Wat is oliebollenbakkenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Hoe lang duurt die oliebollen zooi.Word nu echt tijd voor vuurwerk script tegen Amanda en Brian.
Goh en Lieke niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef diedirk het volgende:
Huub kan echt alleen nog maar dingen herhalen hij is letterlijk al 6 keer begonnen over dat vermeende backstab verhaal.
De echte Huub is echt iets van het verleden , nu slaat hij echt in alles door en probeert van echt alles een punt te maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:09 schreef mazaru het volgende:
L: Ik heb geprobeerd om me breed op te stellen. Ik deed aardig naar Nadia toe, heel klef. zo tegen mijn gevoel in. Ik kan het niet! Ik doe het niet meer. Ik ga nu met mijn gevoel mee.
Ja hoor Lieke
Daarom zit je zeker nu in de kont van Del, Brrr en Selene?
Tja, ijdele hoop vrees ik.....anders zouden 3 man lekker op Brian en Amanda los kunnen gaan....quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Mag het relatiegezeik nu eindelijk afgelopen zijn ???
We zitten nu al een half jaar dit gemekker aan te horen, ben het meer dan zat. Wanneer gaat het eindelijk weer eens echt over het spel...
Bij de eerst volgende stemronde als Lieke eruit is!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
We zitten nu al een half jaar dit gemekker aan te horen, ben het meer dan zat. Wanneer gaat het eindelijk weer eens echt over het spel...
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Kwartiertje of 3?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Hoe lang is het rijden van TMF naar Eemnes?
max 25 minutenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Hoe lang is het rijden van TMF naar Eemnes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |