Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hè verdorie, ik dacht hem ( Nelsan Ellis ) ergens van te kennen, dus ik ff imdb checken zie ik meteen een spoiler wbt deze Lafayette:Dar zou jammer zijn, het is trouwens ook wel gelijk de gardwerkendste neger die ik ooit heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
Ik denk dat hij geen weerwolf is, maar is verbonden met zijn hond. Die hond hing namelijk ook al bij Sookie's huis rond en zelf blaft hij in zijn slaap en nu zit hij te ruiken aan en wentelen in Sookie's dekensquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef rthls het volgende:
Hehe dat was pijnlijk idd!
Ik denk dat de baas van het cafe een weerwolf is ofzo
Hmm ik zocht ff op true blood en werewolf kwam ik dit tegen (doe het maar in een spoiler)
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat hij geen weerwolf is, maar is verbonden met zijn hond. Die hond hing namelijk ook al bij Sookie's huis rond en zelf blaft hij in zijn slaap en nu zit hij te ruiken aan en wentelen in Sookie's dekens![]()
Misschien dat zijn "ziel" met die van de hond is verwoven. Maar misschien denk ik dat alleen doordat ik nu een boek lees waarin mensen "bond animals" hebben waarmee ze hun leven/gevoelens delen en waarin de mens en bond animal karaktertrekken van elkaar overnemen. Het lijkt in ieder geval(ook) wel te passen![]()
Ik zat idd ook te denken dat die 2 'zielen' verbonden zijn maar dan in a good way. Die hond is looking out voor Sookie en nu zat die kerel laatst op zijn porch te dromen over een 'Buffy' (nu doe ik dat ook wel eens, maar dan in een andere context) of een 'Blade' ........quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef Da_Ripper het volgende:
en die hond; kheb een theorie
Weerwolf lijkt me logischer eerlijk gezegd, maar kudos voor je theoriequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen weerwolf is, maar is verbonden met zijn hond. Die hond hing namelijk ook al bij Sookie's huis rond en zelf blaft hij in zijn slaap en nu zit hij te ruiken aan en wentelen in Sookie's dekens![]()
Misschien dat zijn "ziel" met die van de hond is verwoven. Maar misschien denk ik dat alleen doordat ik nu een boek lees waarin mensen "bond animals" hebben waarmee ze hun leven/gevoelens delen en waarin de mens en bond animal karaktertrekken van elkaar overnemen. Het lijkt in ieder geval(ook) wel te passen![]()
Idd, deze serie begint steeds meer op me te groeien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:52 schreef Adelante het volgende:
mooie aflevering over hoe hij een vampier is geworden, alleen zielig einde
"Bitch you come in my house you gonna eat my food the way I fucking make it, do you understand me? Tip your waitress"quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef bob1234 het volgende:
Goede aflevering weer, gaat me elke week meer boeien
Wel zielig eind die oma was wel tof, en die neger was ook weer fantastisch met ze burger.
Ooooohh baby yeah! Lafayette!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:31 schreef Purky het volgende:
[..]
"Bitch you come in my house you gonna eat my food the way I fucking make it, do you understand me? Tip your waitress"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik vraag mij af wie het gedaan heeft, een mens of iets anders....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
Ik was zelfs een beetje ontroerd tijdens de scene dat onze favo Vampie de foto kreeg van z'n vrouw en kind. Klein beetje maar hoor, heul klein *kjkt stoer*quote:
Hij huilt bloed. Da's in de boeken van Anne Rice ook zo met de Vampieren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:42 schreef dapluiz het volgende:
En huilt Bill nou bloed ? Of kwam dat door de knoflook ?
Neej, hij huilt bloed. Deed hij ook toen hij als vampier naar zijn gezin keek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:42 schreef dapluiz het volgende:
En huilt Bill nou bloed ? Of kwam dat door de knoflook ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms vind ik deze serie echt zo freakish
Seen it all done it all, can't remember most of it
En ook gewoon doorgaan nadat je een vuilniszak over je heen leeggegooid krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook lekker contrast tussen die twee scenes zo na elkaar![]()
Ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die vampier goed is en dat die cafebaas met z'n hondje de serial killer is
Idd... zal nog wel later komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef rthls het volgende:
Nog niet gereleased volgens mij...
http://www.rlslog.net/?s=true+blood
De trailer staat wel gewoon op de HBO site sinds zaterdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Er is deze week geen afleveringZat ook al te zoeken maar ook zonder resultaat..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De trailer staat wel gewoon op de HBO site sinds zaterdag.
Zeker net als Gossip Girl vanwege sport
(Ik kijk enorm vergelijkbare serieS: True Blood & Gossip Girl)
Nee hoor gebeurd wel eens vaker met sommige releases. Zal wel iets mis zijn met de release en wachten de groups op de re-air van de episode ofsow.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whoops, ik liep een aflevering voor. Op tv.com zat ik bij aflevering zeven te kijken en die is dus volgende week
. Dan is het wel beetje apart dat die nog nergens te vinden is..
Me2. Maar ik kan de episode ook nog nergens vinden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Purky het volgende:Waar blijft de nieuwe ep?
Ik zit er al de hele dag op de wachten
Hehe.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Het is een AmerikaanNatúúrlijk ligt 't aan hem
Wel eindelijk de voorgevel van Suuki gezien, viel tegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Adelante het volgende:
Matige aflevering, niet eens een moord of heftige sex
Rustige aflevering, dat wel. Maar matig vond ik 'm niet. Welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Adelante het volgende:
Matige aflevering,
Nahjaaa, oma is net dood gevonden zeg1 Beetje restecp!!!quote:niet eens een moord
Het eindige met 3 sexende koppels hoorquote:of heftige sex
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Wel eindelijk de voorgevel van Suuki gezien, viel tegen.
Nu Tara nog en de interessante gevels zijn gezien
Die opmerking snap ik ff niet. Hoezo zou Sookie powers kunnen afpakken and what the hell has that have to do with sex? Er zijn tig mensen die sex hebben met Vampires. Sookie is alleen speciaal door gedachten lezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik alleen niet snap, is hoe Sookie en Bill kunnen sexen, zonder dat Sookie alle powers van Bill afpakt en hem in coma doet belanden
Dat laatste lijkt me idd wel logisch jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik ff niet. Hoezo zou Sookie powers kunnen afpakken and what the hell has that have to do with sex? Er zijn tig mensen die sex hebben met Vampires. Sookie is alleen speciaal door gedachten lezenvoor de rest is ze toch "gewoon" mens?
Of maakte je gewoon een grappige verwijzing naar de actrice achter Sookie en haar krachten in X-Men?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef rthls het volgende:
Ik denk dat de baas van het cafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om eerlijk te zijn, ze zijn al aan het afwijken, dus het zou me niets verbazen als ze zijn verhaallijn aanpassen...Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Wat is daar nou leuk aan? Ik snap dat niet, lees al jaren geen spoilers meer over shows omdat het de fun wegneemt bij mij.. en het wow-effect bij sommige scenes zijn dan ook een stuk minder... mja ieder zn ding héquote:
Ah zo, ik lees geen boeken maar lijkt me wel een interessant boek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen spoiler gelezen op het Net dat kan ik je verzekeren... ik handel puur en alleen in voorkennis...
inderdaad... ik heb de boeken gelezen (aanraders overigens, het is luchtige kost leest makkelijk weg)
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Jivis het volgende:
Was wel leuk, vorige week was het beter vond ik.
Gvd ja, wat een heerlijke songquote:
Ze speelde ook in Cloverfieldquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Erg sterke aflevering. Het verhaal wordt echt steeds interessanter en gaver.
Die nieuwe vriendin van Jason mag er wel wezen.Die mag van mij wel in de serie blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Why?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit was echt de beste aflevering tot nu toe zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |