Tis een complete hell deze dagen. Heb al bijna 30uur er op zitten deze weekquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen is pleite, of wat?
haha, hier is het niet meer druk en je start opeens hyvesquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen is pleite, of wat?
wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef jackson het volgende:
willen er nog mensen op hun kop gescheten worden ?!
Ik krijg het nog druk begrijp ik hieruitquote:
Ik sla over.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef jackson het volgende:
willen er nog mensen op hun kop gescheten worden ?!
jij bent diaantje ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
pyromaan 't zandt enzo...
hectiek hier
http://johnnybrondijk.hyves.nl/http://diaantje98.hyves.nl/
Ben al naar het toilet geweest, dus het gaat overquote:
Dat is de vriendin van de pyromaan uit 't Zandtquote:
Hotquote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van de pyromaan uit 't Zandt
Hoet heet? Heel heetquote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef HansU het volgende:
[..]
johhny, heeft al de status:
Deze hyver is niet okay
Wat wil je als je zo heet![]()
Je bent ook niet zomaar een verdachte natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is een verdachte jongens, wees daar nou eens voorzichtig mee...
Je bent onschuldig tot de rechter het tegendeel bewezen heeft.
Toch zijn er ook wel eens onschuldigen verdacht en zelfs vastgezet. Ik vind dat je daar altijd netjes in moet zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent ook niet zomaar een verdachte natuurlijk
Daar ben ik het ook zeker mee eensquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel eens onschuldigen verdacht en zelfs vastgezet. Ik vind dat je daar altijd netjes in moet zijn.
Privacy enzo zijn al zo ver te zoeken met de huidige informatietechnologie!
Mag je best hebben, het vervelende is dat ze 9/10 keer schuldige mensen "verdachten" noemen.. Dat is dus echt irritant..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh mag ik deze mening niet hebben Okie?
Sinds wanneer letten we op Okiequote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Toch vreemd dat hij verdacht is en niet één van ons. Het wil vaak wel zeggen dat het niet een geheel zuivere klant isquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mag je best hebben, het vervelende is dat ze 9/10 keer schuldige mensen "verdachten" noemen.. Dat is dus echt irritant..
meningen mag je altijd hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |