Nee.quote:
Dat was vorig jaar toch ook de eerste dag wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er wordt ook meer naar de requests geluisterd en gelijk gedraaid
wie ben jij nou weer kneusquote:
quote:
Hoor ik een Purplerose?quote:
De tv-beelden (met geluid natuurlijk): http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke site kan je luisteren?
Dat verbaast je?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Albert bladert in de Gay-krant?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoor ik een Purplerose?
* WebHawkjuh kijkt naar de naam...
Jup!
Dankuquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De tv-beelden (met geluid natuurlijk): http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx
Ik weet niet of ik het goed gezien heb, maar volgens mij zit er aan de binnenkant zo'n draaiknop ipv een sleutelgatquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
ik dacht trouwens dat die deur opslot hoorde te zijn, zie er steeds mensen in en uit mee gaan
Ach zolang ie hem niet onderspuitquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Albert bladert in de Gay-krant?
Heel stiekem gaan de dj's ook gewoon thuis slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
ik dacht trouwens dat die deur opslot hoorde te zijn, zie er steeds mensen in en uit mee gaan
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel stiekem gaan de dj's ook gewoon thuis slapen
Of Pæsknijn natuurlijkquote:
quote:
Ik ga ook zo pitten, of iig in bed liggen. Morgen weer naar stage, waar Sky radio opstaatquote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
hmmm... eigenlijk had ik al in m'n bed moeten liggen
Die is al 2 of 3 weken gestopt, toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
rookt ekdom nog steeds.nl
Jij kent ook elk nummerquote:
Vorig uur was toch de laatste?quote:
Ik moet morgen om half 8 weer op de hartbewaking paraat staanquote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook zo pitten, of iig in bed liggen. Morgen weer naar stage, waar Sky radio opstaat
Actie!!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe zit het met de actie waar fokkers doneren per post van de DJ's op FoK?
En hoe kan ik meedoen
Geen bier meer voor jouquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Damzkieee het volgende:
Vaag beeld ?
2quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
ik krijg gewoon weer de update headlines hoor
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
hij vind het dus niet leuk als ik een pakje sigaretten na binnen gooi???quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is al 2 of 3 weken gestopt, toch.
Ik herken de meeste nummers ook wel. Maar ik weet de titels gewoon nietquote:
Maar die is hetzelfde als het vorige uurquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
Ah ik dacht dat t al niet meer doorging!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Actie!!
De volgende mensen doneren voor elk topic waarin een Glazen Huis DJ (Gerard, Michiel of Rob) een post zet 1 euro:
DJKoster (vanaf 350 ofzo)
Damzkieee (vanaf 350 ofzo)
WebHawkjuh (vanaf 355)
Doe ook mee!![]()
Aantal topics: 1(deel 353)
Gewoon aan het eind je totaalbedrag doneren via het linkje in de OP
Nee toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar die is hetzelfde als het vorige uur
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar die is hetzelfde als het vorige uur
neequote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
valt de stream bij jullie ook soms weg???
Met of zonder 3FM?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef MutZ het volgende:
Ik moet morgen om half 8 weer op de hartbewaking paraat staan
Als je een topic laadt op FOK! hapert ie even jaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
valt de stream bij jullie ook soms weg???
truste chatsletjequote:
* Paaskonijn wenst chatgirl welterustenquote:
Jah, ze moeten niet te vaak langskomen, topics vliegen voorbijquote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat t al niet meer doorging!
Wie zet het in de OP?
1 euro al
zonderquote:
quote:
Ikquote:
sophie hilbrand tochquote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is toch die presentatrice van de SR Headlines?
Ik word nog armquote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jah, ze moeten niet te vaak langskomen, topics vliegen voorbij
Veenstra ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef seriousrequeststar het volgende:
stedeners slaapt al [ afbeelding ]
Vind je t heel gekquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef seriousrequeststar het volgende:
stedeners slaapt al [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
Gerard heeft mazzel dat t allemaal op TV is en dat iedereen het kan zien, anders had Albert hem allang te grazen genomen
euh?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
veenstra kan begrijpen die moet vanacht uit zijn bed, maar stenders die hoeft pas om 10 uur weer aan de bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |