Dat was toch die rep die LaFayette regelmatig "bedient", of ben ik nou in de war?quote:
haha ik ook, dat was briljantquote:Op maandag 10 november 2008 13:46 schreef Purky het volgende:
lol
Ik moest lachen om Sookie d'r reactie deze laatste ep: "Shut the fuck up!"
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer isquote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch heb ik het idee dat er iets mis is met die geflipte Irak veteraan, wellicht is hij wel een weerwolf...
dat heb ik ook gedacht maar dan moet er toch nog wel veel aan characterbuilding gedaan wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer is
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik begin zelfs te denken dat HIJ de killer is
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef LaTiNo het volgende:
HBO doet ut um weer! Briljante sfeervolle show met interessante karakters en verhaallijnen, sexy hoofdrolspeelster en prachtige intro. Zowieso vind ik het concept van de 'coming out' van de Vampires briljant! Mooie opvolger van The Wire (ook zo'n HBO gem).
Als HBO een zender in NL had had ik er een abbo genomen!
Juistem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.
Give it some time, moest ook langzaam in The Wire groeien toendertijd. De potentie is er. Maar ik merk nu al dat ik net zo blij ben als die intro van True Blood begint als toen met die superintro's van The Wire (een van de weinige die ik niet skipte).quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik True Blood ook vindt. Het een opvolger noemen van het Wire gaat me iets te ver. En dat zegt meer over de briljantie van The Wire dan over True Blood.
Is al een paar keer uitgelegd maar er is een duidelijk verschil.quote:Op maandag 3 november 2008 23:27 schreef Molluck het volgende:
Nieuwste aflevering nog niet gezien, maar ik vroeg me al langer af. Hoe zit dat nou met dat bijten?
Al in de eerste aflevering zagen we dat mensen gebeten konden worden (later Sookie dus ook) en dat overleven. Anderen overleven dat niet (die oom van Sookie dus) en sommigen worden zelf een vampier (Bill).
Hoe werkt dat nou en wat is het verschil?
Sookie had meteen wel een overdosis natuurlijk. Misschien ging de kracht van de "V" meer uit naar haar genezen en werkt het als lustmiddel alleen als de persoon gezond is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me alleen nog af, als V zo lekker en verslavend is... en Sookie heeft e rvan gedronken (in 't begin, toen ze zo in elkaar gerost was) .,.. waarom is zij dan niet verslaafd? Of lag dat gewoon aan de domheid van onze hunk Jason dat ie er gevoeliger voor was?
Sookie had wel wat bij-effecten (scherpere zintuigen) maar dat was al snel weg. Verder heeft ze nooit de drang gehad naar nog een shotje V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |