Dat durft alleen Natasia...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat die hond van het bed afmoet?
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stalken als je in 1 huis woont....
omdat het Liekes bed is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat die hond van het bed afmoet?
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat wanneer Lieke Huub niet trekt, ze gewoon naar huis moet gaan. Aan de andere kant, die Huub is wat mij betreft echt geestesziek. Ik vind met gemak Brian er heilig bij.
Zelfs dat is al te veel voor Lieke. Ze wil hem niet zien, en ze wil hem niet horen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
huub moet met Lieke omgaan zoals hij met Amanda omgaat: TOTAAL ONTZIEN!!!![]()
Lieke is te lang bij Huub gebleven..ik verdenk haar ervan al maanden niet meer op Huub verliefd te zijn..ik denk dat ze maandenlang tegen haar eigen gevoel in is gegaan..en nu ze uiteindelijk de knoop heeft doorgehakt is ze blij van hem af te zijn maar tegelijk wordt achtervolgt door walging van zichzelf...walging dat ze heel lang tegen haar gevoel in is gegaan..die walging projecteert ze op Huub..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: hij komt alleen al in haar buurt en ze wordt misselijk en begint te trillen.
[ afbeelding ]
eenschquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon ontiegelijk dom, als ze een beetje helder kan nadenken, weet ze dat dit dus nooit zal gaan in dit huis. Ik hoop ook dat ze snel oppleurt met haar zure eeuwige gezeik.
Brian is laatste tijd een watje in vergelijking met para Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.
Geestesziek? Dat noem je egoisme, puur egoisme. Ieder mens is egoistisch, het ligt aan je omgeving hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat wanneer Lieke Huub niet trekt, ze gewoon naar huis moet gaan. Aan de andere kant, die Huub is wat mij betreft echt geestesziek. Ik vind met gemak Brian er heilig bij.
Het gaat iig niet om een haarstukjequote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind wat Lieke doet niet normaal, waar maakt ze nou zo'n drama van?
Dat ze zelf onder valse voorwendselen die kooi is ingegaan en ontmaskert is door Palma?
Begrijp niets van dat kind.........
Heb ik meegekregen, maar dat haalt het niet bij wat Huub 24 uur per dag iemand geestelijk aan zit te doen....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je het gesprek tussen Brian en Amanda een half uur geleden zeker gemist. Dat was weer ouderwets lachen.
Er is nog een oplossing: volgende week donderdag Huub lekker naar huis stemmen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs dat is al te veel voor Lieke. Ze wil hem niet zien, en ze wil hem niet horen.
Daar is maar 1 oplossing voor.
DOEEEGGG LIEKE
hele tijd achterna lopen, hele tijd aanrakenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat technisch eigenlijk mogelijk? Iemand stalken in je eigen huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |