abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 14:23:36 #136
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59405888
het is nog steeds droog. maar als ik naar boven kijk kan dat niet lang meer duren.

gelukkig lagen de poncho's klaar bij de ingang.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 juni 2008 @ 00:09:17 #137
16431 efd
Sabine
pi_59421007
En droog gebleven is het dan ook niet. Maar ook weer niet zo heel dramatisch.
Prima festival geweest met een goede REO, leuk gastoptreden van Adje bij Whitesnake, en veel vuurwerk (letterlijk!) bij KISS. Maar ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben.
Overigens is dat parkeren in de woonwijk uitstekend gegaan! Ik had vijf minuten nodig om weer op de snelweg te zitten
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
  maandag 16 juni 2008 @ 02:08:58 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59422940
Ik ben ook weer thuis!
Geweldigenoten, maar ben nu wel echt heel erg gebroken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 juni 2008 @ 02:10:53 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59422951
Zo net thuis (wisten niet meer waar we de auto neer hadden gezet )

mijn top 7

1. Journey (nieuwe zanger is top )
2. Kiss (geweldige show)
3. Twister Sister
4. Def Leppard (positeif verrast)
5. Whitesnake (David Coverdale was niet helemaal bij stem)
6. Motorhead (niet mijn band , alhoewel ik Killed by death en Ace of spades 2 geweldige nummers vind)
7. Gotthard (te weinig van gezien)

en REO speedwageon was net afgelopen , toen wij de poorten door waren.

Kort samen gevat , leuk festival , maar wat een publiek , sommige hebben echt een winterslaap van 20 jaar gehouden , sorry lang haar met boven een kale plek kan echt niet , en spijkerjacks met plaatjes van je favoriete bands kon misschien nog net in 1989 , maar dat is anno 2008 echt not done IMHO
Ik ben inmiddels overleden
pi_59422981
Goedendag hé.
Ben ook net terug. Jouney was echt super! Reo Speedwagon heb ik ook écht van genoten net als van Whitesnake ( heb alleen Crying in the rain niet gehoord en Kiss............. echt onbeschrijvelijk, wat een show en muziek, ongelovelijk.....

Top festival!!!!
pi_59424068
Briljant festival inderdaad.

Eigenlijk was er geen enkel slecht optreden bij, al vond ik Whitesnake niet zo super want ik had het gevoel alsof ze niet lekker los kwamen. Ik vond het ook mooi om al die verbaasde blikken te zien bij Kansas aangezien veel mensen niet weten dat ze eigenlijk zulke toffe Progrock spelen.
Verder was het Twisted Sister wat aan de korte kant maar Dee Snider had er wel 110% zin in, geweldige dissen naar de Whitesnake fans. En uiteraard KISS, wat een spectakel en show. Niet alleen muzikaal nog zo solide als in hun top, maar ook qua aankleding en entertainment. Ik had niet verwacht dat ze zo all-out zouden gaan voor een festival show.
pi_59424182
Een beste dag gehad, maar wel enkele kanttekeningen...
Ten eerste was het behoorlijk koud, maar daar kun je weinig aan doen behalve goed aankleden (dat heb ik dus verzuimd en pluk ik nu nog de vruchten van)
KISS speelde erg goed, maar geen God of Thunder spelen is wel erg jammer.
Ze zijn er flink op vooruit gegaan door Eric Singer achter de drumkit te zetten want alles krijgt veel meer energie en dynamiek.
Motorhead was fantastisch en dan natuurlijk de 2 laatste nummers.....super!
Ik heb ze vorig jaar op LL gezien, maar nu spelen ze toch echt voor hun doelgroep en dat merk je.
Voor de rest heb ik nog nooit zoveel standjes gezien met shirtjes, cd's etc.
Topfestival.
PSN: Poekimammi_nl
  maandag 16 juni 2008 @ 10:28:15 #143
125844 Votz
Petomaan
pi_59425629
quote:
Op maandag 16 juni 2008 02:10 schreef Enchanter het volgende:
Zo net thuis (wisten niet meer waar we de auto neer hadden gezet )

mijn top 7

1. Journey (nieuwe zanger is top )
2. Kiss (geweldige show)
3. Twister Sister
4. Def Leppard (positeif verrast)
5. Whitesnake (David Coverdale was niet helemaal bij stem)
6. Motorhead (niet mijn band , alhoewel ik Killed by death en Ace of spades 2 geweldige nummers vind)
7. Gotthard (te weinig van gezien)

en REO speedwageon was net afgelopen , toen wij de poorten door waren.

Kort samen gevat , leuk festival , maar wat een publiek , sommige hebben echt een winterslaap van 20 jaar gehouden , sorry lang haar met boven een kale plek kan echt niet , en spijkerjacks met plaatjes van je favoriete bands kon misschien nog net in 1989 , maar dat is anno 2008 echt not done IMHO
Een top 7 hoef ik niet te maken, maar REO Speedwagon heeft mij echt aangenaam verrast, veel energie en goeie rock. Maar de beste was echt wel Journey helemaal mee eens. De nieuwe cd is al super, zo niet de beste sinds Raised on Radio. Ze hebben een waanzinnige zanger in huis
Gotthard had ik al eens twee keer eerder gezien en was goed, goeie zanger.
Na Journey kon mijn dag niet stuk, maar had Def Leppard als een beter gezien, maar was zeker niet slecht. Whitesnake met Adje , de rest boeit me niet echt, maar moet wel zeggen dat Twisted Sister goed aan het schreeuwen was, de sfeer was goed daar. Motorhead boeit mij ook weinig, zo kon ik een mooi plaatsje uitzoeken voor Kiss: wat een show, als geen geen ander. Alleen Paul Stanley was soms niet echt goed bij stem, maar dat mocht de pret niet drukken.
Geweldige dag gehad op Arrow, alleen....ik kon mijn benen niet meer voelen op het eind en het weer viel uiteindelijk toch mee. Arrow:
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_59426239
Inderdaad Journey!! Wat een geweldige zanger hebben ze nu aangetrokken, dat deze maar lang mag blijven

Een collega is fan #1 van de band en wist me al te vertellen dat de nieuwe zanger in Keulen erg goed was bevallen, maar ik was toch nog aangenaam verrast.

Overige bands waren ok (Gotthard niet gezien) en erg gaaf om Kiss eens te zien. Topfestivalletje
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 16 juni 2008 @ 11:18:39 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59426839
Brakke shotjes van mijn mobieltje.

Wie heeft er beter versies?
  maandag 16 juni 2008 @ 11:23:09 #146
125844 Votz
Petomaan
pi_59426952
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef Sanne het volgende:
Brakke shotjes van mijn mobieltje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wie heeft er beter versies?
Voor een mobieltje ziet het er toch goed uit
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
  maandag 16 juni 2008 @ 11:27:01 #147
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59427063
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Votz het volgende:

[..]

Voor een mobieltje ziet het er toch goed uit
De filmpjes zijn ook wel o.k.
Maarrrrr heel klein, en aangezien YouTube ze wat oprekt blijft er weinig van over.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:30:01 #148
192683 AMDB
Visionair.
pi_59427135
Het was zo geweldig, vooral Kiss

Maar dat publiek, ik voelde me belachelijk jong daar, denk dat ik bij de jongste 1% van het festival zat ofzo, en dan ben ik 20 Sommige mensen waren nogal saai, nergens meezingen bij Kiss, ook al waren ze helemaal als Kiss uitgedost. Maarja, iedereen geniet op z'n eigen manier. Ik vond het iig supervet!

Journeys' zanger was inderdaad geweldig, prachtige stem had die kerel, hij paste alleen niet helemaal in het plaatje van de band qua stijl

Ik lees hierboven dat iemand het koud vond Ik heb bijna de hele dag in m'n t-shirtje rondgelopen, en alleen bij regen m'n vest even aan gedaan.

Maar Kiss
  maandag 16 juni 2008 @ 11:36:32 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59427294
Het brakke filmpje. Wel leuk om die snippers weer te zien dwarrelen.

http://s245.photobucket.com/albums/gg69/ACandDC/home/?action=view¤t=Video_068.flv

(ik ga nog even kijken of ik hem kan shrinken tot iets in de buurt van zijn eigen resolutie)
  maandag 16 juni 2008 @ 11:55:34 #150
125844 Votz
Petomaan
pi_59427795
Op het Journey forum Edge of the Blade:
FART FAQ:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')