abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55374336
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
Is het zo erg dan? heb geen ervaring met iemand met borderline dus..
Ga het toch proberen en zie wel wat er van komt i guess..
Als er iemand ervaring mee heeft feel free to tell
En nee ben niet wanhopig ik ben verliefd.
En alle "grappenmakers" hier
Nou succes ermee hoor . Ik kan er wel om lachen nu, maar zo leuk was het niet...
pi_55374428
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef MUUS het volgende:

[..]

milagro heeft wel een bietje gelijk. Mensen met borderline zijn nu niet bepaald de makkelijkste mensen om mee om te gaan.

Het zal iig doodvermoeiend worden. .
ooh , aangezien de TS onze adviezen niet nodig had.... mag dit wel even, ik ben maandag naar de Lush winkel geweest , Grote Marktstraat dus die daar zo en zo, en ik vond het stinken allemaal, MUUS en iedereen deed altijd zo enthousiast hier, en mijn arme huidje ging al jeuken van de 1234 geurtjes door elkaar heen ... en en en heb niets gekocht, en naar de stad gaan en niets kopen is ook zo niet zo leuk en toen heb ik maar een trui gekocht, bij de HEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb en ben borderline(r) dus ik mag dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat me met rust!!!!!!!!!! MUUS

thee? ja lekker!
zonder suiker, hè, want daar word ik onrustig van!!!!!!! Lush
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:47:57 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_55374433
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef mike1201 het volgende:
Ik vraag het aan mensen die er ervaring mee hebben.
Je bent niet verplicht om te reageren
Oh, heb ik hoor. Ging er zelf bijna aan onderdoor. En indertijd vertikte ik het ook naar mensen die nog helder na konden denken te luisteren.

Doe-het-niet.
Ik ga naar huis.
pi_55374442
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef MUUS het volgende:

[..]

milagro heeft wel een bietje gelijk. Mensen met borderline zijn nu niet bepaald de makkelijkste mensen om mee om te gaan.

Het zal iig doodvermoeiend worden. .
Dat dus, weet waar je aan begint.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55374491
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef thabit het volgende:
NIET aan beginnen, herhaal NIET aan beginnen. Borderliners moet je MIJDEN, tenzij je zelf ook in die inrichting wilt belanden (wat je dan wel weer dichter bij haar brengt). Ook geen 'normaal' contact met haar zoeken (voor zover dat mogelijk is met een borderliner). Been there, done that.
Ja zou mooi als je ook even wat meer vertelt waarom ik het niet zou moeten doen.
Hoor al genoeg van NIET doen, maar waarom dan niet is mijn vraag?
pi_55374513
quote:

[..]

Laten we het zo stellen. De enige manier voor een borderliner om een redelijk gezond leven te leiden (geldt overigens voor meerdere persoonlijkheidstoornissen) is door ze in hun uppie op een eiland te zetten. Dan kunnen ze zich niet namelijk "voeden' aan andere persoonlijkheden. Jij bent verliefd op iemand met een achterstand in haar ontwikkeling, in een schijnpersoonlijkheid. Dus ja, echt zo erg

-edit- sorry borderline mensjes die dit lezen, tis goed bedoelt voor TS
pi_55374573
quote:

[..]

iedereen raadt het af, en er zitten erbij die ws wel ervaring hebben en jij had gewoon je besluit al genomen, dus nutteloos dit.

geeft niet, hoor, je bent verliefd, en dan doe je dom en zo, maar vraag het dan niet, als het toch geen flikker uitmaakt, wat de ervaringen cq meningen zijn...

ms is het sowieso handig als je wacht tot iemand weer buiten de inrichting functioneert, diegene dus de tijd geeft om weer lekker in haar vel te zitten, voor jij haar lastig gaat vallen met jouw verliefdheid en in je onervarenheid met haar aandoening, haar hoofdje op een negatieve manier op hol brengt....

relaties aangaan gedurende een therapie is gewoon nooit handig, zij kan dat nu nog niet zo inzien, jij wel. dus ms zou je daarom er beter vanaf kunnen zien, voor nu, als je echt om haar geeft, meer dan je eigen belang.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55374582
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef mike1201 het volgende:

[..]

Ja zou mooi als je ook even wat meer vertelt waarom ik het niet zou moeten doen.
Je kent de symptomen van borderline toch wel?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55374594
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef milagro het volgende:

[..]

ooh , aangezien de TS onze adviezen niet nodig had.... mag dit wel even, ik ben maandag naar de Lush winkel geweest , Grote Marktstraat dus die daar zo en zo, en ik vond het stinken allemaal, MUUS en iedereen deed altijd zo enthousiast hier, en mijn arme huidje ging al jeuken van de 1234 geurtjes door elkaar heen ... en en en heb niets gekocht, en naar de stad gaan en niets kopen is ook zo niet zo leuk en toen heb ik maar een trui gekocht, bij de HEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb en ben borderline(r) dus ik mag dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat me met rust!!!!!!!!!! MUUS

thee? ja lekker!
De eerste keer bij Lush werd ik strontmisselijk en heb ik iedereen in mijn hoofd voor gek verklaard. Drie uur later PROEFDE ik de winkel nog.

Hema. .

Suiker? Daar word je haske dik van. Ja, want ik hoorde net dat de buurvrouw een eetstoornis had, dus heb ik besloten dat ik het ook maar ga krijgen.
Een vage kennis heeft ADHD dus dat heb ik nu ook al een tijdje.

Lorrelorre, KOEKJE ETEEEEEEEEN, koppiekrauw. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55374606
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef milagro het volgende:

[..]

thee? ja lekker!
/FAIL
pi_55374628
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee anders vraag ik het niet..
pi_55374641
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef mike1201 het volgende:

[..]

Nee anders vraag ik het niet..
Moet je mijn vorige post eens lezen.

Een papegaai kan er nog wat van leren.
Oi!
pi_55374648
quote:

[..]

Omdat je eraan KAPOT gaat. NIETS zal er van je psyche heel blijven. Dat is het slechte van borderliners. Niet alleen zijn ze zelf verrot tussen de oren, ze proberen de boel ook nog eens bij anderen te slopen.
pi_55374724
Als je van een afwisselende relatie houdt, zou ik het altijd doen
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef mike1201 het volgende:
Is het zo erg dan? heb geen ervaring met iemand met borderline dus..
Ga het toch proberen en zie wel wat er van komt i guess..
Als er iemand ervaring mee heeft feel free to tell
En nee ben niet wanhopig ik ben verliefd.
En alle "grappenmakers" hier
Gebruik anders even de search, ik heb al vele soortgelijke topics met ervaringsdeskundigen voorbij zien komen, ze zijn overigens erg eensgezind. Aan een relatie met een borderliner ga je doorgaans zelf onderdoor.
pi_55374744
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef thabit het volgende:

[..]

Omdat je eraan KAPOT gaat. NIETS zal er van je psyche heel blijven. Dat is het slechte van borderliners. Niet alleen zijn ze zelf verrot tussen de oren, ze proberen de boel ook nog eens bij anderen te slopen.
Inderdaad, op de meest onverwachte momenten krijg je opeens een mes in je rug. Bij mensen waar je niet om geeft is dat niet zo'n probleem, maar bij je partner?
pi_55374746
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef thabit het volgende:

[..]

AANDACHTAANDACHTKOPIERENAANDACHTKOPIERENKOPIEREN!! En iiiiiiedereen mee naar beneden slepen, want AANDACHTDAANDACHTKOPIEREN!!

Leuk gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!
Vervelend gedrag? KOPIEREN, want AANDACHT!!

Hinderlijk dat KOPIIIIIIEREN? WHO CARES! HET IS AANDACHT.

Waarom caps? Omdat ze zo verdomd aanwezig zijn. .
Oi!
pi_55374808
Oke bedankt voor de wat serieuze reacties.
Dus de meerderheid raad het af hmm zal erover nadenken al ben ik supergek op haar.
Denk dat ik het toch probeer en er zelf achter moet komen...
iig bedankt voor de reacties.
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:58:56 #43
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_55374819
Een goede vriend van me had z'n eerste serieuze relatie met een nog-niet-uit-de-kast borderlinester. Ze leek in het begin compleet normaal -al vond ik haar bijzonder onsympathiek, maar daar heb je niet per sé een psychische aandoening voor nodig.

Gaandeweg bleken er kleine dingetjes niet te kloppen: Dan weer had ze onverklaarbare huilbuien dan weer woedeaanvallen en ze vertelde aan iedereen weer een compleet andere variant van een ter plekke verzonnen werkelijkheid. Oftewel, haar ouders, haar vriendinnen haar collega's en m'n vriends vrienden kregen een compleet andere versie van haar te zien.

Toen eindelijk het moment kwam dat hij 't niet meer trok en het uitmaakte -en ik bewonder z'n geduld- was 'ie nog niet van de ellende af. Iedereen in haar omgeving vertelde ze leugens over hem. Overal waar hij bekenden van haar tegen kwam werd hij met een scheef oog aangekeken. Het was voor hem en iedereen die het hele verhaal heeft meegemaakt een 'leerzame' periode. To say the least.

Tip: Doe het niet.

Of wel natuurlijk. Wat weten wij nou helemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door ArtyShock op 18-12-2007 23:28:04 ]
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_55374827
quote:

[..]

Omdat borderliners te egocentrisch zijn om een relatie aan te kunnen gaan, omdat ze manipulatief zijn en je emotioneel chanteren, omdat het een relatie vol dramatiek zal zijn. En als je het eindelijk uit wilt maken, dreigt ze met zelfmoord.
pi_55374869
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

AANDACHTAANDACHTKOPIERENAANDACHTKOPIERENKOPIEREN!! En iiiiiiedereen mee naar beneden slepen, want AANDACHTDAANDACHTKOPIEREN!!

Kijk eens naar je eigen nick, trut.
pi_55374870
Mocht je van jezelf denken dat je nooit in staat zal zijn om een vrouw te slaan dan staat je waarschijnlijk een grote verrasing te wachten
pi_55374908
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef Xennia het volgende:

[..]
En als je het eindelijk uit wilt maken, dreigt ze met zelfmoord.
Dan uiteraard wel hier een topic openen zodat we je kunnen vertellen dat ze heus niet echt zelfmoord gaat plegen.

En zodat we 'we zeiden het toooooooooooooooch' kunnen zeggen.
Oi!
pi_55374924
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nou ik niet echt, heb wel een vermoeden maar..vertel eens dan!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55374991
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef thabit het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen nick, trut.
Om mij kan je idd ook niet heen, maar daar heb ik geen borderline voor nodig. .

Maar mijn post was een verdere uitleg van jouw post. Lul.
Oi!
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:03:41 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55375006
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Medicatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')