even de stem opwarmenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
waarom praat die nou in de mic terwijl de muziek nog loopt?
Intern praten met bijv. regie of technicusquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
waarom praat die nou in de mic terwijl de muziek nog loopt?
GC is de buurman van KLB en ONZ hè? Dan krijg je dat...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef DJKoster het volgende:
Zow, tv aan
Wat een zeikerds in dat donatie topic zeg..: Kom in actie voor Serious Request 2007!
Dat lijkt me wel slim, hoewel The Wombats een best goeie keus zou zijn wmbquote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef Marc63 het volgende:
Rob stelde Wombats voor, maar Michiel en Gerard wilden het nog even laten groeien.
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Intern praten met bijv. regie of technicus
We zijn elitaire zeikerdsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind deze plaat toch echt niet slecht!
Snap niet wat jullie er zo erg aan vinden...
Zat hij echt in het topic te lezen dan? Zag wel dat ze opeens moesten lachen en richting camera wezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef borisz het volgende:
En hij heeft mijn bericht ook gelezen volgens mij want hij dacht, huh hoe weten jullie dat nu weer ?
volgens mij wel.. Ik dacht dat ik net Fok! op de laptop zag, nu een gmail accountquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Zat hij echt in het topic te lezen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |