Het kwam door die regel tekst. Die zit kennelijk in mijn geheugen gegrift.quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat word gebruikt in de Delta Lloyd reclame die momenteel op de radio is,
Hij gaat van:
Dit is meneer <naam> die naar zijn werk gaat, en dit is diezelfde meneer die dat voorlopig niet doet
En dan hoor je: Goedemorgen meneer <naam> ik ben uw behandelend arts.
Liedje word gespeeld op een piano.
Iemand enig idee welk liedje dit is?
http://www.muzieknu.nl/2008/01/02/delta-lloyd/quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:56 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Liedje word tevens ook hierin gebruikt: http://www.deltalloyd.nl/dlnl/landingspagina/commercial/2008.jsp (Openen met IE, in firefox werkt het niet)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een "religieus" nummer, met een hoge stukken er in die volgens mij gezongen zijn door kinderen in koor. Het wordt best vaak gedraaid, en er is ook een dance-remix van. Het stuk heeft niet echt een tekst die ik kan verwoorden, maar het is zulkiets: maniala la lo (blablabla weet ik veel).
1e ingeving na kinderen in koor waarvan een remix gemaakt is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een "religieus" nummer, met een hoge stukken er in die volgens mij gezongen zijn door kinderen in koor. Het wordt best vaak gedraaid, en er is ook een dance-remix van. Het stuk heeft niet echt een tekst die ik kan verwoorden, maar het is zulkiets: maniala la lo (blablabla weet ik veel).
Je zegt dat het geen kerstnummer is, maar ik kan het altijd proberen:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Ik heb al eens gepost hierover maar ik blijf zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
In welke taal? Anders zou ik zeggen Acda & De Munnik - Dan leef ik toch nog een keerquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Ik heb al eens gepost hierover maar ik blijf zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
Gezongen taal is Engels / Amerikaans en er wordin gezongen:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef roykejanssen het volgende:
Misschien Oh Fortuna uit de Carmina Burana?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lil' Jon Ft. Sean Paul Ft. E40 - Snap Your Fingersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:08 schreef suuzepluus het volgende:
wie kan mij de artiest en titel van dit nummer geven...... ??
(let niet op die idioten in het filmpje....)
http://www.youtube.com/watch?v=i380y70Vde4&feature=related
thanks!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lil' Jon Ft. Sean Paul Ft. E40 - Snap Your Fingers
Krezip - All my life?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Tijdje geleden (week of 4) hoorde ik Krezip een bekend nummer spelen op de radio. Ik heb echter geen flauw idee meer welk nummer dat was. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |