Daarom kijk ik pas hier nadat ik de ep heb gezienquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef Killjoy het volgende:
Hij was wel goed epi 7, ik zal hier niks verklappen voordat de anderen een kans hebben gekregen om hem te kijken
Het verhaal krijgt steeds meer inhoud. Nu het een paar afleveringen loopt, ken je de karakters beter en leef je meer mee. Maar vooral vond ik dat er dit keer meer vaart in de aflevering zat. Bij de vorigen vond ik dat het toch wel af en toe inzakte. Maar dit keer was de 50 min voorbij voor ik het door had.quote:
Inderdaad grote pluspunten!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Erg sterke aflevering. Het verhaal wordt echt steeds interessanter en gaver.
Die nieuwe vriendin van Jason mag er wel wezen.Die mag van mij wel in de serie blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat stukje over die moeder met die demon, was ook interessant. Nu natuurlijk de vraag of het gewerkt heeft.
Sam, die ze naakt zien rennen door het bos![]()
Betekend toch wel dat die volgens mij wat meer is dan het oog doet vermoeden.
Maar ben vooral benieuwd wat er nu met Bill gebeurd is. Wat wilden die andere vampieren van hem? De manier waarop hij met hun meeging was, trouwens wel heel slecht geacteerd.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Die naakte Sam door het bos geeft wel veel prijs vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Da_Ripper op 21-10-2008 14:08:44 (spoiler-alert) ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]IMDB is onbetrouwbaar op seriegebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik moest wel ff goed kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Vond juist dat er in deze aflevering veel inzakmomenten zaten. Vooral de Jason-scenes waren ronduit saai (op de tieten van die chick na). Hetzelfde had ik vorige week.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het verhaal krijgt steeds meer inhoud. Nu het een paar afleveringen loopt, ken je de karakters beter en leef je meer mee. Maar vooral vond ik dat er dit keer meer vaart in de aflevering zat. Bij de vorigen vond ik dat het toch wel af en toe inzakte. Maar dit keer was de 50 min voorbij voor ik het door had.
Het lijkt meer alsof hij af en toe met zijn hond van lichaam ruilt, dat nu de hond met het lichaam gezellig door het bos rent. Zou ook het gedrag verklaren toen die zo zat te ruiken aan die bedlakens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Had ik ook in het begin, gewoon door blijven kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Heb net ep01 gezien maar heb nog niet echt een idee waar het nou over gaat.
Zit nu ep02 te kijken.
wacht even, was het Sam (de bar eigenaar) die door het bos rende ... ik dacht Jasonquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof hij af en toe met zijn hond van lichaam ruilt, dat nu de hond met het lichaam gezellig door het bos rent. Zou ook het gedrag verklaren toen die zo zat te ruiken aan die bedlakens.
Nee dat was duidelijk Sam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wacht even, was het Sam (de bar eigenaar) die door het bos rende ... ik dacht Jason
Vooral zijn "Skank." Was hilarischquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
LaFayette is toch wel en geweldig figuur![]()
In die stringen dan met die lepel
dat zinderende zuiden, die sensualiteit, vodoo, ik vond het gaafquote:
Snap je nu waarom ik terugwil naar New Orleans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zinderende zuiden, die sensualiteit, vodoo, ik vond het gaaf
Ik schoot ook ff hardop in de lach ... eerst heel vriendelijk en belangstellend haar verhaal afluisteren en als ze wegloopt als een echte nicht ...."skank"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
gewoon jezelf beheersen met op het topic klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's funny because it's just like my life
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Eh..Doctor Phlox uit Enterprisequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:25 schreef Cairon het volgende:
overigens de lijkschouwer... is Neelix uit Star Trek Voyager...
hij speelt ook in the man from earthquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef Pek het volgende:
Die vent zit trouwens niet stil zeg, noem een serie en hij duikt er wel een keer in op. Stargate SG-1, Prison break, diverse CSI's, Ghost Wisperer, Grey's Anatomy, ga zo maar door![]()
John Billingsley
En straks dus gewoon in de nieuwe 24 te zien
Kben eerlijk gezegd benieuwd geworden naar het echte verhaal van Jason. Zou dat meisje ècht iets in hem zien. aangezien hij de broer is van Sookie (met bovennatuurlijke krachten) is, zou je verwachten dat er idd iets in Jason schuilt ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En natuurlijk naar het echte verhaal van Sam.
Hebbesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Oooeehh,, Cairon is op dit moment deel 1 van de boekenreeks voor me aan het kopen op de boekenbeurs
Oom: Doodgebeten/leeggezogenquote:Op maandag 3 november 2008 23:27 schreef Molluck het volgende:
Nieuwste aflevering nog niet gezien, maar ik vroeg me al langer af. Hoe zit dat nou met dat bijten?
Al in de eerste aflevering zagen we dat mensen gebeten konden worden (later Sookie dus ook) en dat overleven. Anderen overleven dat niet (die oom van Sookie dus) en sommigen worden zelf een vampier (Bill).
Hoe werkt dat nou en wat is het verschil?
Toch wel beetje basic vampier informatie eigk.quote:Op maandag 3 november 2008 23:53 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Oom: Doodgebeten/leeggezogen
Sookie: Gebeten, maar niet leeggezogen
Bill: Gebeten, zo goed als leeggezogen en daarna vampierenbloed gegeven, dan wordt je "geturned"
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toch wel beetje basic vampier informatie eigk.
Hebben ze min of meer in een droom van Sookie al laten zien toen Bill in het zonlicht knus zat te ontbijten met 'rquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:34 schreef Merkie het volgende:
Vond het wel leuk dat ze eens lieten zien wat er gebeurt als je een een stake door je heen krijgt. Ben benieuwd of ze nog eens gaan laten zien wat er gebeurt als je in de zon loopt als vampier.
It's your basic Vampire 1.01quote:
Toen Sookie haar droom aan Bill vertelde, legde hij juist uit dat dat níet was wat er zou gebeuren. Dus we weten het nog niet preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben ze min of meer in een droom van Sookie al laten zien toen Bill in het zonlicht knus zat te ontbijten met 'r
Oh ja, die reactie was ook eigenlijk voor Ang3l bedoeldquote:
Mja, ik zit zelfs te denken dat ZIJ de moordenaar isquote:Op woensdag 5 november 2008 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat Sam die hond is, zoals we voorspelt hadden, was wel duidelijk op het moment dat die de bar uitrende. Nu is natuurlijk de vraag of die ook iets te maken heeft met die moorden. En zo niet wie er dan achter zit.
Dat lekkertje van Jason is wel een ontzettende psycho hippie.![]()
![]()
"What's your game?"quote:Op donderdag 6 november 2008 01:46 schreef neilpad het volgende:
Moest echt lachen toen Bill aan het golfen was
Dat was toch die rep die LaFayette regelmatig "bedient", of ben ik nou in de war?quote:
haha ik ook, dat was briljantquote:Op maandag 10 november 2008 13:46 schreef Purky het volgende:
lol
Ik moest lachen om Sookie d'r reactie deze laatste ep: "Shut the fuck up!"
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer isquote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch heb ik het idee dat er iets mis is met die geflipte Irak veteraan, wellicht is hij wel een weerwolf...
dat heb ik ook gedacht maar dan moet er toch nog wel veel aan characterbuilding gedaan wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer is
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer is
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef LaTiNo het volgende:
HBO doet ut um weer! Briljante sfeervolle show met interessante karakters en verhaallijnen, sexy hoofdrolspeelster en prachtige intro. Zowieso vind ik het concept van de 'coming out' van de Vampires briljant! Mooie opvolger van The Wire (ook zo'n HBO gem).
Als HBO een zender in NL had had ik er een abbo genomen!
Juistem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.
Give it some time, moest ook langzaam in The Wire groeien toendertijd. De potentie is er. Maar ik merk nu al dat ik net zo blij ben als die intro van True Blood begint als toen met die superintro's van The Wire (een van de weinige die ik niet skipte).quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.
Is al een paar keer uitgelegd maar er is een duidelijk verschil.quote:Op maandag 3 november 2008 23:27 schreef Molluck het volgende:
Nieuwste aflevering nog niet gezien, maar ik vroeg me al langer af. Hoe zit dat nou met dat bijten?
Al in de eerste aflevering zagen we dat mensen gebeten konden worden (later Sookie dus ook) en dat overleven. Anderen overleven dat niet (die oom van Sookie dus) en sommigen worden zelf een vampier (Bill).
Hoe werkt dat nou en wat is het verschil?
Sookie had meteen wel een overdosis natuurlijk. Misschien ging de kracht van de "V" meer uit naar haar genezen en werkt het als lustmiddel alleen als de persoon gezond is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me alleen nog af, als V zo lekker en verslavend is... en Sookie heeft e rvan gedronken (in 't begin, toen ze zo in elkaar gerost was) .,.. waarom is zij dan niet verslaafd? Of lag dat gewoon aan de domheid van onze hunk Jason dat ie er gevoeliger voor was?
Sookie had wel wat bij-effecten (scherpere zintuigen) maar dat was al snel weg. Verder heeft ze nooit de drang gehad naar nog een shotje V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |