huub persoonlijk dan? Omdat je zegt Huub is echt zo!
Dus je kent hm persoonlijk? Weer zoiets raars, iemand die beweert iemand te kennen door naar hm te kijken. Ik denk dat niemand zo thuis is, want thuis staan er niet een tig aantal cameras op je smoel. En dat onder druk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
geldlust........quote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt op de rand van een nervous breakdown zitten en die heeft ze helemaal aan zichzelf te danken, ook al vindt ze zelf van niet.
Die zure mossel maakt zichzelf helemaal gek en gaat dan roepen dat ze in haar kracht staat en zich keigoed voelt, wat is dat dan?
als Lieke vrijwillig vertrekt, zonder toestemming van het hokje, mag ze vervangen worden door een nieuwe miljonair..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het hele gedoe een toneelhaak voor Lieke is (weet ik niet zeker) dan maakt het hokje er wel eenzelfde exit van als ze destijds met Eric hebben gedaan ...... Heel misselijk allemaal.
En als het geen toneelhaak is, dan is het heel misselijk van het hokje dat ze Huub gewoon z'n script laten spelen met iets te veel 'energie' .......
oh, dus als je je niet aanpast aan de wensen van huub almighty en je eigen ding doet.. dan is het je eigen schuld dat je door huub almighty zonder pardon de afgrond wordt gestort?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt op de rand van een nervous breakdown zitten en die heeft ze helemaal aan zichzelf te danken, ook al vindt ze zelf van niet.
come on....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:38 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dus je kent hm persoonlijk? Weer zoiets raars, iemand die beweert iemand te kennen door naar hm te kijken. Ik denk dat niemand zo thuis is, want thuis staan er niet een tig aantal cameras op je smoel. En dat onder druk.
Oh ja die verhalen ken ik ook, ja ik ken hem via die vriendin van een vriendin van mij die met hem heeft gewerkt. Zolang je hem niet zelf PERSOONLIJK kent, moet je niet zeggen hij is zo. Stop met die bullshit, niemand van ons streamers kent hem, we weten niet wat er van achter wordt ingefluisterd, het is tenslotte een Real Life soap.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad ook de verhalen van iemand die met hem gewerkt heeft.
ja leuk !!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef Varen het volgende:
Jaap tegen Huub: Het beste wat je kan doen is niks doen.
precies!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geldlust........
blijven zitten waar je zit..... voor geld en roem........
dus ik heb geen medelijden hoor, gaat ze lekker met lingo meedoen,
minder spanningen.....
want tja, ze moet natuurlijk wél weer in een ander programma hé, da's Lieke, maaien vreten ofzo
ook leuk
"Zie"quote:Op donderdag 20 december 2007 00:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Scofield? Zie die dat ook elke dag dan??
Vanwaar dan jouw meningen over alle andere spelers? Een beetje meer stilte over hen zou dan ook heel gepast zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ja die verhalen ken ik ook, ja ik ken hem via die vriendin van een vriendin van mij die met hem heeft gewerkt. Zolang je hem niet zelf PERSOONLIJK kent, moet je niet zeggen hij is zo. Stop met die bullshit, niemand van ons streamers kent hem, we weten niet wat er van achter wordt ingefluisterd, het is tenslotte een Real Life soap.
Kissa wat is dat met die obsessie van jou...heeft die Scofield je ooit gedumpt ofzo?quote:
maakt nou toch niet uit... hij heeft zich ook niet gedouchtquote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene vraagt of iemand niet oud shirtje heeft voor de zwerver. Ze is bang dqat hij te smerig is.
Het is een kleine enge dictator, dioe via manipulatie iedereen zijn wil wil oipleggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef 64-Bitch het volgende:
Ach gosssssie Huubie voelt zich weer kut omdat Lieke huilt!! Jezus hoevaak is de gozer in zijn leven afgewezen? Is die daardoor zo klein gebleven??? What a freak of nature!
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
Huubs acties tov lieke zijn sneakier dan dat Brian als beroepssneak ooit heeft laten zien.
Aan de ene kant wil ie doen alsof er niets aan de had is en als Lieke dan zegt van nee ik wil ff niet begint ie haar weer verrot te schelden.
En dan voelt ie zich daarna weer schuldig en probeert het weer goed te maken...
Jaap en Dimitri zeiden beiden net dat ie gewoon eens een week zn bek zou moeten houden ... Maar jochie is aan de kant gezet en kan daar niet tegen. Ipv het op een menselijke manier op te lossen doet ie het op zijn manier .. En volgens mij heeft Hedda ook al aangegeven een hekel te hebben aan Huub's manier en is daarom ook met hem gekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |