Pardon?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:38 schreef tipsch het volgende:
Zit stoeipoes Lobasca al klaar voor haar webcam?Dit is ècht haar topic
![]()
Dat zijn de para brothers jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar zijn de miljonairs? Of waren ze net even over geschakeld naar de Bijlmer?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar zijn de miljonairs? Of waren ze net even over geschakeld naar de Bijlmer?
Precies, laat hij zijn aandacht eindelijk eens op Brian richten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel die Huub.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel die Huub.
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft hij gehoord dan op tmf?
Snap ook niks meer van hem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die gast is echt de weg kwijt!! Hoe kan je je druk maken dat Brian je eruit gaat stemmen. Moet Lieke, Brian daarvan overtuigen?? Wat een grap!! En dan is Lieke weer een "bitch"....zielig mannetje die Huub!!![]()
Dat Lieke samen met Brian Huub eruit gaat stemmen. Wat een nieuws Huub!! Brian gaat je eruit stemmen en Lieke ook!! hahahahahahahaaaaa!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft hij gehoord dan op tmf?
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huubquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?
Laat hem eens Brian en Amanda pakken.Wat een held zeg.Hij pakt steeds de verkeerde.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huub
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda kreeg de vraag : Is het waar dat Brian in het geheim samenspeelt met Lieke ?
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubschquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Aaaaah! Jammer dat hij er zo op reageert! Makkelijk op de kast te krijgen die Huub
Die lachte net zo hard als Lieke en Brian nu doen!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?
De vraag (van een webcammer) werd als 'onzinnige vraag' weggedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda daar op geantwoord?
Het enige wat ie nu doorzaagt is zijn eigen waarden! Die down the drain gaan bij deze...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubsch
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef Dementor het volgende:
Huub speelt gewoon het spel en hij staat op scherp.
Bood hij haar een Breezer aan of een telefoonkaart?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Lachwekkend trouwens, die ene neger die denkt te kunnen scoren met Lieke
Huub wint hier stemmen mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef Guuskeee het volgende:
nog een para-brotha erbij: huubke
Vind je? een beetje makkelijk doorzagen over dat mes in de rug en ondertussen maandenlang je partner onder druk zetten en belazeren....quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch een uitstekende gelegenheid om Lieke even lekker door te zagen, topactie des Huubsch
Huub is bijna over z'n toeren van spanning (en chronische kater wellicht).quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dit is heel zwak, hij laat zich teveel kennen. Brian geniet en dat kun je hem niet kwalijk nemen.
En weer wat smsjes verdiend, zo gaat het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij staat wel voor lul.
Al maakt ie nu wel een punt over het backstabben.
moet je wel de andere kant van het mes gebruiken.......Brainless..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:52 schreef Dementor het volgende:
Huub speelt gewoon het spel en hij staat op scherp.
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
moet je wel de andere kant van het mes gebruiken.......Brainless..
Tis geen backstabben, Lieke heeft al weken lang toegeven niks meer met hem te maken willen hebben. Dat zijn ego dat niet kon / kan verwerken is zijn grote probleem!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij staat wel voor lul.
Al maakt ie nu wel een punt over het backstabben.
Valt me mee dat je toch elke keer weer een poging neemt om terug te komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Nou ik ben weer vantiussen stom geschreeuw van vooral dat kutventje.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
fam bouterse gaat zich er ook me bemoeien!
dit is wel weer de oude huub .... daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.
Dit is het spel zoals huub het al vanaf het begin speelt.
Hoge bomen vangen veel Wind!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig hoe men over mij valt omdat ik iets anders in Huub herken.
Dit is het spel zoals huub het al vanaf het begin speelt.
Oh ja, want het is tenslotte weer December.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Lieke zal toch niet toegeven dat ze fout zit. Daar heeft ze weer een te groot ego voor.
Wat is oliebollenbakkenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Hoe lang duurt die oliebollen zooi.Word nu echt tijd voor vuurwerk script tegen Amanda en Brian.
Goh en Lieke niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef diedirk het volgende:
Huub kan echt alleen nog maar dingen herhalen hij is letterlijk al 6 keer begonnen over dat vermeende backstab verhaal.
De echte Huub is echt iets van het verleden , nu slaat hij echt in alles door en probeert van echt alles een punt te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |