SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
neequote:
Je begint op eer-ik te lijken... ook al zo'n lambalquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Loontjah het volgende:
Neej juist niet.
Ik heb nog een fles nep Malibu over.
Die lust ik toch niet.
ik kan er op leven jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je begint op eer-ik te lijken... ook al zo'n lambal
Of betaald dat moderatorschap zo goed?
Nee, we drinken de melk nog zo uit de koe!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Loontjah het volgende:
Hebben ze in Friesland gaan Malibu achtige drankjes ?
En beerenburg, bliksem en soapy!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, we drinken de melk nog zo uit de koe!
Hite Bliksemquote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef Loontjah het volgende:
Wat is bliksem en soapy ?
Jullie al ooit een embryo'otje gehad ?
Haha, klinkt coolquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Loontjah het volgende:
Oh flex, weet ik dat ook weer.
Embryotje hoe wij het op ons werk maken,
Men nemen een borrelglaasje. Scheutje bessenjenever (coebergh), scheutje Apfelkorn voor de kleurcontrast.
en dan moet je voorzichtig in het midden van het glas Bailey's druppelen. Deze druppels hechten dan aan elkaar vast en blijft midden in het glas zwevenGanz Toll!
Opzich pakten ze dat bij vindicat best goed aan, gewoon een fles jenever laten atten. Jammer dat er doden bij vallen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik proef nooit eigengemaakte mixjes, ben tenslotte barvrouwtje.
Had ze toen ook moeten serveren aan gasten van 18 die eventjes snel dronken wouden worden.
OH MY GOD!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Ah die kennen jullie wel.
Even zoeken dan
Edit:Is maar een halve liter trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
Borrel..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
hehe ja sorry ik was even bezigfeest vanaaf ja ?
Maar jij haalt me straks dus op?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:02 schreef Loontjah het volgende:
Lol, of dat ene filmpje met die gast en een flesje vodka.
is dit een strikvraag ??? Was dat niet bij het circus ?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar jij haalt me straks dus op?
Weet je waar ik stage loop?
blijkbaar, ik ben er nog hoor, maar ik ben bezig enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen is pleite, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |