Inderdaad, neuk die maat gewoon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef nietzman het volgende:
Bro's before hoes gozer.
wat je kan verwachten : nietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef mike1201 het volgende:
Hoi ik zit dus een beetje met een probleem.
Ben verliefd geworden op een meisje en die blijkt borderline te hebben en zit daarvoor ook in een soort van inrichting.
Ik ken haar nog niet zo heel lang en heb ook niet echt ervaring met iemand die bordeline heeft.
Overigens vind zij mij ook erg leuk.
Maar wat kan ik verwachten bij zo'n iemand in een relatie?
Een vriend van me raad het af en zegt zoek gewoon een ander, maar ik ben best wel stapel op die meid en wil het toch zeker proberen.
iemand enige tips wat ik kan verwachten en hoe er mee om te gaan?
Bedankt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Inderdaad, neuk die maat gewoon.
Ligt eraan of je de rest van je leven wilt leven in onzekerheid. Zo ja, veel succes!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef mike1201 het volgende:
Hoi ik zit dus een beetje met een probleem.
Ben verliefd geworden op een meisje en die blijkt borderline te hebben en zit daarvoor ook in een soort van inrichting.
Ik ken haar nog niet zo heel lang en heb ook niet echt ervaring met iemand die bordeline heeft.
Overigens vind zij mij ook erg leuk.
Maar wat kan ik verwachten bij zo'n iemand in een relatie?
Een vriend van me raad het af en zegt zoek gewoon een ander, maar ik ben best wel stapel op die meid en wil het toch zeker proberen.
iemand enige tips wat ik kan verwachten en hoe er mee om te gaan?
Bedankt
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef skippy22 het volgende:
Is het MUUS ?
vraag het ons dan niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
Is het zo erg dan? heb geen ervaring met iemand met borderline dus..
Ga het toch proberen en zie wel wat er van komt i guess..
Als er iemand ervaring mee heeft feel free to tell![]()
En nee ben niet wanhopig ik ben verliefd.
En alle "grappenmakers" hier![]()
milagro heeft wel een bietje gelijk. Mensen met borderline zijn nu niet bepaald de makkelijkste mensen om mee om te gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef mike1201 het volgende:
Ok bedankt voor de zeer nuttige tips.
Vraag het dan niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
Nou succes ermee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
ooh , aangezien de TS onze adviezen niet nodig had.... mag dit wel even, ik ben maandag naar de Lush winkel geweest , Grote Marktstraat dus die daar zo en zo, en ik vond het stinken allemaal, MUUSquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
milagro heeft wel een bietje gelijk. Mensen met borderline zijn nu niet bepaald de makkelijkste mensen om mee om te gaan.
Het zal iig doodvermoeiend worden..
Oh, heb ik hoor. Ging er zelf bijna aan onderdoor. En indertijd vertikte ik het ook naar mensen die nog helder na konden denken te luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef mike1201 het volgende:
Ik vraag het aan mensen die er ervaring mee hebben.
Je bent niet verplicht om te reageren
Dat dus, weet waar je aan begint.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
milagro heeft wel een bietje gelijk. Mensen met borderline zijn nu niet bepaald de makkelijkste mensen om mee om te gaan.
Het zal iig doodvermoeiend worden..
Ja zou mooi als je ook even wat meer vertelt waarom ik het niet zou moeten doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef thabit het volgende:
NIET aan beginnen, herhaal NIET aan beginnen. Borderliners moet je MIJDEN, tenzij je zelf ook in die inrichting wilt belanden (wat je dan wel weer dichter bij haar brengt). Ook geen 'normaal' contact met haar zoeken (voor zover dat mogelijk is met een borderliner). Been there, done that.
Laten we het zo stellen. De enige manier voor een borderliner om een redelijk gezond leven te leiden (geldt overigens voor meerdere persoonlijkheidstoornissen) is door ze in hun uppie op een eiland te zetten. Dan kunnen ze zich niet namelijk "voeden' aan andere persoonlijkheden. Jij bent verliefd op iemand met een achterstand in haar ontwikkeling, in een schijnpersoonlijkheid. Dus ja, echt zo ergquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef mike1201 het volgende:
[..]
iedereen raadt het af, en er zitten erbij die ws wel ervaring hebben en jij had gewoon je besluit al genomen, dus nutteloos dit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Je kent de symptomen van borderline toch wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Ja zou mooi als je ook even wat meer vertelt waarom ik het niet zou moeten doen.
Hoor al genoeg van NIET doen, maar waarom dan niet is mijn vraag?
De eerste keer bij Lush werd ik strontmisselijk en heb ik iedereen in mijn hoofd voor gek verklaard. Drie uur later PROEFDE ik de winkel nog.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ooh , aangezien de TS onze adviezen niet nodig had.... mag dit wel even, ik ben maandag naar de Lush winkel geweest , Grote Marktstraat dus die daar zo en zo, en ik vond het stinken allemaal, MUUSen iedereen deed altijd zo enthousiast hier, en mijn arme huidje ging al jeuken van de 1234 geurtjes door elkaar heen ... en en en heb niets gekocht, en naar de stad gaan en niets kopen is ook zo niet zo leuk en toen heb ik maar een trui gekocht, bij de HEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb en ben borderline(r) dus ik mag dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat me met rust!!!!!!!!!! MUUS
thee? ja lekker!
zonder suiker, hè, want daar word ik onrustig van!!!!!!! Lush
/FAILquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ooh , aangezien de TS onze adviezen niet nodig had.... mag dit wel even, ik ben maandag naar de Lush winkel geweest , Grote Marktstraat dus die daar zo en zo, en ik vond het stinken allemaal, MUUSen iedereen deed altijd zo enthousiast hier, en mijn arme huidje ging al jeuken van de 1234 geurtjes door elkaar heen ... en en en heb niets gekocht, en naar de stad gaan en niets kopen is ook zo niet zo leuk en toen heb ik maar een trui gekocht, bij de HEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb en ben borderline(r) dus ik mag dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat me met rust!!!!!!!!!! MUUS
thee? ja lekker!
zonder suiker, hè, want daar word ik onrustig van!!!!!!! Lush
Nee anders vraag ik het niet..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kent de symptomen van borderline toch wel?
Moet je mijn vorige post eens lezen.quote:
Omdat je eraan KAPOT gaat. NIETS zal er van je psyche heel blijven. Dat is het slechte van borderliners. Niet alleen zijn ze zelf verrot tussen de oren, ze proberen de boel ook nog eens bij anderen te slopen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Ja zou mooi als je ook even wat meer vertelt waarom ik het niet zou moeten doen.
Gebruik anders even de search, ik heb al vele soortgelijke topics met ervaringsdeskundigen voorbij zien komen, ze zijn overigens erg eensgezind. Aan een relatie met een borderliner ga je doorgaans zelf onderdoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
Inderdaad, op de meest onverwachte momenten krijg je opeens een mes in je rug. Bij mensen waar je niet om geeft is dat niet zo'n probleem, maar bij je partner?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat je eraan KAPOT gaat. NIETS zal er van je psyche heel blijven. Dat is het slechte van borderliners. Niet alleen zijn ze zelf verrot tussen de oren, ze proberen de boel ook nog eens bij anderen te slopen.
AANDACHTAANDACHTKOPIERENAANDACHTKOPIERENKOPIEREN!! En iiiiiiedereen mee naar beneden slepen, want AANDACHTDAANDACHTKOPIEREN!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat je eraan KAPOT gaat. NIETS zal er van je psyche heel blijven. Dat is het slechte van borderliners. Niet alleen zijn ze zelf verrot tussen de oren, ze proberen de boel ook nog eens bij anderen te slopen.
Omdat borderliners te egocentrisch zijn om een relatie aan te kunnen gaan, omdat ze manipulatief zijn en je emotioneel chanteren, omdat het een relatie vol dramatiek zal zijn. En als je het eindelijk uit wilt maken, dreigt ze met zelfmoord.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen nick, trut.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
AANDACHTAANDACHTKOPIERENAANDACHTKOPIERENKOPIEREN!! En iiiiiiedereen mee naar beneden slepen, want AANDACHTDAANDACHTKOPIEREN!!
Leuk gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!
Vervelend gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!!
Hinderlijk dat KOPIIIIIIEREN? WHO CARES! HET IS AANDACHT.
Waarom caps? Omdat ze zo verdomd aanwezig zijn..
Dan uiteraard wel hier een topic openen zodat we je kunnen vertellen dat ze heus niet echt zelfmoord gaat plegen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je het eindelijk uit wilt maken, dreigt ze met zelfmoord.
Nou ik niet echt, heb wel een vermoeden maar..vertel eens dan!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kent de symptomen van borderline toch wel?
Om mij kan je idd ook niet heen, maar daar heb ik geen borderline voor nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen nick, trut.
Medicatiequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
AANDACHTAANDACHTKOPIERENAANDACHTKOPIERENKOPIEREN!! En iiiiiiedereen mee naar beneden slepen, want AANDACHTDAANDACHTKOPIEREN!!
Leuk gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!
Vervelend gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!!
Hinderlijk dat KOPIIIIIIEREN? WHO CARES! HET IS AANDACHT.
Waarom caps? Omdat ze zo verdomd aanwezig zijn..
ga je je nog iets aantrekken van wat ik zei over relaties aangaan met mensen die MIDDEN IN een therapie zitten, vanwege ONRUST in hun bolletje? dat het ms beter is voor die onrustige bol om het eerst even tot rust te laten komen nu de eigenaresse daar zit, want daarvoor zit ze daar, weet je wel, om het in het hoofdje niet nog drukker te krijgen , met vlinders en zo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef mike1201 het volgende:
Oke bedankt voor de wat serieuze reacties.
Dus de meerderheid raad het af hmm zal erover nadenken al ben ik supergek op haar.
Denk dat ik het toch probeer en er zelf achter moet komen...
iig bedankt voor de reacties.
Klinkt niet echt iets voor mij dan, zou dat niet aankunnen maar zover ik haar ken (2 maanden) heb ik nog niets raars kunnen ontdekken. Weet niet echt hoe het daar aan toe gaat in die inrichting natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef ArtyShock het volgende:
Een goede vriend van me had z'n eerste serieuze relatie met een nog-niet-uit-de-kast borderlinester. Ze leek in het begin compleet normaal -al vond ik haar bijzonder onsympathiek, maar daar heb je niet per sé een psychische aandoening voor nodig.
Gaandeweg bleken er kleine dingetjes niet te kloppen: Dan weer had ze onverklaarbare huilbuien dan weer woedeaanvallen en ze vertelde aan iedereen weer een compleet andere variant van een ter plekke verzonnen werkelijkheid. Oftewel, haar ouders, haar vriendinnen haar collega's en m'n vriends vrienden kregen een compleet andere versie van haar te zien.
Toen eindelijk het moment kwam dat hij 't niet meer trok en het uit maakte -en ik bewonder z'n geduld- was 'ie nog niet van de ellende af. Iedereen in haar omgeving vertelde ze leugens over hem. Overal waar hij bekenden van haar tegen kwam werd hij met een scheef oog aangekeken. Het was voor hem en iedereen die het hele verhaal heeft meegemaakt een 'leerzame' periode. To say the least.
Tip: Doe het niet.
Of wel natuurlijk. Wat weten wij nou helemaal.
Wat kan ik er aan doen dat ik verliefd ben op die meid?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je je nog iets aantrekken van wat ik zei over relaties aangaan met mensen die MIDDEN IN een therapie zitten, vanwege ONRUST in hun bolletje? dat het ms beter is voor die onrustige bol om het eerst even tot rust te laten komen nu de eigenaresse daar zit, want daarvoor zit ze daar, weet je wel, om het in het hoofdje niet nog drukker te krijgen , met vlinders en zo?
nee, hè.
mooi.
NEENEENEENEENEE! Met borderliners gaat het niet in een paar maandjes beter, dat is een proces van jaren. Dat je niks raars hebt kunnen ontdekken komt omdat je haar nog niet zo goed kent. Houden zo, zou ik zeggen. Juist de mensen met wie ze een band hebben worden slachtoffer. Probeer ook niet met 1 teen in die zone terecht te komen, want voor je het weet ga je down the drain.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt iets voor mij dan, zou dat niet aankunnen maar zover ik haar ken (2 maanden) heb ik nog niets raars kunnen ontdekken. Weet niet echt hoe het daar aan toe gaat in die inrichting natuurlijk.
Ik zal het iig aankijken (ze zit daar inmiddels al een maand of 6) mischien dat het nu wat beter met haar gaat ofzo.
Maar ff hè...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt iets voor mij dan, zou dat niet aankunnen maar zover ik haar ken (2 maanden) heb ik nog niets raars kunnen ontdekken. Weet niet echt hoe het daar aan toe gaat in die inrichting natuurlijk.
Ik zal het iig aankijken (ze zit daar inmiddels al een maand of 6) mischien dat het nu wat beter met haar gaat ofzo.
Niet meer mee omgaan Gaat het vanzelf overquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:13 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik verliefd ben op die meid?
Kijk Mike, er zijn mensen die hier zelfs speciaal een account voor aanmaken. Als je het nu nog niet serieus neemt, nou dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Astraea het volgende:
Hoi
Er staan hier veel goede reacties. Ben benieuwd of je nu de relatie toch aan gaat.
Ik ben verpleegkundige op een psychiatrische afdeling en weet uit ervaring dat er meiden met borderline zijn die een langdurige relatie hebben. Dat is vrij bijzonder, om ze meestal iedereen weg duwen die te dicht bij komen.
De mannen die zo'n relatie aan gaan en kunnen zijn meestal de onzekere types die helemaal ingepalmt worden door de charmes van zo'n borderlinemeisje. Want daar zijn ze goed in, mensen in palmen.
Zolang je niet lastig bent, niet teveel vraagt en vooral alles voor haar doet, kun je er een lange relatie aan over houden. En blijkbaar zijn er mensen die daar tevreden mee zijn. Gelukkig maar!!!
Dus wat wil je en wat voor iemand ben jij?
Als jij niet zo'n slappe bent zal de relatie trouwens snel over zijn, daar ben ik van overtuigd.
Dus wees niet bang.
Groetjes, Mieke
Daar kun je niets aan doen, maar je moet er ook niets mee doen. Tenzij je masochist bent.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:13 schreef mike1201 het volgende:
[..]
niets, maar je hoeft er niets MEE te doen, hè, en zeker niet als het voor haar ms wel eens beter zou kunnen zijn, om eerst happy met zichzelf te zijn, voordat ze het eventueel met jou kan zijn ... het gaat niet enkel om wat jij wil, maar ook wat goed is voor de ander.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:13 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig?! Ik gun niemand een borderliner...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Astraea het volgende:
Hoi
Er staan hier veel goede reacties. Ben benieuwd of je nu de relatie toch aan gaat.
Ik ben verpleegkundige op een psychiatrische afdeling en weet uit ervaring dat er meiden met borderline zijn die een langdurige relatie hebben. Dat is vrij bijzonder, om ze meestal iedereen weg duwen die te dicht bij komen.
De mannen die zo'n relatie aan gaan en kunnen zijn meestal de onzekere types die helemaal ingepalmt worden door de charmes van zo'n borderlinemeisje. Want daar zijn ze goed in, mensen in palmen.
Zolang je niet lastig bent, niet teveel vraagt en vooral alles voor haar doet, kun je er een lange relatie aan over houden. En blijkbaar zijn er mensen die daar tevreden mee zijn. Gelukkig maar!!!
Dus wat wil je en wat voor iemand ben jij?
Als jij niet zo'n slappe bent zal de relatie trouwens snel over zijn, daar ben ik van overtuigd.
Dus wees niet bang.
Groetjes, Mieke
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Kijk Mike, er zijn mensen die hier zelfs speciaal een account voor aanmaken. Als je het nu nog niet serieus neemt, nou dan weet ik het ook niet meer.
Wat gebeurd er dan precies?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:15 schreef thabit het volgende:
[..]
NEENEENEENEENEE! Met borderliners gaat het niet in een paar maandjes beter, dat is een proces van jaren. Dat je niks raars hebt kunnen ontdekken komt omdat je haar nog niet zo goed kent. Houden zo, zou ik zeggen. Juist de mensen met wie ze een band hebben worden slachtoffer. Probeer ook niet met 1 teen in die zone terecht te komen, want voor je het weet ga je down the drain.
Nee niet echt, zoals ik al zei ben echt stapel op haar en dan denk je echt niet van "beter van niet" althans ik iig niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ff hè...
Al had ze geen borderline, ze zit in een inrichting op dit moment. Ze zit dus nu niet goed in haar vel, borderline of wat dan ook.
Heb je zelf dan niet zoiets van: 'Mwoah, misschien beter van niet'?
Ze zijn niet allemaal even erg maar aangezien ze al maanden in een 'inrichting' zit zal ze wel niet een milde variant hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan precies?
En zijn ze allemaal even erg?
Nou, binnen een week ken je alle familiegeheimen en ga je trouwen. Een week later ben je opeens een enorme klootzak die maar aan een ding denkt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan precies?
En zijn ze allemaal even erg?
Ik ken er wel een paar die het verdiend zouden hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, gelukkig?! Ik gun niemand een borderliner...
de humorquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:22 schreef tho_Omas het volgende:
Lekker je zaadsifo tegen die kokkel van haar aantimmeren!
Deze posts van milagro, MUUS en MUUS geven het eigenlijk aan. Kijk niet naar de inhoud, maar naar de vorm.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef mike1201 het volgende:
[..]
TS komt op mij heel onzeker over. Volgens mij heeft hij voor alles een vluchtplan, anders had hij een topic als dit niet nodig om zijn onzekerheden te spuien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Puik plan, maar ik zou wel een vluchtplan hebben klaarliggen.
Nu word ik nieuwsgierig. Wie?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die het verdiend zouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |