Ik vraag me af waar de filmpjes van Kansas en Def Leppard blijven. Die kan ik nog niet vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Votz het volgende:
Gisteren Arrow en nu al fimpjes op Youtube..kan het nog sneller
Dan heb je het beste gedeelte gemist van zequote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef -Pink- het volgende:
Lekker festival, prima te doen ook met de auto. Baalde wel van de wachttijd om naar binnen te komen, hierdoor heb ik REO grotendeels gemist![]()
Ben nog backstage geweest en was wel gaaf om daar de members van Journey en Def Leppard te zien lopen.![]()
Halverwege Kiss ben ik naar huis gegaan, had het echt te koud. Wel gaaf optreden van ze, vooral die opening!
Je hebt wel gelijk bij Kiss, maar de zanger van Twisted Sister vond ik ook behoorlijk irritant om steeds de line-up van het festival op te noemen. Maar hij weet wel wat sfeer maken is, dat wel weer.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Vandaahl het volgende:
ik vond de zanger van kansas wel HEEL erg slecht
en david coverdale was ergens ERG pissed om
Motorhead en Twisted Sister waren erg goed en wisten ook het publiek goed mee te krijgen (vooral Twisted sister)
bij Kiss vond ik dat ze de nummer wel ERG lang uitsponnen (endings en pauzes tussenin)
das wel leuke in 1 nummer maar niet in bijna alle nummers
al met al
een mooi groot terrein (groter dan normaal op de goffertweide)
de planning ging ook goed (ene band stopt met spelen en de ander band begon)
goede foodstands (wel behoorlijk duur)
Twisted sister heeft volgens mij maar 3 nummers gespeeld. Het enige wat ik constant hoorde was fuckin motherfuckers.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Votz het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk bij Kiss, maar de zanger van Twisted Sister vond ik ook behoorlijk irritant om steeds de line-up van het festival op te noemen. Maar hij weet wel wat sfeer maken is, dat wel weer.
Dat was God Gave Rock And Roll To You II van Kissquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Weet trouwens iemand welk nummer ze als laatsten draaiden, dus na het laatste nummer van kiss?
Tnxquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was God Gave Rock And Roll To You II van Kiss
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |