Wij weten en zien alles Robquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef borisz het volgende:
En hij heeft mijn bericht ook gelezen volgens mij want hij dacht, huh hoe weten jullie dat nu weer ?
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:19 schreef borisz het volgende:
Als ze meelezen moeten ze eigenlijk een berichtje achterlaten
dadelijk blijkt Stendens eigenlijk Tong80 te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef purplerose het volgende:
de coca cola truuk
Dat is de enige reclame die me echt een kerstgevoel doen geven als ik die zie![]()
holidays are coming, holidays are coming, holidays are coming, always coca colaaaaaaaaaaaaaaa
Of beter (anders gaat het ons te veel geld kosten), voor elk 3FM- topic waar ze een post in plaatsen..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?
Hey verzin je eigen tekstquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Di-rect.
Nou, 't is voor het goede doel hè.
Of SunChaser.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk blijkt Stendens eigenlijk Tong80 te zijn
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die blijft mooi, daar is het nummer te goed voor.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
over een nummer gesproken wa helemaal kapot is gedraaid destijds..... hier is er eentje, Goegoe poppen
Oei, dat gaat iets te duur wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |