wat bedoel je met lelijke koplampen?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Kreator het volgende:
(dus net ná die lelijke koplampen en vóór het nieuwe model).
dit is gewoon een verneukte BMW...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:48 schreef Geqxon het volgende:
En dit is dan pre-facelift:
[ afbeelding ]
?
Dit is wat ik bedoel met "witte" koplampen, in plaats van de "zwarte" koplampen zoals jij ze post.
vond ik ook al!quote:
oh dat heeft de mijne gelukkig nietquote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met die mislukte golven aan de onderkant
Wow!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef blablaa het volgende:
mijn snelheid's monster e46 330da individual in een m-jasje.
[ afbeelding ]
waar heb je die vandaan? hij komt me erg bekend voor... heb je er ook 16" of 17" stalen velgen bij gekregen? (met winterbanden)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef blablaa het volgende:
mijn snelheid's monster e46 330da individual in een m-jasje.
[ afbeelding ]
ik weet wat een individual isquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef blablaa het volgende:
het is een individual. deze kleur is afkomstig van een m3 en e38/e65 7serie. dus een 2de van deze zal je niet of geen tegenkomen. individual wil zeggen door klantwens samengesteld. daarom heeft hij ook optie's wat er toen die tijd leverbaarwas.. ik mis trouwens 1 optie.. dat is een trekhaak.. maar die komt er dit jaar wel onder![]()
maare.. winterbanden.. ik gebruik gewoon die styles 68m als ''winterband'' en voor in de zomer styles mv 72. alleen daarvan is 1 velg ''lek'' dus die set laat zich even wachten.
nog een bruut fotootje..
[ afbeelding ]
daar zocht ik idd ook naar 330xd smg met een mtech pakket. hier in nederland stond er wel 1tje alleen deze dealer vroeg er wel heel erg veel voor. aangezien de e46 modellen niet meer in productie is.. want de laaste modellen zijn in 2005 van de band gelopen. hij vroeg er 45.000,- bj 2005 19.000km op de klok.. voor dat geld heb je een e90 330d. maarja. deze die ik nu heb was ook netjes en had zeer weinig gelopen en vrijwel alles erop. over een jaartje mag hij weg dan moet hij plaats maken voor een e60 modelquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet wat een individual isik werk zelf bij BMW
maar die kleur + dat interieur komt me erg bekend voor.... ik denk dat ik de vorige eigenaar ken zeg maaren die had 17" stalen velgen er bij met winterbanden
-edit-
nee dat was een 330xd indivudual bedenk ik me nu... wel exact het zelfde samengesteld
want?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:37 schreef Hyperdude het volgende:
16'' velgen gaat niet passen op een 330, Youp
ze zijn 38.8 groot.. dat is dus een behoorlijke pizzaschijf. dan zouden de remklauwen binnenkant van de velg raken.. bij die 17 sloffen.. zit tussen de klauw en de velg echt maar 3,5/4 cm tussen.. daarom heb ik ook 18'' sloffen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:10 schreef Hyperdude het volgende:
Remschijven van een E46 330i/d zijn te groot voor 16" velgen.![]()
Wat voor beemer rij je dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:54 schreef maedel het volgende:
Nou, ik moet zeggen, ik wil nooit meer anders dan een (bmw-) automaat.
Su-per!![]()
Ik snap niet dat ik altijd zo'n voorstander van schakelen was.
Zoals mijn auto schakelt krijg ik het zelf écht niet voor elkaar.
525i uit 2002quote:
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Geqxon het volgende:
En zonder bling bling velgen mag ik hopen?
Eenschquote:Op zondag 20 juli 2008 22:54 schreef maedel het volgende:
Nou, ik moet zeggen, ik wil nooit meer anders dan een (bmw-) automaat.
Su-per!![]()
Ik snap niet dat ik altijd zo'n voorstander van schakelen was.
Zoals mijn auto schakelt krijg ik het zelf écht niet voor elkaar.
Mijn achterlichten gaan ook niet automatisch uit (voor wel) en een drie maals knipperfunctie heb ik ook niet... oja wel BMW trouwensquote:Op maandag 21 juli 2008 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Zo gingen bij die rot Peugeot de lampen niet vanzelf aan en uit. Ik bedoel, please, zo'n basic functie. Of dat het knipperlicht geen drie maals knipperfunctie had.
Alle oude BMW's roesten. Vanaf E34 wordt het snel beter. Van oude auto's klassiekers roesten alleen Mercedes en Volvo/Saab weinig.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Iemand ervaring met een oude 6-serie hier? Zijn dat een beetje goede/harde auto's? Ik heb gehoord dat de voorloper (min of meer, de CS dus, E9) heel erg roest..
Ik heb het dus over de E24 die ik misschien wil aanschaffen, maar kan er niet echt veel over terugvinden op internet..
En is dat een auto uit 2008? Anno 2008 mag je dit soort basic functies toch wel verwachten, niet?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:27 schreef Teeno het volgende:
[..]
Mijn achterlichten gaan ook niet automatisch uit (voor wel) en een drie maals knipperfunctie heb ik ook niet... oja wel BMW trouwens
Godver, anti climax.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Alle oude BMW's roesten. Vanaf E34 wordt het snel beter. Van oude auto's klassiekers roesten alleen Mercedes en Volvo/Saab weinig.
hmnee.. 1995... en je hebt gelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is dat een auto uit 2008? Anno 2008 mag je dit soort basic functies toch wel verwachten, niet?
http://link.marktplaats.nl/182238279quote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Godver, anti climax.
Help eens zoeken, ik wil een coupé oldtimer met uitstraling en klasse! Liefst RWD en die soort dingen allemaal, en een historie is ook mooi meegenomen. Onderhoud kan ik allemaal zelf wel, en tot zo'n 6000 - 7000 euro..
Tsja, en liefst BMW.
Auw. Nja is *opzich* nog wel te doen.. 55 euro per maand.. 1 tankje benzine..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:28 schreef Geqxon het volgende:
In Limboland kost een 1425 kilogram wegende benzine auto *slik* 660 euro per jaar.
Volgens de PR klopt het wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef Youp het volgende:
BMW komt met een Carbonsport pakket voor de 6 serie...
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=9454
Helaas klopt niet alle info van autoweek... Carbonschwartz is normaal géén optie op een 6 serie, evenals het M onderstel, de sportuitlaat, die velgen en de speciale motorkap. Leuk weetje is dat er maar 25 stuks gemaakt gaan worden... En al die speciale opties zijn er enkel en alléén voor deze 25 auto's...
Die alle 25 dit jaar in September achter elkaar gebouwd gaan worden...
hoe weet ik dat toch allemaal...
hoezoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:32 schreef blablaa het volgende:
koop gewoon een 330d of een 535d deze autos doen dr echt niet te min onder een 330i of een 530i.. ze gaan beiden door tot ver boven de 240+ en ik moet zeggen dat een diesel toch iets meer power heeft dan een benzine.. al klinkt een benzine wat mooier..
Beetje jammer om te dieselen met een BMW, deed ik eerst ook maar een benzine BMW rijd toch echt vele malen beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:32 schreef blablaa het volgende:
koop gewoon een 330d of een 535d deze autos doen dr echt niet te min onder een 330i of een 530i.. ze gaan beiden door tot ver boven de 240+ en ik moet zeggen dat een diesel toch iets meer power heeft dan een benzine.. al klinkt een benzine wat mooier..
btw! ik heb een nieuwe mod op tocht.. smg padels icm een steptronic automaat... dat lijkt me echt top.. maarja we moeten even wachten tot het binnen is...
Geen idee, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:16 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens de PR klopt het wel.
Hoe ik dat toch weet
De nieuwe sportautomaat met stuurschakeling bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:32 schreef blablaa het volgende:
btw! ik heb een nieuwe mod op tocht.. smg padels icm een steptronic automaat... dat lijkt me echt top.. maarja we moeten even wachten tot het binnen is...
Wat een idioot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef Youp het volgende:
Wat een lompe *****boer http://www.autojunk.nl/clips/view/1045
Beetje een Z3 M verkrachten... Nee met 321pk ben je niet meteen de snelste op de baan
Hmm, mjah ik werk zelf bij bmw en ik heb samen met mn pa en m'n baas een mooie individual carbonsport samengesteld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |