inmiddels vorige week naar dealer gebracht (523ia):quote:Op maandag 12 mei 2008 03:51 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
ja klopt half jaartje, ik zal idd eens vermelden dat er helemaal geen melding kwam op dashboard. Ga morgen of overmorgen ff over de grens, laat wel ff weten wat ze zeggen
ik ben 21, en op naam van mn ouders zetten doe ik niet. Heb mn huidige 316 gewoon op eigen naam staan, want er komen nu wel schade-vrije jaren bij he wat me later weer kan schelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Airforce1 het volgende:
Als je nog in de risico groep (18/24) zit kan dat wel duur uitpakken idd.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien de verzekering op je ouders naam tot 24 (blijkbaar niet geheel legaal).
En een nette e36 vinden is vrij moeilijk.
Lekkere prijs.
Edit: link pakt fok niet, maar een 320i uit 96 voor 7250 in
Herbaijum
Houdt je ook elke dag de advertenties bij of er misschien nog een goede tussen staat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik ben 21, en op naam van mn ouders zetten doe ik niet. Heb mn huidige 316 gewoon op eigen naam staan, want er komen nu wel schade-vrije jaren bij he wat me later weer kan schelen.
Idd vind je hier geen nette E36 meer, daarom wijk ik uit naar Duitsland waarschijnlijk, met een budget van 4000 moet dat wel te doen zijn denk ik
Hij zal wel minder goed rijden dan de nieuwe M3, maar ik ben niet zo'n snelle auto's gewend en vond het heerlijk om erin te rijden.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Youp het volgende:
dat is net een van de (weinige) M-modellen die ik nog niet gereden heb
coupe facelift, vrij zeldzaam, maar ik vind ze persoonlijk minder mooi als de normale e46 coupe... maar smaken verschillen he!quote:
Er zijn ook mensen die met droge ogen beweren dat een Paars geschilderde gepimpte CRX mooi is.quote:
Dit is de standaard E46, van 2002:quote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Geqxon het volgende:
De reguliere E46 coupe heeft toch de vrije witte lampen?
wat bedoel je met lelijke koplampen?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Kreator het volgende:
(dus net ná die lelijke koplampen en vóór het nieuwe model).
dit is gewoon een verneukte BMW...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:48 schreef Geqxon het volgende:
En dit is dan pre-facelift:
[ afbeelding ]
?
Dit is wat ik bedoel met "witte" koplampen, in plaats van de "zwarte" koplampen zoals jij ze post.
vond ik ook al!quote:
oh dat heeft de mijne gelukkig nietquote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met die mislukte golven aan de onderkant
Wow!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef blablaa het volgende:
mijn snelheid's monster e46 330da individual in een m-jasje.
[ afbeelding ]
waar heb je die vandaan? hij komt me erg bekend voor... heb je er ook 16" of 17" stalen velgen bij gekregen? (met winterbanden)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef blablaa het volgende:
mijn snelheid's monster e46 330da individual in een m-jasje.
[ afbeelding ]
ik weet wat een individual isquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef blablaa het volgende:
het is een individual. deze kleur is afkomstig van een m3 en e38/e65 7serie. dus een 2de van deze zal je niet of geen tegenkomen. individual wil zeggen door klantwens samengesteld. daarom heeft hij ook optie's wat er toen die tijd leverbaarwas.. ik mis trouwens 1 optie.. dat is een trekhaak.. maar die komt er dit jaar wel onder![]()
maare.. winterbanden.. ik gebruik gewoon die styles 68m als ''winterband'' en voor in de zomer styles mv 72. alleen daarvan is 1 velg ''lek'' dus die set laat zich even wachten.
nog een bruut fotootje..
[ afbeelding ]
daar zocht ik idd ook naar 330xd smg met een mtech pakket. hier in nederland stond er wel 1tje alleen deze dealer vroeg er wel heel erg veel voor. aangezien de e46 modellen niet meer in productie is.. want de laaste modellen zijn in 2005 van de band gelopen. hij vroeg er 45.000,- bj 2005 19.000km op de klok.. voor dat geld heb je een e90 330d. maarja. deze die ik nu heb was ook netjes en had zeer weinig gelopen en vrijwel alles erop. over een jaartje mag hij weg dan moet hij plaats maken voor een e60 modelquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet wat een individual isik werk zelf bij BMW
maar die kleur + dat interieur komt me erg bekend voor.... ik denk dat ik de vorige eigenaar ken zeg maaren die had 17" stalen velgen er bij met winterbanden
-edit-
nee dat was een 330xd indivudual bedenk ik me nu... wel exact het zelfde samengesteld
want?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:37 schreef Hyperdude het volgende:
16'' velgen gaat niet passen op een 330, Youp
ze zijn 38.8 groot.. dat is dus een behoorlijke pizzaschijf. dan zouden de remklauwen binnenkant van de velg raken.. bij die 17 sloffen.. zit tussen de klauw en de velg echt maar 3,5/4 cm tussen.. daarom heb ik ook 18'' sloffen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:10 schreef Hyperdude het volgende:
Remschijven van een E46 330i/d zijn te groot voor 16" velgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |