Ze hadden het dan ook gewoon in Lichtenvoorde moeten houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef Thealexfiles het volgende:
Fipo ()
dat is wel even iets verder dan Biddinghuizen
Klote idd ik woon een kwartiertje van Walibi af. Kan vanuit het dakraam de muziek horen als de wind goed staat.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef Juicyhil het volgende:
Dus dan sla ik dit jaar over, ik ga niet helemaal naarrrr Nijmegen (de gakstuh)
Ik was in 2007 op de scooter naar Walibi geweest, en dat beviel me prima.
Ik weet niet, ik ben nog nooit op Arrow Classic Rock Festival geweest (Wel op Lowlands), dit jaar wordt mijn eerste keer.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:23 schreef Mark het volgende:
Als Nijmegenaar hoor je mij niet klagen, maar ik ben het wel met Litpho eens
Nee, niet echt. Op de plaats van de Alpha stond de Arrow Rock Garden en op de plaats van de Grolsch stond de Rock Palace en op de plaats van de Echo stond de Open Airrow Stage. De rest was niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nog nooit op Arrow Classic Rock Festival geweest (Wel op Lowlands), dit jaar wordt mijn eerste keer.
Toch vind ik het Goffertpark een hele gave locatie. Is Biddinghuizen niet veel te groot voor Arrow?
Tjah, ik woon dan wel anderhalf uur met de brommer van Walibi maar kwam er toch elke 2 wekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:51 schreef HPayne het volgende:
[..]
Klote idd ik woon een kwartiertje van Walibi af. Kan vanuit het dakraam de muziek horen als de wind goed staat.
Een collega van mij is afgelopen jaar geweest en die had nog geluk, na hem schijnt het een drama geweest te zijn om er te komen (iets met onvoldoende wisselgeld bij de parkeerplaatsen?).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
Tjah, ik woon dan wel anderhalf uur met de brommer van Walibi maar kwam er toch elke 2 weken(april begint het seizoen weer) maar dan was Arrow Classic een prachtige locatie
Vorig jaar stond er een lange file van beide kanten naar het festival. Het stukje waar ik normaal dus een kwartiertje over doe, had ik nu 2 uur voor nodig....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Een collega van mij is afgelopen jaar geweest en die had nog geluk, na hem schijnt het een drama geweest te zijn om er te komen (iets met onvoldoende wisselgeld bij de parkeerplaatsen?).
Dat is in Nijmegen iig beter geregeld.
79 euroquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef AMDB het volgende:
Hoeveel kostte het vorig jaar? Het is 10 minuten/kwartiertje fietsen voor mij, als de bands cool zijn zal ik er zeker te vinden zijn
Dat kan uiteraard, op giro 1250 tnv Unicef te Zimbabwe o.v.v. zielige kindjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef xTomer het volgende:
Ik zou graag en tvp deponeren.
Met Whitesnake!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef Djaser het volgende:
Def Leppard bevestigd.
http://www.defleppard.com/tour/index.html
Denk het ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:30 schreef Djaser het volgende:
Ok, aanwezig.
ik heb kiss in één keer in ahoy en twee keer in utrecht gezien. Zaterdag maar kaarten halenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow! Kiss...die heb ik echt altijd al een keer willen zien.
Hoop dat er nog wat beters komt dan Whitesnake en Def Leppard tho. I'm all for het oprakelen van oude glorietijden, maar op deze bands zit ik echt niet meer te wachten.
Def Leppard staat daarentegen live nog steeds absoluut als een huis. Makkelijker aan te bevelen dan Whitesnake in ieder geval.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow! Kiss...die heb ik echt altijd al een keer willen zien.
Hoop dat er nog wat beters komt dan Whitesnake en Def Leppard tho. I'm all for het oprakelen van oude glorietijden, maar op deze bands zit ik echt niet meer te wachten.
dan hoop ik dat ze niet in een tent spelen, want dan ben je je leven niet zekerquote:Op maandag 11 februari 2008 00:39 schreef Enchanter het volgende:
gerucht gaat dat Great White ook komt
Juist veilig, die tent vliegt gewoon de lucht inquote:Op maandag 11 februari 2008 06:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze niet in een tent spelen, want dan ben je je leven niet zeker
2 weken geleden in Helmond ging het (gelukkig) ook goedquote:Op maandag 11 februari 2008 06:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze niet in een tent spelen, want dan ben je je leven niet zeker
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:35 schreef Sethje het volgende:
Sex Pistols ook...erg vet
Serieus!? KANKERSIKED!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:35 schreef Sethje het volgende:
Sex Pistols ook...erg vet
Ik dacht al, wat is dat nou weer voor ietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:45 schreef Sethje het volgende:
Ow sorry, in de war met fields of rock
normaal gesproken is die C in je afkorting al jaren weg bij het festival, maar nu lijkt het inderdaad weer een Classic Rock festival te worden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:00 schreef Enchanter het volgende:
Sebastian Bach en Poison zijn toegevoegd aan het Sweden rock festival![]()
Heren van ACRF , leest u mee
Van mij mogen er ook wel wat nieuwere bands toegevoed worden hoor , bands zoals Wig-Wam , the poodles zouden daar niet misstaan denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
normaal gesproken is die C in je afkorting al jaren weg bij het festival, maar nu lijkt het inderdaad weer een Classic Rock festival te worden.
Wigwam is cool jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
Asjeblieft geen nieuwe bands wat mij betreft, maar lekkere oude herrie.
Twisted Sisterquote:21-2-2008, Twisted Sister @ Arrow Rock Festival 2008
Op veel fora werd er al over gesproken en nu kunnen wij het dan eindelijk bevestigen, niemand minder dan Twisted Sister versterkt de line-up van het Arrow Rock Festival op 15 juni in het Goffertpark te Nijmegen.
In de poll hiernaast is te zien dat Twisted Sister erg welkom is op het Arrow Rock Festival. Hopelijk maken wij dan ook veel mensen blij met het nieuws dat één van de weinige nog steeds actieve hair-metal bands uit de jaren tachtig zijn opwachting maakt op het podium in het Goffertpark.
Met onder andere hits als 'I Wanna Rock' en 'We're not gonna make it' past de glamrockband Twisted Sister met frontman Dee Snider perfect in het programma van het Arrow Rock Festival 2008, wat afgesloten wordt door Kiss!
Je lijkt m'n pa wel, die is ook zo'n Nijmegen-haterquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef Migue het volgende:
Twisted Sister waren ZO FUCKING COOL 4 jaar terug op Wâldrock! Shit dat gaat een ernstig goed middagje worden in die vieze stad!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef Migue het volgende:
Twisted Sister waren ZO FUCKING COOL 4 jaar terug op Wâldrock! Shit dat gaat een ernstig goed middagje worden in die vieze stad!
Ehm, goffert park is bij het NEC stadion. Zo'n beetje middenin Nijmegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:35 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Het wordt toch 15 kilometer zuidelijker gehouden dan de vieze stad?
In ieder geval, ik ben ook present. Wordt een leuk feestje
Ja dat zeg ik. Migue denk geloof ik dat het in Gelredome is ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, goffert park is bij het NEC stadion. Zo'n beetje middenin Nijmegen
Je sarcasme ontglipte me even. Ik geef bier de schuldquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Migue denk geloof ik dat het in Gelredome is ofzo
Ik hoop op Robert Plant en dat andere mens waar hij mee aan 't touren is, kan ff niet op de naam komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef vingerplant het volgende:
Tja in Elst is het lastig keuzes maken
Ik vind persoonlijk Nijmegen een stuk gezelliger en mooier dan Arnhem en bovendien heb ik een gezonde aversie tegen Vitesse
On topic: Bij elke nieuwe bekendmaking hoor ik uit een ander kantoortje op het werk een stemmetje roepen 'nu ga ik ook mee!'. Volgens mij wordt het ook buiten de bands heel gezellig. Kan natuurlijk ook niet anders, in Nijmegen.
Ik tip trouwens Queensrÿche als volgende toevoeging. Die zouden in Rijssen spelen op 11 juni, maar hebben gecancelled. Volgens de geruchten omdat ze toch liever festivals zouden spelen, vul dan verder maar in.
Ik hoop het eerlijk gezegd niet, Queensrÿche heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef vingerplant het volgende:
Ik tip trouwens Queensrÿche als volgende toevoeging. Die zouden in Rijssen spelen op 11 juni, maar hebben gecancelled. Volgens de geruchten omdat ze toch liever festivals zouden spelen, vul dan verder maar in.
Tsstssquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Migue denk geloof ik dat het in Gelredome is ofzo
Live zijn ze nog best okay, maar qua studiowerk begint het helaas wel een beetje een nostalgia-act te worden. Perfect voor Arrow dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik hoop het eerlijk gezegd niet, Queensrÿche heeft zijn beste tijd gehad.
Dat is idd wel een beetje het Arrow principequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Live zijn ze nog best okay, maar qua studiowerk begint het helaas wel een beetje een nostalgia-act te worden. Perfect voor Arrow dus.
dat wordt lastig dan, want vooralsnog staat de tour door de UK gewoon nog op hun site (wat de show in Rijssen niet stond), en staan ze op 15 juni dus in Leeds.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef vingerplant het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef Migue het volgende:
Vreemd. Sowieso vind ik de hele gang van zaken in Rijssen vreemd, dit is de 2e keer dat het niet doorgaat. Heb m'n kaartje dan ook maar weer omgewisseld, is de helft van de entree voor Arrow alweer terugverdiendquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat wordt lastig dan, want vooralsnog staat de tour door de UK gewoon nog op hun site (wat de show in Rijssen niet stond), en staan ze op 15 juni dus in Leeds.
Queensrÿche komt overigens op Waldrock, niet op Arrow.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vreemd. Sowieso vind ik de hele gang van zaken in Rijssen vreemd, dit is de 2e keer dat het niet doorgaat. Heb m'n kaartje dan ook maar weer omgewisseld, is de helft van de entree voor Arrow alweer terugverdiend
Volgens mij heeft Queensrÿche ook al minstens 2x op Arrows gespeeld dacht ik. Tijd voor iets anders dus, bv. Cheap Trick, die hebben nog niets staan voor 15 juni, of Joan Jet, Tesla, Vixen, en onze eigen Vengeance. Benieuwd wat de rest van het lijstje wordt, maar ik had het wel gewetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat wordt lastig dan, want vooralsnog staat de tour door de UK gewoon nog op hun site (wat de show in Rijssen niet stond), en staan ze op 15 juni dus in Leeds.
Ik weet het, wij stonden echter zooooo lang in die ellendige file, dat we Tesla en vele anderen gemist hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef Enchanter het volgende:
Tesla stond vorig jaar al op Arrow , niet dat ik het erg zal vinden als ze dit jaar weer komen , geweldige band.
Nee doe maar Steelheart ofzo
Steelheart zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef Enchanter het volgende:
Tesla stond vorig jaar al op Arrow , niet dat ik het erg zal vinden als ze dit jaar weer komen , geweldige band.
Nee doe maar Steelheart ofzo
Dan gebeurt het ook niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mmmm, ik loop er tot nu toe nog niet echt warm voor...
Volgens http://www.universalmusic.nl/concerts.phpquote:3 Doors Down
Goffertpark, Nijmegen
zondag 15 Juni 2008
Arrow Rock Festival
quote:3 Doors Down op Arrow Rock Festival
AMSTERDAM - De bands 3 Doors Down en Gotthard zijn toegevoegd aan de line-up van het Arrow Rock Festival. Dat heeft organisator Mojo Concerts dinsdag bekendgemaakt.
Eerder werd al duidelijk dat Kiss, Whitesnake en Def Leppard op 15 juni van de partij zijn in het Nijmeegse Goffertpark.
De Amerikaanse band 3 Doors Down heeft hits gescoord met nummers als 'Kryptonite' en 'Here without you'. Gotthard is een Zwitserse rockband die wereldwijd twee miljoen platen heeft verkocht, waaronder 'Lipservice' en 'Domino effect'.
De kaartverkoop voor het Arrow Rock Festival is inmiddels van start gegaan.
Gotthard komt en verder niks aan toe te voegen. Goed weergegeven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:57 schreef gieter83 het volgende:
Wat mij betreft mag Gotthard op Arrow komen spelen !!![]()
da's pas een goeie live band waar je veel whitesnake, aerosmith, scorpions, bon jovi en vele andere bands in herkent, echt een band in arrow sferen !!!![]()
Dat wordt dus een dagje Rock Garden voor mij , alhoewel ik Gotthard en Twisted Sister nog wel een keer live had willen zienquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:45 schreef AMDB het volgende:
Motörhead ook bevestigd, en daarmee is het programma rond.
Indeling:
Rock Garden
20.45 - 22.45 Kiss »
18.45 - 19.45 Whitesnake »
16.45 - 17.45 Def Leppard »
14.45 - 15.45 Journey »
12.45 - 13.45 REO Speedwagon »
Rock Palace
19.45 - 20.45 3 Doors Down »
17.45 - 18.45 Motörhead »
15.45 - 16.45 Twisted Sister »
13.45 - 14.45 Kansas »
12.00 - 12.45 Gotthard »
Je kan ook heen en weer lopen hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat wordt dus een dagje Rock Garden voor mij , alhoewel ik Gotthard en Twisted Sister nog wel een keer live had willen zien
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wel errug veel slechte hardrock...vroeger was er nog wel eens Symfo (Yes, Caravan en Fripp op 1 festival! WOW)...zonde.
Als het goed is wel dus, die hebben ze de 3 dagen geleden iig wel gedaan!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:52 schreef SpauldingPF het volgende:
2 uur kiss, dat is wel beterHoop dat ze God of Thunder gaan doen met de bloedact
![]()
Bron: http://www.3doorsdown.com/news/quote:3 Doors Down Postpones European Dates
Friday, May 23rd, 2008
3 Doors Down is announcing today the postponement of it's European 2008 tour which was scheduled to kick off in the U.K.on May 30th and run through mid-June. All shows will be re-scheduled at a later date.
This announcement will not affect the band's upcoming U.S. tour, The 3 Doors Down Summer Tour, which is scheduled to begin on July 9th, and will include Rock bands, Staind and Hinder. 3 Doors Down released their new self-titled album, 3 Doors Down, this past Tuesday. It is anticipated to debut in the top tier of the Billboard Top 200 albums chart next week.
Ik lig er niet wakker van, hopen op een toffe vervangerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:27 schreef Zorro het volgende:
3 Doors Down heeft de tour gecancelled, benieuwd wie de vervanger gaat zijn! Ik vond het zelf toch al de minst passende band tussen de oudjes...
[..]
Bron: http://www.3doorsdown.com/news/
Ik vind het opvallender dat ze maar liefst driequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:43 schreef Tokus het volgende:
geen God Of Thunder???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen.
Any news of geruchten?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, hopen op een toffe vervanger
De line up was al ijzersterk, zo kun je nog even op adem komen.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
nog maar een weekje en dan is het weer zover
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
nog maar een weekje en dan is het weer zover
Ik ben er ook bang voor..quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:40 schreef Sanne het volgende:
Het wordt geloof ik niet zo mooi weer zondag.
Een top 7 hoef ik niet te maken, maar REO Speedwagon heeft mij echt aangenaam verrast, veel energie en goeie rock. Maar de beste was echt wel Journey helemaal mee eens. De nieuwe cd is al super, zo niet de beste sinds Raised on Radio. Ze hebben een waanzinnige zanger in huisquote:Op maandag 16 juni 2008 02:10 schreef Enchanter het volgende:
Zo net thuis (wisten niet meer waar we de auto neer hadden gezet)
mijn top 7
1. Journey (nieuwe zanger is top)
2. Kiss (geweldige show)
3. Twister Sister
4. Def Leppard (positeif verrast)
5. Whitesnake (David Coverdale was niet helemaal bij stem)
6. Motorhead (niet mijn band , alhoewel ik Killed by death en Ace of spades 2 geweldige nummers vind)
7. Gotthard (te weinig van gezien)
en REO speedwageon was net afgelopen , toen wij de poorten door waren.
Kort samen gevat , leuk festival , maar wat een publiek, sommige hebben echt een winterslaap van 20 jaar gehouden , sorry lang haar met boven een kale plek kan echt niet , en spijkerjacks met plaatjes van je favoriete bands kon misschien nog net in 1989 , maar dat is anno 2008 echt not done IMHO
Voor een mobieltje ziet het er toch goed uitquote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef Sanne het volgende:
Brakke shotjes van mijn mobieltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft er beter versies?
De filmpjes zijn ook wel o.k.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Votz het volgende:
[..]
Voor een mobieltje ziet het er toch goed uit
Ik vraag me af waar de filmpjes van Kansas en Def Leppard blijven. Die kan ik nog niet vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Votz het volgende:
Gisteren Arrow en nu al fimpjes op Youtube..kan het nog sneller
Dan heb je het beste gedeelte gemist van zequote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef -Pink- het volgende:
Lekker festival, prima te doen ook met de auto. Baalde wel van de wachttijd om naar binnen te komen, hierdoor heb ik REO grotendeels gemist![]()
Ben nog backstage geweest en was wel gaaf om daar de members van Journey en Def Leppard te zien lopen.![]()
Halverwege Kiss ben ik naar huis gegaan, had het echt te koud. Wel gaaf optreden van ze, vooral die opening!
Je hebt wel gelijk bij Kiss, maar de zanger van Twisted Sister vond ik ook behoorlijk irritant om steeds de line-up van het festival op te noemen. Maar hij weet wel wat sfeer maken is, dat wel weer.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Vandaahl het volgende:
ik vond de zanger van kansas wel HEEL erg slecht
en david coverdale was ergens ERG pissed om
Motorhead en Twisted Sister waren erg goed en wisten ook het publiek goed mee te krijgen (vooral Twisted sister)
bij Kiss vond ik dat ze de nummer wel ERG lang uitsponnen (endings en pauzes tussenin)
das wel leuke in 1 nummer maar niet in bijna alle nummers
al met al
een mooi groot terrein (groter dan normaal op de goffertweide)
de planning ging ook goed (ene band stopt met spelen en de ander band begon)
goede foodstands (wel behoorlijk duur)
Twisted sister heeft volgens mij maar 3 nummers gespeeld. Het enige wat ik constant hoorde was fuckin motherfuckers.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Votz het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk bij Kiss, maar de zanger van Twisted Sister vond ik ook behoorlijk irritant om steeds de line-up van het festival op te noemen. Maar hij weet wel wat sfeer maken is, dat wel weer.
Dat was God Gave Rock And Roll To You II van Kissquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Weet trouwens iemand welk nummer ze als laatsten draaiden, dus na het laatste nummer van kiss?
Tnxquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was God Gave Rock And Roll To You II van Kiss
Dat nummer is de rest van de nacht in mijn hoofd blijven hangen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was God Gave Rock And Roll To You II van Kiss
"Love it Loud"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:03 schreef SpauldingPF het volgende:
Hoe heette dat nr met die blood act dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |