Nee hoor gebeurd wel eens vaker met sommige releases. Zal wel iets mis zijn met de release en wachten de groups op de re-air van de episode ofsow.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whoops, ik liep een aflevering voor. Op tv.com zat ik bij aflevering zeven te kijken en die is dus volgende week
. Dan is het wel beetje apart dat die nog nergens te vinden is..
Me2. Maar ik kan de episode ook nog nergens vinden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Purky het volgende:Waar blijft de nieuwe ep?
Ik zit er al de hele dag op de wachten
Hehe.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Het is een AmerikaanNatúúrlijk ligt 't aan hem
Wel eindelijk de voorgevel van Suuki gezien, viel tegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Adelante het volgende:
Matige aflevering, niet eens een moord of heftige sex
Rustige aflevering, dat wel. Maar matig vond ik 'm niet. Welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Adelante het volgende:
Matige aflevering,
Nahjaaa, oma is net dood gevonden zeg1 Beetje restecp!!!quote:niet eens een moord
Het eindige met 3 sexende koppels hoorquote:of heftige sex
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Wel eindelijk de voorgevel van Suuki gezien, viel tegen.
Nu Tara nog en de interessante gevels zijn gezien
Die opmerking snap ik ff niet. Hoezo zou Sookie powers kunnen afpakken and what the hell has that have to do with sex? Er zijn tig mensen die sex hebben met Vampires. Sookie is alleen speciaal door gedachten lezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik alleen niet snap, is hoe Sookie en Bill kunnen sexen, zonder dat Sookie alle powers van Bill afpakt en hem in coma doet belanden
Dat laatste lijkt me idd wel logisch jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik ff niet. Hoezo zou Sookie powers kunnen afpakken and what the hell has that have to do with sex? Er zijn tig mensen die sex hebben met Vampires. Sookie is alleen speciaal door gedachten lezenvoor de rest is ze toch "gewoon" mens?
Of maakte je gewoon een grappige verwijzing naar de actrice achter Sookie en haar krachten in X-Men?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef rthls het volgende:
Ik denk dat de baas van het cafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om eerlijk te zijn, ze zijn al aan het afwijken, dus het zou me niets verbazen als ze zijn verhaallijn aanpassen...Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Wat is daar nou leuk aan? Ik snap dat niet, lees al jaren geen spoilers meer over shows omdat het de fun wegneemt bij mij.. en het wow-effect bij sommige scenes zijn dan ook een stuk minder... mja ieder zn ding héquote:
Ah zo, ik lees geen boeken maar lijkt me wel een interessant boek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen spoiler gelezen op het Net dat kan ik je verzekeren... ik handel puur en alleen in voorkennis...
inderdaad... ik heb de boeken gelezen (aanraders overigens, het is luchtige kost leest makkelijk weg)
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Jivis het volgende:
Was wel leuk, vorige week was het beter vond ik.
Gvd ja, wat een heerlijke songquote:
Ze speelde ook in Cloverfieldquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Erg sterke aflevering. Het verhaal wordt echt steeds interessanter en gaver.
Die nieuwe vriendin van Jason mag er wel wezen.Die mag van mij wel in de serie blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Why?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit was echt de beste aflevering tot nu toe zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |