Okay danquote:
Ik weet niet of het besmettelijk is eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je bent wel zeker dat het niet besmettelijk is he.
Wel fijn toch? Men zegt tenminste dat een "leven" fijn is.
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay dan.
[..]
Ik weet niet of het besmettelijk is eigenlijk.
Bijzonder aangenaam.
Zeg, het is hier geen onzinquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef Ynske het volgende:
pizza
Mafkeesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen t is geen foto maar een plaatjequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto
Waar heb je die gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen t is geen foto maar een plaatje
Humor mag zeker, alleen smaken verschillen wel eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat humor hier verboden was
quote:
Met PS een beetje aanpassen, dan kan het bestquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja die was te vol detail om te verkleinen
Ook lekker, een paar dagen vrij zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goed
Nog plannen ?
Ik heb van de 25e tm de 2de vrij
Neem jij dan mijn rug en snurkende hond?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Ynske het volgende:
Wil iemand mijn linkeroog en omgeving hebben>?
oh jah geen probleem, graag zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem jij dan mijn rug en snurkende hond?
Oja avond.
vergeet fok! telkens.
Je kan wel dan nergens tegenaan leunen en niet bukken.quote:
kruip ik toch in bed...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan wel dan nergens tegenaan leunen en niet bukken.![]()
quote:Snurkende hond is opzich wel gezellig ja.Ze heeft de bank ingepikt, nadat ik opstond.
de tut.
Welkom.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Pheno het volgende:
Oh hier
Dat kan ik dus niet, zo in bed blijven hangen.quote:
* Bengeltje Ynske knuft.quote:ik wil ook weer een knuffel
Dankquote:
1.) Ik ben vrolijkquote:
Hoiquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
1.) Ik ben vrolijk
2.) Punk-cover is leuk!
3.)
Ik versta er geen ruk vanquote:
ongeveer:quote:
Ben je soms verliefd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef qu63 het volgende:
ongeveer:
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
[..]
Dit past meer bij verliefd:quote:
Alfred Jodocus Kwakquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ongeveer:
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
etc
Ik ben vandaag dus vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
quote:
Nou, dat beantwoordt de vraag niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit past meer bij verliefd:
Soms ben ik wat neurotisch
phsychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
Herman van Veen heeft soms best mooie nummersquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dat dus gecovered in een punk-versie![]()
Ik ben vrolijk, niet psychotischquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat beantwoordt de vraag niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:13 schreef Ynske het volgende:
oi
ben thuis
gelukkig nu weer twee dagen vrij
morgen de dokter maar weer bellen
euh neequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gaat het nog steeds niet lekker
Morgen maar eens bellen na het uitslapen danquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh nee
steken in oog, wang en hoofd is niet tof
beterschapquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh nee
steken in oog, wang en hoofd is niet tof
Je bent toch ziek? Je ligt er toch al de hele dag in?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:58 schreef mcDavid het volgende:
Fuck. Ik had me nog wel zķ voorgenomen om om 11 uur in bed te liggen..
Fok!verslaafde.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:58 schreef mcDavid het volgende:
Fuck. Ik had me nog wel zķ voorgenomen om om 11 uur in bed te liggen..
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:05 schreef leonieke het volgende:
Fijn... verwarming staat weer nog niet op
Terug naar huis danquote:Op woensdag 19 december 2007 08:05 schreef leonieke het volgende:
Fijn... verwarming staat weer nog niet op
Er is een discussie aan de gang of we al dan niet moeten blijven vandaag... Normaalgezien moet je niet werken als het geen 18°C is en daar geraken we nu dus niet aan...quote:Op woensdag 19 december 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug naar huis dan
Als het warm is mogen ze dan weer bellen
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk ook ja, zo'n kantoor wat in de hippietijd gebouwd is. Geen kamertjes, maar gewoon, heel open, intiem, betrokken![]()
een grote zaal. De babyfoto's van 30 meter verderop worden even luidkeels bekakeld. Fijn ja.
Als het geen 18C is vertrekken dusquote:Op woensdag 19 december 2007 08:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er is een discussie aan de gang of we al dan niet moeten blijven vandaag... Normaalgezien moet je niet werken als het geen 18°C is en daar geraken we nu dus niet aan...
Maar ik heb straks 3 uur vergadering
Fijn. Ik wil dat die hangwijven dat gekakel ergens anders doen. EN WEL NU METEENquote:Op woensdag 19 december 2007 08:45 schreef marcb1974 het volgende:hier zijn het de foto's van het nieuwe huisje op de hei
Mja... als de rest blijft, kun je moeilijk als enige vertrekken hé..quote:Op woensdag 19 december 2007 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het geen 18C is vertrekken dus
Met zijn allen naar dat hutje op de hei, en dan laten we eens een serie wilde zwijnen los daarquote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Ik wil dat die hangwijven dat gekakel ergens anders doen. EN WEL NU METEEN![]()
Optiefen met je irrelevante geneuzel
Kan primaquote:Op woensdag 19 december 2007 08:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja... als de rest blijft, kun je moeilijk als enige vertrekken hé..
Phille is trouwens nu les aan het geven, dus ik moet wel op hem wachten ook...
quote:
Al bij de ha geweest dus?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef Ynske het volgende:
Joy, mag me zometeen gaan melden in het ziekenhuis voor een foto
Wie weet krijgen vaste klanten wel een vrije loop naar het tweede honk?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
Al bij de ha geweest dus?
Huhquote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet krijgen vaste klanten wel een vrije loop naar het tweede honk?
Zo'n röntgenfoto geeft wel weer een extra dimensie aan je portfolioquote:
Dan moet je hem alleen wel zelf gemaakt hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Zo'n röntgenfoto geeft wel weer een extra dimensie aan je portfolio
Mailing?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja die had ik ook in de mail vanoggel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |