Ik kan echt wel genieten als Huub piano speeltquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga weer effe bij huubske kijken
Dan ben ik gelukkig niet de enige....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kan echt wel genieten als Huub piano speelt
Leuk ook, dat dat meisje mee kan doen........
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef ricofromrio het volgende:
kijk mij het leuk hebben
kijk mij geil dansen
kijk mij nederland ik ben lieke
Alsof Selene dat zal boeien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Carlaa het volgende:
Luc staat dicht bij Lieke, zal hij wel op zijn kop krijgen van Seurlene
Doe nog eens, nu iets minder geheimquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn geheime oproep is mislukt.
Jammer.
ToppieJoppie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.
kwakjequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.
Als ik ga vragen naar het geheim van de oproep.........zal ik het wel verpesten zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn geheime oproep is mislukt.
Jammer.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Je bent niet de enige; ik geniet ook en zeker van eindelijk eens een sympathieke vrouw in de kooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige....
Vertel!..........of laat zien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef 64-Bitch het volgende:
Lekker hapje voor Ricardo bij TMF!
Dat lengte gedoe is echt een mannending..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
vrouwtje is 3 koppen groter dan huub
hij gaat waarschijnlijk voor 22 dec weg zegt hij netquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef 64-Bitch het volgende:
Luc "we gaan zo met z'n allen in de jacuzzi" ....... Doe es origineel Luc!
Niet zo vreemd als je maar 1.63 bentquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
het is overduidelijk dat hij vooral zichzelf hiermee vermaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan had ie een vent moeten wezen en kiezen....
Ik had van Huub veel meer aanpassingsvermogen verwacht.... hij is het slimst, hij kan het best goochelen met woorden... hij kan mensen met woorden afmaken.... Dat moet zijn prioriteit zijn en die vrouwen en drank komen dan vanzelf wel.
Huub keert het om... hij denkt met vrouwen en drank zijn fans te vermaken. Van alle mensen in het huis vind ik Huub het minst gegroeid.
wie nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij gaat waarschijnlijk voor 22 dec weg zegt hij net
GOD Bless us!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
[..]
Wat doet ze dan met dat tuig?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef NS het volgende:
[..]
Je bent niet de enige; ik geniet ook en zeker van eindelijk eens een sympathieke vrouw in de kooi
Tv tuner kaartje in je pc?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Japio bij TMF
[ afbeelding ]
Selene: 2,5 kiloquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
@ akveor, je zegt ergens: Van alle mensen in het huis vind ik Huub het minst gegroeid.
Wie is volgens jou het meest gegroeid?
Lieke?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
@ akveor, je zegt ergens: Van alle mensen in het huis vind ik Huub het minst gegroeid.
Wie is volgens jou het meest gegroeid?
Oh jee, beetje late reactiequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
BSOL heeft de TV-computer aan staan en voorziet ons van de TMF caps ! Thxquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Wat een enthousiasme weer bij die precentatrice...
Wie gaat er Webcammen.....?![]()
Doe ik zo mijn best met de TT, reden tot speculaasjes genoeg toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef 64-Bitch het volgende:
Amanda moet winnen? Alsjeblieft zeg!! Meer schokkende nieuwsfeiten graag "Huub fans frauderen met popu poll" ofzo
jammer dat Jaap er niks over zei.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Brian is angstig stil als het over anale sex gaat.
[..]
Jee wat zijn Chayenne en Jairo zijn snel oud geworden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:20 schreef Prospera het volgende:
De familie van nataas is er ook![]()
[ afbeelding ]
OMG, ik ga meteen mijn pater Karel kaarsje brandenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Brian heeft duidelijk geen problemen met stront aan de snikkel!quote:
Kiespijn? Morgen maar weer eens naar de tandarts !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:23 schreef Prospera het volgende:
Geen idee waar dit over gaat![]()
[ afbeelding ]
hoe kan je een knoop leggen in 0,5 cm?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef chufi het volgende:
Jaap zn ballen werden warm maar zn penis zat in de knoop ?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik kreun niet zo hard, vanwege RTL.
Nee, je komt 3x per jaar klaar
Zoveel?????????????quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
dat viel mij idd ook op. Hoop dat ze amanda vragen of ze anaal doetquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Brian is angstig stil als het over anale sex gaat.
Dus Amanda zit zelfs tijdens de seks nog met RTL in d'r hoofd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Stop dreaming!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat viel mij idd ook op. Hoop dat ze amanda vragen of ze anaal doet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Aman kan niet klaar komen bij Brian, thats'itquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dus Amanda zit zelfs tijdens de seks nog met RTL in d'r hoofd?
Pardon?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:38 schreef tipsch het volgende:
Zit stoeipoes Lobasca al klaar voor haar webcam?Dit is ècht haar topic
![]()
Dat zijn de para brothers jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar zijn de miljonairs? Of waren ze net even over geschakeld naar de Bijlmer?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar zijn de miljonairs? Of waren ze net even over geschakeld naar de Bijlmer?
Precies, laat hij zijn aandacht eindelijk eens op Brian richten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel die Huub.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel die Huub.
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft hij gehoord dan op tmf?
Snap ook niks meer van hem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die gast is echt de weg kwijt!! Hoe kan je je druk maken dat Brian je eruit gaat stemmen. Moet Lieke, Brian daarvan overtuigen?? Wat een grap!! En dan is Lieke weer een "bitch"....zielig mannetje die Huub!!![]()
Dat Lieke samen met Brian Huub eruit gaat stemmen. Wat een nieuws Huub!! Brian gaat je eruit stemmen en Lieke ook!! hahahahahahahaaaaa!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft hij gehoord dan op tmf?
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huubquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?
Laat hem eens Brian en Amanda pakken.Wat een held zeg.Hij pakt steeds de verkeerde.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huub
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubschquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huub
Die lachte net zo hard als Lieke en Brian nu doen!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?
De vraag (van een webcammer) werd als 'onzinnige vraag' weggedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?
Het enige wat ie nu doorzaagt is zijn eigen waarden! Die down the drain gaan bij deze...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubsch
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef Dementor het volgende:
Huub speelt gewoon het spel en hij staat op scherp.
Bood hij haar een Breezer aan of een telefoonkaart?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Lachwekkend trouwens, die ene neger die denkt te kunnen scoren met Lieke
Huub wint hier stemmen mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef Guuskeee het volgende:
nog een para-brotha erbij: huubke
Vind je? een beetje makkelijk doorzagen over dat mes in de rug en ondertussen maandenlang je partner onder druk zetten en belazeren....quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubsch
Huub is bijna over z'n toeren van spanning (en chronische kater wellicht).quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.
En weer wat smsjes verdiend, zo gaat het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij staat wel voor lul.
Al maakt ie nu wel een punt over het backstabben.
moet je wel de andere kant van het mes gebruiken.......Brainless..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef Dementor het volgende:
Huub speelt gewoon het spel en hij staat op scherp.
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
moet je wel de andere kant van het mes gebruiken.......Brainless..
Tis geen backstabben, Lieke heeft al weken lang toegeven niks meer met hem te maken willen hebben. Dat zijn ego dat niet kon / kan verwerken is zijn grote probleem!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij staat wel voor lul.
Al maakt ie nu wel een punt over het backstabben.
Valt me mee dat je toch elke keer weer een poging neemt om terug te komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Nou ik ben weer vantiussen stom geschreeuw van vooral dat kutventje.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
fam bouterse gaat zich er ook me bemoeien!
dit is wel weer de oude huub .... daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.
Dit is het spel zoals huub het al vanaf het begin speelt.
Hoge bomen vangen veel Wind!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.
Dit is het spel zoals huub het al vanaf het begin speelt.
Oh ja, want het is tenslotte weer December.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Lieke zal toch niet toegeven dat ze fout zit. Daar heeft ze weer een te groot ego voor.
Wat is oliebollenbakkenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Hoe lang duurt die oliebollen zooi.Word nu echt tijd voor vuurwerk script tegen Amanda en Brian.
Goh en Lieke niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef diedirk het volgende:
Huub kan echt alleen nog maar dingen herhalen hij is letterlijk al 6 keer begonnen over dat vermeende backstab verhaal.
De echte Huub is echt iets van het verleden , nu slaat hij echt in alles door en probeert van echt alles een punt te maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:09 schreef mazaru het volgende:
L: Ik heb geprobeerd om me breed op te stellen. Ik deed aardig naar Nadia toe, heel klef. zo tegen mijn gevoel in. Ik kan het niet! Ik doe het niet meer. Ik ga nu met mijn gevoel mee.
Ja hoor Lieke
Daarom zit je zeker nu in de kont van Del, Brrr en Selene?
Tja, ijdele hoop vrees ik.....anders zouden 3 man lekker op Brian en Amanda los kunnen gaan....quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Mag het relatiegezeik nu eindelijk afgelopen zijn ???
We zitten nu al een half jaar dit gemekker aan te horen, ben het meer dan zat. Wanneer gaat het eindelijk weer eens echt over het spel...
Bij de eerst volgende stemronde als Lieke eruit is!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
We zitten nu al een half jaar dit gemekker aan te horen, ben het meer dan zat. Wanneer gaat het eindelijk weer eens echt over het spel...
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Kwartiertje of 3?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Hoe lang is het rijden van TMF naar Eemnes?
max 25 minutenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Doet Huub ook een hoop zelf.Hij durft niet tegen Amanda en Brian.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kut FEBO, Huub en Lieke die elkaar uitputten met deze
kutzooi, en Amanda en Brian mogen verder vakantie vieren![]()
![]()
Half uurtje....Amsterdam Noord zitten ze...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Ik mis Jaap!
Jaap pleurt Huub er liever uit als er toestemming komt van den Febo.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de eerst volgende stemronde als Lieke eruit is!![]()
![]()
Heb ik ook al aan gedacht,iedere miljonair in een eigen bed. Hooguit gastspelers erbij.quote:
25 min.... Waarschijnlijk Mac als bonus...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Ik mis Jaap!
Mooi! Dan isie zo weer thuisquote:
Dat hij dat niet zou durven, geloof je zelf toch ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Huub ook een hoop zelf.Hij durft niet tegen Amanda en Brian.
Hij neemt één biertje en hij heeft maar 1 vriend. Kom op zeg. Brian zuipt ook veel.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft nog maar 1 vriend en die heeft altijd gelijk : Drank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gucci made in Taiwan!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef chufi het volgende:
Huub gaat over tot actie en gaat in zn onderbroek de jaGucci in
Waarom doet hij het dan niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hij dat niet zou durven, geloof je zelf toch ook niet
Nou Brian drinkt zich kapot!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij neemt één biertje en hij heeft maar 1 vriend. Kom op zeg. Brian zuipt ook veel.
Hoevaak heeft Huub niet op Talpa gekankerd en gespeelt tegen Brian, alleen werd het de laatste maanden alleen maar verboden, alle plannen werder tegengehouden door de febo, het verbranden van spullen en dergelijke, en toen Brian zoiets wilde doen moch het weer wel. Dus dat houdt het een keer op.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Huub ook een hoop zelf.Hij durft niet tegen Amanda en Brian.
Voor zichzelf!!! en dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef diedirk het volgende:
Huub zoekt gewoon al dagen naar een reden om tegen Lieke te gaan spelen die hij voor de kijkers(lees popu poll) kan rechtvaardigen.
Daar zoekt hij al dagen naar., triest maar waar.
1) de vermeende back stab
2) in brieven naar hem toe...
3) over een tekst van een webcammer...
Huub je valt echt defintief door de mand
Huub zou het "exceem schurft hoofd, hoer van de SS Gestapo" Lieke liever niet gunnen!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef Kaleddis het volgende:
Nou gezellie, Huub en Lieke ook in de Jacuzzi![]()
Mag Lieke eigenlijk alweer in de Jacuzzi ?
Afhankelijk waar ze heen zijn gereden voor de opnames..quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Ik mis Jaap!
Zuipt Huub zich kapot dan ??? Brian is tegenwoordig ook 5 van de 7 avonden bezopen.quote:
TMF zit in Bussum. Hooguit 25 minuten.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk waar ze heen zijn gereden voor de opnames..
Maakt TMF geen deel uit van MTF ? Letters zijn hetzelfde en dan moeten ze naar Amsterdam Noord !
Dan vliegt binnen de kortste keren de vlam in de panquote:
..... was dit de grote leugen? bewijs?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
Ja Huub, je vrouwtje intimiteren met een niet bestaande toneelhaak is ook niet fraai.
Lieke heeft zoiets van it's payback time.
Precies!! Misschien gaat ie haar dalijk weer vragen waarom zij een mes in zijn fragiele rug heeft gedouwd!!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:27 schreef Dynabite het volgende:
Huub moet eens ophouden Lieke te stalken!
De febo kan ze nooit verbieden om hatelijke opmerkingen te maken.Maar Brian en Amanda geven elke dag wel een paar sneren.En wat doen Japie en Huub gewoon net doen of ze het niet horen.Nooit geven ze een sneer terug .Brian en Amanda heb je zo gek.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Toch zonde hoor, met z'n drieën kunnen ze Amanda en Brian helemaal gek maken.
Als de Febo dan ook zou meewerken.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Toch zonde hoor, met z'n drieën kunnen ze Amanda en Brian helemaal gek maken.
Als de Febo dan ook zou meewerken.
Was het niet Teringhoer?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Huub zou het "exceem schurft hoofd, hoer van de SS Gestapo" Lieke liever niet gunnen!
Nog 24 sec..quote:Op woensdag 19 december 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
TMF zit in Bussum. Hooguit 25 minuten.
Nou dan de vlam maar in de pan.Liet me eigen echt niet monddood maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan vliegt binnen de kortste keren de vlam in de panIk denk echt dat achter hem verplicht B&A te laten. Triest maar waar. Ik zie ook liever dat hij zich op hen richt.
straattemeijerquote:
Huub stond al bij de jacuzzi! en de gasten vroegen of Huub de jacuzzi in kwam.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub rent weer als een dol hondje achterr Lieke de jacuzzi in!
Dat zou de grote leugen zijn. Huub zou hebben gezegd dat zij hem moest vertrouwen en er met niemand over mocht praten. Lieke is het vervolgens toch bij de Febo gaan verifiëren die zeiden dat het niet waar was.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
..... was dit de grote leugen? bewijs?
Er is ook gezegd dat de toneelhaak de leugen is ?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou de grote leugen zijn. Huub zou hebben gezegd dat zij hem moest vertrouwen en er met niemand over mocht praten. Lieke is het vervolgens toch bij de Febo gaan verifiëren die zeiden dat het niet waar was.
zijn hier beelden van? dat dit de leugen is... of is dat de zoveelste aanname?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou de grote leugen zijn. Huub zou hebben gezegd dat zij hem moest vertrouwen en er met niemand over mocht praten. Lieke is het vervolgens toch bij de Febo gaan verifiëren die zeiden dat het niet waar was.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk waar ze heen zijn gereden voor de opnames..
Maakt TMF geen deel uit van MTF ? Letters zijn hetzelfde en dan moeten ze naar Amsterdam Noord !
sorry gemist... wat zei ze preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Kijk Amanda geeft Lieke weer een sneer.en Lieke zegt niks terug.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
TMF zit in Bussum. Hooguit 25 minuten.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop wel dat Brian binnenkort eens zo bezopen word dat hij een ander wijf pakt. Verheug me al op de ruzies, en vooral niet te vergeten, het laatste stelletje in de kooi uit elkaar
Ja, op een gegeven momet zei Jaap dat weer in de villa. Het streamlock mannetje was te laat om in te grijpen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is ook gezegd dat de toneelhaak de leugen is ?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven momet zei Jaap dat weer in de villa. Het streamlock mannetje was te laat om in te grijpen.
Lieke krijgt die pik en ze vond het sneu dat Lieke weer als enige niet daar was geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
sorry gemist... wat zei ze precies
Als het echt zo zou zijn, dat Jaap de waarheid spreekt, kan ik de woede van Lieke wel begrijpen. Alleen vind ik het totaal onredelijk hoe ze zich nu opstelt. Ook zij heeft gelogen over dingen en fouten gemaakt. Ze hangt teveel in de slachtofferrol.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
oke dan!
Tja het is en blijft een spel.
Som nou nog eens op wat precies de leugen is, want er klopt echt geen hout van volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het echt zo zou zijn, dat Jaap de waarheid spreekt, kan ik de woede van Lieke wel begrijpen. Alleen vind ik het totaal onredelijk hoe ze zich nu opstelt. Ook zij heeft gelogen over dingen en fouten gemaakt. Ze hangt teveel in de slachtofferrol.
Huub zou tegen Lieke onder de dekens hebben gezegd dat de toneelhaak voor haar op de loer lag. Dat is wat ik ervan heb begrepen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Som nou nog eens op wat precies de leugen is, want er klopt echt geen hout van volgens mijEr zou een toneelhaak dreigen, voor wie eigenlijk?
Zit ie er nog in ? ! Ik kan hm niet vinden!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Whehe die Ethiopische neger valt echt in 't niet naast Jaap
Voor haar? Dus hij maakte zelf een inschatting, what's wrong with that?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zou tegen Lieke onder de dekens hebben gezegd dat de toneelhaak voor haar op de loer lag. Dat is wat ik ervan heb begrepen.
Goed punt. Alleen zij is dit gaan checken bij de Feboquote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor haar? Dus hij maakte zelf een inschatting, what's wrong with that?
Flauw !quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
Lieke zit tussen 2 negers, ze mag een wens doen.
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
Ik zou het niet met een neger kunnen doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
Ach, Lieke misschien wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een neger kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |