sander was/ is echtquote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Krambo het volgende:
Stenders doet hettrouwens, beter dan Sander vorig jaar.
Klopt, tot nu toe niets dan lof!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Krambo het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij nu gewoon ook de webcam weg zou draaienquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat hij zijn principes even opzij geschoven heeft.
ahaaaa tenks!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is al naar Afrika geweest en hij gaat zondag nog een huwelijk voltrekken.
quote:Veenstra! Veenstra!
Alles is beter dan die kutkneus van vorig jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Krambo het volgende:
Subtiel!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles is beter dan die kutkneus van vorig jaar.
Ik ga nu! Want hoelanger ik wacht hoe heter het wordt buiten!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef purplerose het volgende:
ow mên ik ben bang dat ik helemaal niet meer van me stoel kom zo
Het verschil is dat Sander een radioshow verknalt en Rob nietquote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef Krambo het volgende:
Het verschil is dat Sander iemand naast zich nodig heeft, die kan in z'n eentje geen programma dragen en dat kan Stenders wel
Ik denk ik breng het iets subtieler, maar je hebt gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sander een radioshow verknalt en Rob niet
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sander een radioshow verknalt en Rob niet
subtiel staat niet in het woordenboek van dit topicquote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk ik breng het iets subtieler, maar je hebt gelijk natuurlijk
Nope.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef Krambo het volgende:
Is er al een nieuwe SR-hit gekozen/ontstaan?
Rob stelde Wombats voor, maar Michiel en Gerard wilden het nog even laten groeien.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef Krambo het volgende:
Is er al een nieuwe SR-hit gekozen/ontstaan?
even de stem opwarmenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
waarom praat die nou in de mic terwijl de muziek nog loopt?
Intern praten met bijv. regie of technicusquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
waarom praat die nou in de mic terwijl de muziek nog loopt?
GC is de buurman van KLB en ONZ hè? Dan krijg je dat...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef DJKoster het volgende:
Zow, tv aan
Wat een zeikerds in dat donatie topic zeg..: Kom in actie voor Serious Request 2007!
Dat lijkt me wel slim, hoewel The Wombats een best goeie keus zou zijn wmbquote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef Marc63 het volgende:
Rob stelde Wombats voor, maar Michiel en Gerard wilden het nog even laten groeien.
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Intern praten met bijv. regie of technicus
We zijn elitaire zeikerdsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind deze plaat toch echt niet slecht!
Snap niet wat jullie er zo erg aan vinden...
Zat hij echt in het topic te lezen dan? Zag wel dat ze opeens moesten lachen en richting camera wezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef borisz het volgende:
En hij heeft mijn bericht ook gelezen volgens mij want hij dacht, huh hoe weten jullie dat nu weer ?
volgens mij wel.. Ik dacht dat ik net Fok! op de laptop zag, nu een gmail accountquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Zat hij echt in het topic te lezen dan?
Wij weten en zien alles Robquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef borisz het volgende:
En hij heeft mijn bericht ook gelezen volgens mij want hij dacht, huh hoe weten jullie dat nu weer ?
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:19 schreef borisz het volgende:
Als ze meelezen moeten ze eigenlijk een berichtje achterlaten
dadelijk blijkt Stendens eigenlijk Tong80 te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef purplerose het volgende:
de coca cola truuk
Dat is de enige reclame die me echt een kerstgevoel doen geven als ik die zie![]()
holidays are coming, holidays are coming, holidays are coming, always coca colaaaaaaaaaaaaaaa
Of beter (anders gaat het ons te veel geld kosten), voor elk 3FM- topic waar ze een post in plaatsen..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zullen we een euro doneren voor elke keer dat ze hier een berichtje achter laten?
Hey verzin je eigen tekstquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Di-rect.
Nou, 't is voor het goede doel hè.
Of SunChaser.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk blijkt Stendens eigenlijk Tong80 te zijn
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die blijft mooi, daar is het nummer te goed voor.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
over een nummer gesproken wa helemaal kapot is gedraaid destijds..... hier is er eentje, Goegoe poppen
Oei, dat gaat iets te duur wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |