wie ben jij nou weer kneusquote:
quote:
Hoor ik een Purplerose?quote:
De tv-beelden (met geluid natuurlijk): http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke site kan je luisteren?
Dat verbaast je?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Albert bladert in de Gay-krant?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoor ik een Purplerose?
* WebHawkjuh kijkt naar de naam...
Jup!
Dankuquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De tv-beelden (met geluid natuurlijk): http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx
Ik weet niet of ik het goed gezien heb, maar volgens mij zit er aan de binnenkant zo'n draaiknop ipv een sleutelgatquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
ik dacht trouwens dat die deur opslot hoorde te zijn, zie er steeds mensen in en uit mee gaan
Ach zolang ie hem niet onderspuitquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Albert bladert in de Gay-krant?
Heel stiekem gaan de dj's ook gewoon thuis slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
ik dacht trouwens dat die deur opslot hoorde te zijn, zie er steeds mensen in en uit mee gaan
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel stiekem gaan de dj's ook gewoon thuis slapen
Of Pæsknijn natuurlijkquote:
quote:
Ik ga ook zo pitten, of iig in bed liggen. Morgen weer naar stage, waar Sky radio opstaatquote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
hmmm... eigenlijk had ik al in m'n bed moeten liggen
Die is al 2 of 3 weken gestopt, toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
rookt ekdom nog steeds.nl
Jij kent ook elk nummerquote:
Vorig uur was toch de laatste?quote:
Ik moet morgen om half 8 weer op de hartbewaking paraat staanquote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook zo pitten, of iig in bed liggen. Morgen weer naar stage, waar Sky radio opstaat
Actie!!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe zit het met de actie waar fokkers doneren per post van de DJ's op FoK?
En hoe kan ik meedoen
Geen bier meer voor jouquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Damzkieee het volgende:
Vaag beeld ?
2quote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
ik krijg gewoon weer de update headlines hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |