Nou? En? Doe eens vertellen dan!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Wennie het volgende:
Faja en Nathan, beterschap!
Pruk, succes!
Gister 20w-echo gehad. Alles is goed en we weten wat het wordt
Er is nu een klompje te zien met daarop een bolletje dat aan 1 kant wat lichter is dan de andere kant. Aan het klompje zitten duidelijk 4 uitsteekseltjes en alles hangt aan een soort van draadje (dat in het niets verdwijnt, maar dat komt doordat je eigenlijk maar 2d kunt kijken)quote:Op donderdag 20 december 2007 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!
Maaruh.... wat zou er te zien zijn dan?
Toch niet of het een vrouwelijk of mannelijk Keesje is?
(Da's volgens mij nog nie "aangelegd" rond de 9 weken...)
Wauw, Luna, gefeliciteerd!! Wat bijzonder, 2 leuke dingen op 1 dagquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef lunastar het volgende:
Goedemiddag dames
Hier vandaag 5 jaar getrouwd en ja mijn zus is vandaag bevallen van haar 3de dochter, lily, 50.5cm en 3,700kg. Ze was 7 dagen overtijd
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef lunastar het volgende:
idd, maar vind het wel straf.. mijn oudere zus bevalt vorig jaar op ons meisje haar verjaardag en nu bevalt mijn andere zus op onze dag
Waarom? Je had een puntquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef Vivi het volgende:
Laat maar.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef wenneke1 het volgende:
Dat lucht zo enorm op. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds niet weet wat ik moet, maar ik heb ff lekker kunnen schelden.
Nope, ik heb het laatst nog staan doen.. Alleen mn afvoer zit wel verstopt... Maar ik heb even geen zin om het gootje los te halen en de zooi eruit te plukken...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef nanalune het volgende:
[..]
ik leef met je mee! hopelijk is er snel wat mee zekerheid!
Pruk , veel sterkte in het zh!
Hier geen bijzonderheden , geen voorwerk.. heb net de douche schoongemaakt...nog meer dames met een vuile douche? ik pak ze zo even mee
![]()
Veel succes Pruk. Zelfs in België wordt er voor jou geduimdquote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Pruk het volgende:
Ik mag me om 5 uur weer melden en dan word ik opgenomen in het ziekenhuis.
Ga nu dus maar spullen inpakken
Inlegkruisje heb ik net ook gedaan, nu weet ik weer waarom ik die nooit draag, het raakt daarbeneden altijd verschrikkelijk geirriteerd al draag ik zoiets maar een uurtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik draag nu voor de zekerheid inlegkruisjes omdat soms het hoofdje tegen mijn blaas drukt.
Is inderdaad niet leuk als je een natte broek hebt.
Tintelen gelukkig niet maar mijn voeten doen pijn als je erop drukt. Ik heb vannacht geprobeerd een verhoging onder mijn benen te doen maar kreeg alleen maar meer last van mijn heupen en lies.
Tja daar heb ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet er niet aan denken, in bad, ik zou er nooit meer uit kunnen komen!
Nee, ik ben maar wat blij met mijn bad/doucheplankje.
Achterover geleund tegen de muur zit ik achter de stralen lekker warm, stralen op mijn buik en dan de stop in het bad dus mijn voetjes worden ook nog eens warm.![]()
Echt zo lekker.
Ik zou ook echt uren kunnen zitten, maar dat doe ik dus niet. Beetje zonde van het water. Hoewel... je kan heel lang douchen voor 1 keer een badkuip water hoor!
Pijnlijke gewrichten kunnen door hormonen komen, net als in de overgangquote:Op donderdag 20 december 2007 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
En mijn handen doen zeer. Dikke vingers door het vocht, tintelende vingers door carpaal tunnel syndroom en dus ook echt zere knokkels bij het buigen en strekken. Die eerste 2 snap ik, die laatste kan ik niet helemaal verklaren.
Ik heb net ook gebadderd maar mijn voeten deden zeer toen ik eruit kwam, achteraf misschien toch geen goed idee geweest. Maar wel lekker he.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef Ticootje het volgende:
oeh, ik wil jullie helemaal niet jaloers maken hoor.... maar ik kom net uit bad...heerlijk met badolie...
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Randa: alien ervaring? Ik vind het heerlijk om die voetjes te voelen ook als ik mijn hand erop leg. Heerlijk die minihakjes die in je handpalm rollen
Ik moest janken toen Fenny zei dat ze in verwachting waren van een pleegkindjequote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb op dit moment weer enorm last van mijn schaambeen terwijl ik daar de afgelopen dagen nauwelijks last van had.
Nu kan ik, als ik een tijdje gezeten heb alleen maar schuifelen, mijn voeten optillen wil niet.
Ik lijk wel een bejaarde.
Hebben jullie ook Babyboom zitten kijken? Dat babietje van 5 dagen oud!![]()
![]()
Ik heb hier nog maar eens naar mijn buik gekeken en hem streng toegesproken.![]()
Ja, dat wordt best vaak vergeten.... Hoe traumatisch (en pijnlijk) dat voor zo'n mormeltje is...(kan zijn)quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:27 schreef sjak het volgende:
En wij maar zeuren over die bevallingen, voor die kinderen is het ook maar niks.
Nogmaals sterkte Faja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |