Heb ik ook al aan gedacht,iedere miljonair in een eigen bed. Hooguit gastspelers erbij.quote:
25 min.... Waarschijnlijk Mac als bonus...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Hoe lang is het rijden van TMF naar Eemnes?
Ik mis Jaap!
Mooi! Dan isie zo weer thuisquote:
Dat hij dat niet zou durven, geloof je zelf toch ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Huub ook een hoop zelf.Hij durft niet tegen Amanda en Brian.
Hij neemt één biertje en hij heeft maar 1 vriend. Kom op zeg. Brian zuipt ook veel.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft nog maar 1 vriend en die heeft altijd gelijk : Drank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gucci made in Taiwan!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef chufi het volgende:
Huub gaat over tot actie en gaat in zn onderbroek de jaGucci in
Waarom doet hij het dan niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hij dat niet zou durven, geloof je zelf toch ook niet
Nou Brian drinkt zich kapot!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij neemt één biertje en hij heeft maar 1 vriend. Kom op zeg. Brian zuipt ook veel.
Hoevaak heeft Huub niet op Talpa gekankerd en gespeelt tegen Brian, alleen werd het de laatste maanden alleen maar verboden, alle plannen werder tegengehouden door de febo, het verbranden van spullen en dergelijke, en toen Brian zoiets wilde doen moch het weer wel. Dus dat houdt het een keer op.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Huub ook een hoop zelf.Hij durft niet tegen Amanda en Brian.
Voor zichzelf!!! en dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:23 schreef diedirk het volgende:
Huub zoekt gewoon al dagen naar een reden om tegen Lieke te gaan spelen die hij voor de kijkers(lees popu poll) kan rechtvaardigen.
Daar zoekt hij al dagen naar., triest maar waar.
1) de vermeende back stab
2) in brieven naar hem toe...
3) over een tekst van een webcammer...
Huub je valt echt defintief door de mand
Huub zou het "exceem schurft hoofd, hoer van de SS Gestapo" Lieke liever niet gunnen!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef Kaleddis het volgende:
Nou gezellie, Huub en Lieke ook in de Jacuzzi![]()
Mag Lieke eigenlijk alweer in de Jacuzzi ?
Afhankelijk waar ze heen zijn gereden voor de opnames..quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Hoe lang is het rijden van TMF naar Eemnes?
Ik mis Jaap!
Zuipt Huub zich kapot dan ??? Brian is tegenwoordig ook 5 van de 7 avonden bezopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |