ah. Nou ja, zolang het bji pebbles niet erger wordt kan het nog heeeee lang goed gaan!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
Biw.![]()
Pebbles: verwachte antwoord, kijken per dag, alleen antibiotica of pijnstiller indien nodig.
Norbi: waarschijnlijk niesziekte, kuurtje dus.![]()
We gaan weer door met het dagelijkse leven.
Een vervolg op de exorcist?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef mcDavid het volgende:
zo hehe, eindelijk het gevoel dat ik gewoon iets kan eten zonder het er gelijk weer uit te gooien.
Zij zei ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah. Nou ja, zolang het bji pebbles niet erger wordt kan het nog heeeee lang goed gaan!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Nee. Griep is een kutsmoes van mensen die geen zin hebben in school/werk. Wat ik had was meer een acuute tijdelijke vorm van bolymia ofzo.
Er is niets acuuts aan bolimiaquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Nee. Griep is een kutsmoes van mensen die geen zin hebben in school/werk. Wat ik had was meer een acuute tijdelijke vorm van bolymia ofzo.
Bij mij wel. Toen ik de trein uit stapte zondag.quote:
nouja, laat ik het wat nuanceren dan. Mensen die iedere maand pretenderen te hebben wat ik afgelopen 3 dagen voor het eerst in 8 jaar had, stellen zich aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]aha, dus als mensen bijna de pot aan hun kont moeten nieten. en met hun mond boven de bak blijven hangen stellen ze zich aan.
Zolang het maar tijdelijk is he.
T is op lange termijn wel goed voor je lijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij mij wel. Toen ik de trein uit stapte zondag..
Dat wijst dus op een ontsteking?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
Biw.![]()
Pebbles: verwachte antwoord, kijken per dag, alleen antibiotica of pijnstiller indien nodig.
ieuw, gelijk toen je uit de trein stapte?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij mij wel. Toen ik de trein uit stapte zondag..
Dan ben ik het wel met je eens, dat zijn aanstellers.quote:nouja, laat ik het wat nuanceren dan. Mensen die iedere maand pretenderen te hebben wat ik afgelopen 3 dagen voor het eerst in 8 jaar had, stellen zich aan.
Nou nee, dat is meer als het gaat groeien en dus adertjes springen en al die bacterien in haar bekje zorgen voor die ontsteking (er nog eens bij). Helaas, het is echt een tumor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wijst dus op een ontsteking?
Ow, tofquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
Nou nee, dat is meer als het gaat groeien en dus adertjes springen en al die bacterien in haar bekje zorgen voor die ontsteking (er nog eens bij). Helaas, het is echt een tumor.
Ik heb nog tot het einde van het perron kunnen lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ieuw, gelijk toen je uit de trein stapte?
En toen vol over de roltrapquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog tot het einde van het perron kunnen lopen
Kipsate toevallig?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog tot het einde van het perron kunnen lopen
quote:
Neuh sloavink... maar de rest van t gezin heeft het binnen kunnen houden dus ik denk toch dat het aan mij lagquote:
Na vandaag nog 2,5 tot het weekend en 3,5 tot kerst'vakantie'quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog drie dagen
(na vandaag toch)
Verdomme, dan heb ik geen eetlust. heb ik weerquote:
Jullie vieren de nieuwe regering?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef leonieke het volgende:
wij hebben vrijdagnamiddag een wafelenbak voor alle collega's, dus eigenlijk start de vakantie vrijdag om 12u voor mij
En de uitnodigingen krijgen wij hier wanneerquote:
vertel mij wat.. als planner zie ik zelfs complete patronen bij sommige mensen. Echt te erg...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:08 schreef mcDavid het volgende:
nouja, laat ik het wat nuanceren dan. Mensen die iedere maand pretenderen te hebben wat ik afgelopen 3 dagen voor het eerst in 8 jaar had, stellen zich aan.
het heerst momenteel ontzettend hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]! Het ándere einde
[..]
Neuh sloavink... maar de rest van t gezin heeft het binnen kunnen houden dus ik denk toch dat het aan mij lag
Heel slim, als je het verstopt waar niemand het verwacht wordt het zeker niet gelezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he, je weet iets wat heel geheim moet blijven.
En je zet dat op het netwerk, op een plek waar iedereen erbij kan, en je noemt het "GrootGeheim.txt".
Wat ben je dan?
Handig toch, kan je daar rekening mee houden bij het maken van je planningquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
vertel mij wat.. als planner zie ik zelfs complete patronen bij sommige mensen. Echt te erg...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
vertel mij wat.. als planner zie ik zelfs complete patronen bij sommige mensen. Echt te erg...
Ach. Bij de mijn oude werkgever was er ook een die bijna elke week wel een dag "ziek" was. Of hij had zich verslapen, belt op dat hij later komt, en een half uur daarna belt hij op dat hij ziek is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:
Weekendquote:
Je zou er een soortement van grafiek van moeten maken, levensgroot uitprinten en aan het prikbord hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Morgen is het ruim door middenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Weekend. Bijna toch
. Ik heb al twee dagen gewerkt, dus de week zou doormidden moeten zijn
.
ga je dan ook om de dag bellen wanneer ze nu eindelijk weer komen werken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Een klootzak. Omdat wij er dan nog steeds niet bij kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he, je weet iets wat heel geheim moet blijven.
En je zet dat op het netwerk, op een plek waar iedereen erbij kan, en je noemt het "GrootGeheim.txt".
Wat ben je dan?
Duurt me te langquote:
Staken dan? Is heel populair tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Ik heb iets engs... Wil niet heel overmoedig worden ofzo... maar ik zou het bijna een 'leven' durven noemen.
En walgelijk druk met die klotepost natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |