Tis een complete hell deze dagen. Heb al bijna 30uur er op zitten deze weekquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen is pleite, of wat?
haha, hier is het niet meer druk en je start opeens hyvesquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen is pleite, of wat?
wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef jackson het volgende:
willen er nog mensen op hun kop gescheten worden ?!
Ik krijg het nog druk begrijp ik hieruitquote:
Ik sla over.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef jackson het volgende:
willen er nog mensen op hun kop gescheten worden ?!
jij bent diaantje ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
pyromaan 't zandt enzo...
hectiek hier
http://johnnybrondijk.hyves.nl/http://diaantje98.hyves.nl/
Ben al naar het toilet geweest, dus het gaat overquote:
Dat is de vriendin van de pyromaan uit 't Zandtquote:
Hotquote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van de pyromaan uit 't Zandt
Hoet heet? Heel heetquote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef HansU het volgende:
[..]
johhny, heeft al de status:
Deze hyver is niet okay
Wat wil je als je zo heet![]()
Je bent ook niet zomaar een verdachte natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is een verdachte jongens, wees daar nou eens voorzichtig mee...
Je bent onschuldig tot de rechter het tegendeel bewezen heeft.
Toch zijn er ook wel eens onschuldigen verdacht en zelfs vastgezet. Ik vind dat je daar altijd netjes in moet zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent ook niet zomaar een verdachte natuurlijk
Daar ben ik het ook zeker mee eensquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel eens onschuldigen verdacht en zelfs vastgezet. Ik vind dat je daar altijd netjes in moet zijn.
Privacy enzo zijn al zo ver te zoeken met de huidige informatietechnologie!
Mag je best hebben, het vervelende is dat ze 9/10 keer schuldige mensen "verdachten" noemen.. Dat is dus echt irritant..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh mag ik deze mening niet hebben Okie?
Sinds wanneer letten we op Okiequote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Toch vreemd dat hij verdacht is en niet één van ons. Het wil vaak wel zeggen dat het niet een geheel zuivere klant isquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mag je best hebben, het vervelende is dat ze 9/10 keer schuldige mensen "verdachten" noemen.. Dat is dus echt irritant..
meningen mag je altijd hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Je zal maar iemand zijn die onschuldig ergens voor opgepakt wordt. Ook al is dit 1 % van het aantal mensen dat opgepakt wordt, dan nog vind ik het de moeite waard bij iedereen te verduidelijken dat die schuldig is. Je bent je hele leven kwijt als het een beetje mee zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mag je best hebben, het vervelende is dat ze 9/10 keer schuldige mensen "verdachten" noemen.. Dat is dus echt irritant..
Misschien ben ik een naiëve klootzak maar ik geloof ook nog in dingen als 'On the wrong place at the wrong time'quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij verdacht is en niet één van ons. Het wil vaak wel zeggen dat het niet een geheel zuivere klant is
Kan een keer gebeuren ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien ben ik een naiëve klootzak maar ik geloof ook nog in dingen als 'On the wrong place at the wrong time'
True... maar bij mensen waarvan ze gewoon 100% zeker weten dat ie schuldig is, maar nog niet voor de rechter is geweest.. Dáár is het irritant bij, op die groep doelde ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zal maar iemand zijn die onschuldig ergens voor opgepakt wordt. Ook al is dit 1 % van het aantal mensen dat opgepakt wordt, dan nog vind ik het de moeite waard bij iedereen te verduidelijken dat die schuldig is. Je bent je hele leven kwijt als het een beetje mee zit.
Vind ik een beetje kort door de bocht oom dan te zeggen, ohhh het is irritant dat 9/10 keer schuldige mensen 'verdachten' genoemd worden. Ik denk dat die mate van irritatie geenszins te vergelijken is met de irritatie die een onschuldige verdachte doorstaat!
een dorpjes bewoner die Johnny heet, sorry maar zo'n persoon is bij mij direct verdacht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
True... maar bij mensen waarvan ze gewoon 100% zeker weten dat ie schuldig is, maar nog niet voor de rechter is geweest.. Dáár is het irritant bij, op die groep doelde ik.
Over de zaak van het zandt brandstichtingsdinges weet ik niets en laat me daar dus ook niet over uit.
Johnny Bquote:Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
pyromaan 't zandt enzo...
hectiek hier
http://johnnybrondijk.hyves.nl/http://diaantje98.hyves.nl/
Je moet er ook niet op kauwenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Okiedokie86 het volgende:
godver, drink net uit een plasic bekertje, stuk plastic erin
Je hoort ook wel eens van doodstraffen in bijvoorbeeld het grote Amerika, waarbij er onschuldigen op de stoel gezet zijn. Zaken die zoveel jaar later uit kwamen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Vooroordelen hebben is niet goed, maar keer op keer wordt helaas bewezen dat ze kloppen
De bodem?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Okiedokie86 het volgende:
godver, drink net uit een plasic bekertje, stuk plastic erin
Dan mag hetquote:
toen jij dat schreef zat ik aan een lekker stuk ontbijtkoek, een Snelle Jellequote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
bah ik begin nu honger te krijgen
Het fries moet sowieso geen reden zijn dat je de tekst niet leest.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef HansU het volgende:
[..]
De tekst is helaas niet in het nederlands.
Tof.quote:
Ik vrees dat ik morgen ongeveer de eerste zal zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben weer de laatste op mijn afdeling, eerste keer deze week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |