Laten we dat laatste maar hopen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]ik aan de laatste jaren van de HBO
Kut ik word oud
Bedoel je misschien 'Adagio for strings in G minor' van Barber?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef ram.con het volgende:
Heel vaak bij TV-series, met name die nederlandse die zich geen eigen soundtrack kunnen veroorloven, plakken ze bij tragische doden van de 'goeden' een bepaalde muziek eronder.
Bijvoorbeeld bij de laatste aflevering van Flikken Maastricht, of bij Ernstige Delicten 2 als Remco begraven wordt is iets wat er sterk op lijkt
Zie de laatste minuut van dit fragment van Flikken Maastricht of dit @ min. 25.
Weet iemand wat dit is? Duizend maal dank!
Ik ben er achter wat het is: In-grid met In tango (Benny Benassi remix)quote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef Pisces69 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is? http://www.4shared.com/fi(...)at_is_this_song.html
Ik vermoed dat het een nummer van Benny Benassi is, maar kan maar niet achterhalen welk nummer. Pleaze help.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Ik heb er weer een....
Ik denk weer een 80's nummer dat ik zou scharen onder classic rock.
Het is een langzaam nummer en ik zou het omschrijven als een mix tussen alan parson project en The outfield.
In de tekst komt een regel voor die iets in de richting gaat van: i wish i could turn back time (ongeveer denk ik). En nee het is niet Cher en ook niet Backstreet boys
Als het goed is stond deze ook in de top 2000 van 2007.
check en *kuch* is wegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar hopen!![]()
Ik heb trouwens net een leuke cd gevonden, waar dit liedje ook op staat. Er staan nog meerdere van dat soort nummers op, misschien eens leuk om te kijken.
VA - Now Thats What I Call Music (1994).
btw: door een man of vrouw gezongen, maakt het net ff makkelijker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Ik heb er weer een....
Ik denk weer een 80's nummer dat ik zou scharen onder classic rock.
Het is een langzaam nummer en ik zou het omschrijven als een mix tussen alan parson project en The outfield.
In de tekst komt een regel voor die iets in de richting gaat van: i wish i could turn back time (ongeveer denk ik). En nee het is niet Cher en ook niet Backstreet boys
Als het goed is stond deze ook in de top 2000 van 2007.
Man it is.... vrij bekend nummer ook wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
btw: door een man of vrouw gezongen, maakt het net ff makkelijker?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:38 schreef fasthand13 het volgende:
[..]
Man it is.... vrij bekend nummer ook wel.
Nee, helaas. Had ik ook al aan gedacht, en het lijkt er enorm op qua sfeer, maar het is net iets anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:05 schreef Pisces69 het volgende:
[..]
Bedoel je misschien 'Adagio for strings in G minor' van Barber?
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Jaaaaaaaa. ik sta wederom vol onbegrip hiervan te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:05 schreef broer het volgende:
[..]
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:05 schreef broer het volgende:
[..]
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?
Niemand?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een "kale" bubbling beatdus gewoon de standaard beat met de tikken laat maar zeggen. Weet iemand heul toevallig nog een nummer/dj die iets bruikbaars heeft? Alleen de instumental zonder vocals dus om bijv ergens achter te mixen.
Het kwam door die regel tekst. Die zit kennelijk in mijn geheugen gegrift.quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat word gebruikt in de Delta Lloyd reclame die momenteel op de radio is,
Hij gaat van:
Dit is meneer <naam> die naar zijn werk gaat, en dit is diezelfde meneer die dat voorlopig niet doet
En dan hoor je: Goedemorgen meneer <naam> ik ben uw behandelend arts.
Liedje word gespeeld op een piano.
Iemand enig idee welk liedje dit is?
http://www.muzieknu.nl/2008/01/02/delta-lloyd/quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:56 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Liedje word tevens ook hierin gebruikt: http://www.deltalloyd.nl/dlnl/landingspagina/commercial/2008.jsp (Openen met IE, in firefox werkt het niet)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een "religieus" nummer, met een hoge stukken er in die volgens mij gezongen zijn door kinderen in koor. Het wordt best vaak gedraaid, en er is ook een dance-remix van. Het stuk heeft niet echt een tekst die ik kan verwoorden, maar het is zulkiets: maniala la lo (blablabla weet ik veel).
1e ingeving na kinderen in koor waarvan een remix gemaakt is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een "religieus" nummer, met een hoge stukken er in die volgens mij gezongen zijn door kinderen in koor. Het wordt best vaak gedraaid, en er is ook een dance-remix van. Het stuk heeft niet echt een tekst die ik kan verwoorden, maar het is zulkiets: maniala la lo (blablabla weet ik veel).
Je zegt dat het geen kerstnummer is, maar ik kan het altijd proberen:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Ik heb al eens gepost hierover maar ik blijf zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
In welke taal? Anders zou ik zeggen Acda & De Munnik - Dan leef ik toch nog een keerquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Ik heb al eens gepost hierover maar ik blijf zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
Gezongen taal is Engels / Amerikaans en er wordin gezongen:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Misschien Oh Fortuna uit de Carmina Burana?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lil' Jon Ft. Sean Paul Ft. E40 - Snap Your Fingersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:08 schreef suuzepluus het volgende:
wie kan mij de artiest en titel van dit nummer geven...... ??
(let niet op die idioten in het filmpje....)
http://www.youtube.com/watch?v=i380y70Vde4&feature=related
thanks!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lil' Jon Ft. Sean Paul Ft. E40 - Snap Your Fingers
Krezip - All my life?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Tijdje geleden (week of 4) hoorde ik Krezip een bekend nummer spelen op de radio. Ik heb echter geen flauw idee meer welk nummer dat was. Iemand enig idee?
Ik bedoel een coverquote:
Uit die Orange reclame soms?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |