Er zit iets neurotisch in, in dat maar door blijven gaan iemand lastig te vallen en keer op keer er doorheen schieten als de antwoorden niet naar z'n zin zijn. Die vent is echt gek!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef John316 het volgende:
[..]
Geestesziek? Dat noem je egoisme, puur egoisme. Ieder mens is egoistisch, het ligt aan je omgeving hoe je er mee omgaat.
Toch blijf ik me afvragen wat Lieke dan wel wil in de villaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
L: Ik kan best hoi en dag zeggen. Ik wil niet meer samenwerken, geen vrienden zijn helemaal niks.
dat lukt helaas toch niet..... Lieke moet eieren voor haar geld kiezen en gewoon vertrekken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.![]()
![]()
ze is een makkelijke prooi. + ze wil hem eruit stemmen = een fatale combinatiie.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef riri het volgende:
Dat stalker gedrag gaat Huub zijn kop kosten in de toekomst...is het niet met Lieke dan is het wel met iemand anders....hij moet haar met rust laten...is de enige manier waarop het kan werken....hij moet ophouden met dat terroriseren
Maar Brian heeft zo zn eigen pluspunten, hij slaat zn wijf de pleuris in.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
Huubs acties tov lieke zijn sneakier dan dat Brian als beroepssneak ooit heeft laten zien.
Aan de ene kant wil ie doen alsof er niets aan de had is en als Lieke dan zegt van nee ik wil ff niet begint ie haar weer verrot te schelden.
En dan voelt ie zich daarna weer schuldig en probeert het weer goed te maken...
Jaap en Dimitri zeiden beiden net dat ie gewoon eens een week zn bek zou moeten houden ... Maar jochie is aan de kant gezet en kan daar niet tegen. Ipv het op een menselijke manier op te lossen doet ie het op zijn manier .. En volgens mij heeft Hedda ook al aangegeven een hekel te hebben aan Huub's manier en is daarom ook met hem gekapt
Tja je kan beter bij elke ruzie zeggen hou je fucking smoel want je maakt me boos, of je ramt iemand gewoon de douche in. Dan ben je heel normaal bezig.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit iets neurotisch in, in dat maar door blijven gaan iemand lastig te vallen en keer op keer er doorheen schieten als de antwoorden niet naar z'n zin zijn. Die vent is echt gek!
Huub heeft geen probleem. Hij kan met gemak in 1 huis wonen met onze zuurpruim.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.![]()
![]()
is hij dat dan nog niet? ik vind zijn fanatieke aanhang best wel eng af en toequote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef eeff het volgende:
Huub zou best een hele goeie sekteleider kunnen zijn
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?
Ik geloof ook nooit dat hij die villa gaat winnen. De sterksten daar zijn wat mij betreft Jaap, Amanda en Brian......ook in die volgordequote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
![]()
Waarom concrentreert ie zich niet op amanda of Brian ?? Die willen hem er ook uitstemmen hurrrrrr!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ze is een makkelijke prooi. + ze wil hem eruit stemmen = een dodeike combinatiie.
heel naief om dan van hem te verwachten dat hij haar met rust laat.
volgens mij was hij juist tevreden met Liekes statementquote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zou zeggen 'ga vooral door war je mee bezig bent' en hoopt dat het allemaal gaat lukken.
ondertussen looptie weg...hij ziet eruit alsof hij Lieke heeft opgegeven.
Feestquote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Nog 7 dgn voor de exit van Huub!
Nou dat zou ff een leuke dag zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Denk dat Lieke eerder zwaai zwaai kan doen, aan de andere kant als Huub eruit gaat is dgk voor mij geen zak meer aan, dan word het saaier dan saai, lekker lammetjes thee zuipen, joepie briljante tv. Grappig dat iedereen zich kapot ergert als er niets gebeurt in het huis, gebeurt er wel wat is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Sorry: gezien de afgelopen maanden is Lieke toch zeker wel de sterkste.....Amanda heeft nog geen 0.00001% over zich heen gekregen van wat Lieke de afgelopen maanden over zich heen heeft gekregen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof ook nooit dat hij die villa gaat winnen. De sterksten daar zijn wat mij betreft Jaap, Amanda en Brian......ook in die volgorde
Ik hoop dat ie die lijn doortrekt en harder..... Lieke kan opstappen wanneer ze wil. En anders moet ze het gevecht aan gaan maar ophouden met jammeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik meegekregen, maar dat haalt het niet bij wat Huub 24 uur per dag iemand geestelijk aan zit te doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |