quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
als je 24uur per dag op elkaars lip zit weken lang kunnen kleine dingen je gaan irriteren. Daarom is het bijna altijd beter om eerst een jaartje of 2 samen te wonen in een huur huis. Dat geeft geen financiele problemen mocht het mis lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
ikbouwm thusiwelom
maar goed, Anne is al een eeuwigheid bij Tim, isgeen scharrelof zo
bij mij ging het na 4 jaar samenwonenmis,en toen zeiden juliedatikachterlijjk was dat ik niet kocht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je 24uur per dag op elkaars lip zit weken lang kunnen kleine dingen je gaan irriteren. Daarom is het bijna altijd beter om eerst een jaartje of 2 samen te wonen in een huur huis. Dat geeft geen financiele problemen mocht het mis lopen.
24 uur sowieso niet, aangezien we beide werken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je 24uur per dag op elkaars lip zit weken lang kunnen kleine dingen je gaan irriteren. Daarom is het bijna altijd beter om eerst een jaartje of 2 samen te wonen in een huur huis. Dat geeft geen financiele problemen mocht het mis lopen.
Mja, zoals ik al zei. Het kan altijd misgaan, dus dan zou het altijd achterlijk zijn om te kopen. Volgens de meeste hier dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
bij mij ging het na 4 jaar samenwonenmis,en toen zeiden juliedatikachterlijjk was dat ik niet kocht.
Nuis het zeiken omte zeiken.
Hé Klonkquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef Klonk het volgende:
is hier nog plek voor een verloren zoon, ben op zoek naar een gezellige sc
Wat Mark zegt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kopen an sich is niets mis mee (ik heb immers ook mijn eigen huis), gezamelijk een huis kopen heeft wel de nodige gevolgen. Het is meer als waarschuwing bedoelt, de keus ligt nog altijd bij jou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei. Het kan altijd misgaan, dus dan zou het altijd achterlijk zijn om te kopen. Volgens de meeste hier dus.
Dat is het misschien nu al. Het is 'maar' 79.500 euro.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:29 schreef ook_gek het volgende:
het maakt mij niks uit of iemand een huis direct koopt of niet. Maar de kans dat je straks met een mega schuld zit is groter dan wanneer je een huurhuis hebt.
En daar bij komt dat als je straks zeg over 10 jaar ook met het zelfde probleem komt te zitten. Je salaris wel hoog genoeg is om je hypotheek over te sluiten en hem dan volledig op je eigen naam te nemen.
Wat je ook kan doen is dat jij zelf een hypotheek neemt en dat je dan je vriend huur laat betalen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
En dan nog. Ik gaf alleen aan dat ik wat meer informatie aan heb gevraagd. Ander onderwerp?
Maar volgens Dr. Paal ben ik gewoon jaloers.quote:
Das zelf goed te dragen idd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het misschien nu al. Het is 'maar' 79.500 euro.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
jankzak. nog net genueg spaarpunten voor een TNTwinterjas of zo?
iets met een toffe busquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das zelf goed te dragen idd.
Wie heeft een goede OP?
ach dat is zon wereldvreemde friesquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar volgens Dr. Paal ben ik gewoon jaloers.
niet zo aanstellen, goeie handschoentjes en lekker in de frisse buitenluchtquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
De TNT pakken in de goede maat waren op. Alleen nog S'jes of XXL's
Handschoenen en brievenbussen zijn geen vrienden ben ik al achter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach dat is zon wereldvreemde fries
[..]
niet zo aanstellen, goeie handschoentjes en lekker in de frisse buitenlucht![]()
Van mij mag het altijd deze tempratuur zijn als ik ga hardlopen, heerlijk
-3quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Handschoenen en brievenbussen zijn geen vrienden ben ik al achter.
True. Maar ome fugie, hoe krijg ik dan een dunne bundel door de dubbele brievenbus van een ecomongool die er zo'n sterke veer achter heeft zitten dat de huid van je vingers afgereten wordtquote:
Ik wilde die post van Pael graag nomineren als "domste post van het jaar 2007".quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar volgens Dr. Paal ben ik gewoon jaloers.
Toen was het onder andere ook gewoon niet mogelijk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
bij mij ging het na 4 jaar samenwonenmis,en toen zeiden juliedatikachterlijjk was dat ik niet kocht.
Nuis het zeiken omte zeiken.
Ja en het is in al die jaren ook altijd aan gebleven enzo hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
ikbouwm thusiwelom
maar goed, Anne is al een eeuwigheid bij Tim, isgeen scharrelof zo
Als Fugie het nu over een W123 200D Combi had, dan was het een ander verhaal geweestquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wilde die post van Pael graag nomineren als "domste post van het jaar 2007".
Ik zal de redactie even vragen of we naar de derde FBG over kunnen schakelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en het is in al die jaren ook altijd aan gebleven enzo hè
In mosterdgeel uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als Fugie het nu over een W123 200D Combi had, dan was het een ander verhaal geweest
"We gaan terug naar de studio"quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal de redactie even vragen of we naar de derde FBG over kunnen schakelen.
Dat en borsthaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In mosterdgeel uiteraard
Nee maar serieus, als ik aan jou denk, denk ik altijd aan je verhalen over hoe graag je een snelle sportwagen zou willen hebben, zo in het centrum van Utrééég
Zo'n 911 als jullie thuis in de schuur hebben/hadden? staan is gewoon een droom van veel mannenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In mosterdgeel uiteraard
Nee maar serieus, als ik aan jou denk, denk ik altijd aan je verhalen over hoe graag je een snelle sportwagen zou willen hebben, zo in het centrum van Utrééég
als je alleen iets gaat kopen is het een volledig ander verhaal dan wanneer je samen gaat kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou samen ook niet zo snel een huis kopen geloof ik![]()
Klote beslissing is dat![]()
Straks in mijn appartementje heb ik van niemand last net als Bo...
Zie niet in waarom je dan zou moeten huren ipv kopen![]()
Maar die discussie is inderdaad al eens geweest
4x dubbelvouwen in 1 snelle beweging via je borstkas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True. Maar ome fugie, hoe krijg ik dan een dunne bundel door de dubbele brievenbus van een ecomongool die er zo'n sterke veer achter heeft zitten dat de huid van je vingers afgereten wordt
Daar had Herman het over in het vorige topic dus vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je alleen iets gaat kopen is het een volledig ander verhaal dan wanneer je samen gaat kopen
Tis niewaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Fugie het volgende:
ik stond laatst in de file voor scheveningen, stond er ook echjt zon ECHTE 190E naast me
Maar samen kost het maar de helftquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef Fugie het volgende:
alleen kopen is de bom!
Soms ben je echt te simplistisch van gedachten Hermquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij boven iedereen verheven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Soms ben je echt te simplistisch van gedachten Herm
OP-waardig, deze text uit jouw mond.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij boven iedereen verheven.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OP-waardig, deze text uit jouw mond.
quote:You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Potverdimme Paal, je slaat ook altijd echt de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Soms ben je echt te simplistisch van gedachten Herm
ik kwam m bij een buschauffeur tegenquote:
Dat komt door z'n homeboysquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potverdimme Paal, je slaat ook altijd echt de spijker op z'n kop
Mên, ik was die site vergeten, m'n nachtrust, wat doe je?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat komt door z'n homeboys
[ afbeelding ]
Ik had in de hoogtijdagen van de slowchat een map vol compromiterend materiaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mên, ik was die site vergeten, m'n nachtrust, wat doe je?
Ik heb nog steeds ponchoewe.jpg, sjoeweshirt.jpg, hugo'swerk.jpg, marklam.jpg, peuznrottekar.jpg, whahaha.jpg en X.jpg in het mapje "zooi" staan zie ik nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had in de hoogtijdagen van de slowchat een map vol compromiterend materiaal
Supermooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds ponchoewe.jpg, sjoeweshirt.jpg, hugo'swerk.jpg, marklam.jpg, peuznrottekar.jpg, whahaha.jpg en X.jpg in het mapje "zooi" staan zie ik nu![]()
Het is maar wat je compromiterend noemtquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had in de hoogtijdagen van de slowchat een map vol compromiterend materiaal
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Supermooi![]()
Huugs werk is die ene van de plee neem ik aan.
Ik laat het jaarlijks terug dokken, leuk extraatje om te verkwisten aan de Alfaquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef Fugie het volgende:
zo krijg ook eindelijk mijn hypotheekrente terug, scheelt ook weer paar honderd euro per maand
Nee ik had behoefte aan precies deze opmerking.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is maar wat je compromiterend noemt
Heb je zo'n behoefte aan aandacht in de vorm van reacties?
Je haalt er de laatste tijd toch alleen maar dingen uit?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik laat het jaarlijks terug dokken, leuk extraatje om te verkwisten aan de Alfa
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik laat het jaarlijks terug dokken, leuk extraatje om te verkwisten aan de een nieuwe Alfa
mja miss wel handig gezien mijn wintersport ambitiesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik laat het jaarlijks terug dokken, leuk extraatje om te verkwisten aan de Alfa
Nee ik had m'n transformer weer inelkaar gezet voor de vakantie. Na de apk in februari gaat alles er weer uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je haalt er de laatste tijd toch alleen maar dingen uit?
Gewoon een 80-urige werkweek op poten zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja miss wel handig gezien mijn wintersport ambities
volgend seizoen staat whislter op de agenda denk ikMisschien zelfs wel combineren met oud en nieuw in grote amerikaanse stad
En natuurlijk minimaal 2x per seizoen een week boarden en een zomervakantie
had ik het nou over sparen voor een porsche...
470 incl de verzekering bruto, lachertje dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Fugie het volgende:
overigens ken ik je hypotheeklast niet maar mijne is dusdanig hoog dat ik eigelijk niet zonder die hypotheekrente teruggave kan leven bier drinken in het weekend
Dan zijn je ouders hun garage weer kwijt of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee ik had m'n transformer weer inelkaar gezet voor de vakantie. Na de apk in februari gaat alles er weer uit
Dat zijn ze altijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders hun garage weer kwijt of niet?
mja mijn hypotheek inc aflossing is 900¤ per maandje brutoquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
470 incl de verzekering bruto, lachertje dus
Kolere, hoe groot is je appartement?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja mijn hypotheek inc aflossing is 900¤ per maandje bruto
en sjoe 80urige werkweek kan ik wel regelen jaMaar denk dat ik gewoon zorg dat ik 10% opslag krijg van de zomer, dat scheelt ook wel
mijn appartement is 60m², 2 kamers uit 1996, net buiten centrum rotterdam in een onveilige wijk van rotterdam net boven een winkelpassage en parkeergaragequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kolere, hoe groot is je appartement?![]()
Ik kreeg dit jaar bijna 10%, lijkt me sterk dat ik dat volgend jaar weer krijg
De tering dudequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn appartement is 60m², 2 kamers uit 1996, net buiten centrum rotterdam in een onveilige wijk van rotterdam net boven een winkelpassage en parkeergarageBovendien heb ik nog de randstadrail voor me deur waar 4x per uur een treintje komt
Geld ongeveer hetzelfde voor mij. Het enige wat ik nog heb is af en toe een evenement/voetbal wedstrijd bij de burenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
ik zit dus een kwartiertje lopen van de koopgoot, 10 minuten van centraal en binnen 5 minuten zit je met de auto op de ring. vrij ideaal kwa ligging
hoezo starterswoningen zijn onbetaalbaarquote:
mja mijne was dus gewoon 132500, maar ik had wel alles erin. Goede keuken, badkamer, wc, laminaat etc. Enige wat ik heb gedaan is nieuw laminaat in de slaapkamer en de muren grotendeels opnieuw verven. En ik heb zelfs niet van kleur verandertquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:41 schreef BoJo het volgende:
Staat op Funda een woning te koop die gelijk is aan de mijne en zelfde gebouw. 159.000 k.k., en dat te bedenken dat we er 116.000 v.o.n. voor betaald hebben.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ik betaal voor 16m2 ¤284 met gedeelde "alles". Dat zal ongeveer hetzelfde zijn van wat jij betaald voor dat complete hok Lex?
Hoe kom je in godsnaam op 900/maand uit dan? Voor dat geld heb je hier een 200k woning (tenminste, toen ik aan het zoeken was...) Ik betaal bruto een 10tje meer dan Bo trouwens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja mijne was dus gewoon 132500, maar ik had wel alles erin. Goede keuken, badkamer, wc, laminaat etc. Enige wat ik heb gedaan is nieuw laminaat in de slaapkamer en de muren grotendeels opnieuw verven. En ik heb zelfs niet van kleur verandertDus het was wel af voor die prijs, iets wat vrij zeldzaam is in rotterdam en zeker in de buurt van het centrum waar vooral veel blokken beton staan van net na de oorlog en dus 50 jaar oud
Ik zit er een paar tientjes boven. Binnenkort eens kijken of ik in aanmerking kom voor huurtoeslag, dan uik ik wellicht zelfs onder je prijs wat ik daadwerkelijk betaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ik betaal voor 16m2 ¤284 met gedeelde "alles". Dat zal ongeveer hetzelfde zijn van wat jij betaald voor dat complete hok Lex?
132500 kk, heb een hypotheek van 140k met 4,5% rente.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op 900/maand uit dan? Voor dat geld heb je hier een 200k woning (tenminste, toen ik aan het zoeken was...) Ik betaal bruto een 10tje meer dan Bo trouwens.
Niet tegelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit er een paar tientjes boven. Binnenkort eens kijken of ik in aanmerking kom voor huurtoeslag, dan uik ik wellicht zelfs onder je prijs wat ik daadwerkelijk betaal.
En je zult je wc maar moeten delen
Versneld aan het aflossen, dat verklaart wel het een en anderquote:Op woensdag 19 december 2007 08:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
132500 kk, heb een hypotheek van 140k met 4,5% rente.
ik betaal dus 525¤ per maand bruto rente + 375¤ aflossing
mijn max hypotheek was 150k trouwens, dus het valt nog wel mee
is dat versneld aflossen ? Dit is gebaseerd op looptijd van 31 jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Versneld aan het aflossen, dat verklaart wel het een en anderIk dacht al even dat je je complete maandlasten berekende, maar die zullen wel lager liggen met HRE.
max hypotheek wisselt trouwens per bank, ik kon tussen de 140k en 165k besteden - volgens mij nog wel hoger bij wat louche bedrijfjes of als je ambtenaar bent
Je betaalt nu meer per maand dan dat je over 10-20 jaar per maand kwijt bent, imho is dat versneld aflossenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
is dat versneld aflossen ? Dit is gebaseerd op looptijd van 31 jaarMaar ik spaar nu bewust in mijn hypotheek want anders zou ik dat geld alleen maar opmaken aan domme dingen
(dus over 5 jaar heb ik 22500 euro gespaard in mijn hypoptheek + 10% overwaarde = 35000 + wat extra spaargeld en zie daar, een porsche in de garagie
)
Cool filmpje, maar je krijgt wel een beetje het gevoel dat ze wat afgekeken hebben bij TGquote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef ook_gek het volgende:
de gasten van www.supercarmovies.com maken altijd bloed mooie filmpjes. En nu staat er 1 online van
de Koenigsegg CCX
Wat een filmpje wat een filmpje.
Prachtige beelden, altijd mooie muziek op de achtergrond en als het rijden geblazen word hoor je alleen nog maar de motor. Het is gewoon niet normaal wat voor filmpjes die gasten maken
Staat trouwens nog veel meer moois op die site.
ik vind sommige filmpjes wel beter er uit zien dan bij top gearquote:Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Cool filmpje, maar je krijgt wel een beetje het gevoel dat ze wat afgekeken hebben bij TG
Gewoon de BBC. Die produceren zoveel programma's dat ze best een hispeed cam aan kunnen schaffen. Die gebruik je gewoon bij meer programma's. En vergeet niet dat de uitzendrechten van topgear wereldwijd verkocht worden, dus dan is het budget gelijk ook een stuk hoger. Dan kan je wel een paar dagen per jaar een helicopter huren.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind sommige filmpjes wel beter er uit zien dan bij top gear
Maar weet je wat zo een filmpje als dit kost om op te nemen. Vriendin van me heeft bij een productie bedrijf gewerkt. Zaten we samen even top gear te kijken ( zij is ook auto geil ) maar een shot van boven via een helie is onbetaalbaar voor zo beetje elk programma. Hoge snelheidscamera zelfde verhaal. Daarom word het zelfden tot nooit gebuikt
en weet niet welk bedrijf achter deze filmpjes zit. Maar die geven er wel serieus geld aan uit
Laat markje nou zwetsen joh, daar is ie goed inquote:Op woensdag 19 december 2007 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon de BBC. Die produceren zoveel programma's dat ze best een hispeed cam aan kunnen schaffen. Die gebruik je gewoon bij meer programma's. En vergeet niet dat de uitzendrechten van topgear wereldwijd verkocht worden, dus dan is het budget gelijk ook een stuk hoger. Dan kan je wel een paar dagen per jaar een helicopter huren.
ik heb het niet alleen over top gear. Heb het over het algemeen ongeacht het productie bedrijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon de BBC. Die produceren zoveel programma's dat ze best een hispeed cam aan kunnen schaffen. Die gebruik je gewoon bij meer programma's. En vergeet niet dat de uitzendrechten van topgear wereldwijd verkocht worden, dus dan is het budget gelijk ook een stuk hoger. Dan kan je wel een paar dagen per jaar een helicopter huren.
Nee maar dat soort dingen zijn gewoon vaak voor meerdere afnemers. Die kunnen dan stockfootage inkopen. Of je lift mee op de tijd van een ander. Die hebben 3 uur nodig, maar moeten dan bijvoorbeeld een dag die camera's huren, dan wordt die dingen weer onderverhuurd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het niet alleen over top gear. Heb het over het algemeen ongeacht het productie bedrijf.
Doelde eigelijk het meest op die site van net. De filmpjes die daar op staan zijn in productie kosten zeer hoog. Dat zie je zelden zulke filmpjes.
of is die site onderdeel van de BBC, nee toch?
ah oke nooit geweten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee maar dat soort dingen zijn gewoon vaak voor meerdere afnemers. Die kunnen dan stockfootage inkopen. Of je lift mee op de tijd van een ander. Die hebben 3 uur nodig, maar moeten dan bijvoorbeeld een dag die camera's huren, dan wordt die dingen weer onderverhuurd.
Veel te duur voor Nederland. Te weinig afnemers om er zoveel geld in te steken.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah oke nooit geweten.
Maar dan vraag ik me af waarom je dan weinig van dat soort filmpjes in het algemeen ziet. 5th gear heeft wel eens top gear like filmpjes maar voor de rest kan ik me geen programma bedenken die het ook gebruikt.
Toch zonde want het voegt zo veel meer toe aan het geheel. In nederland gebruiken ze het al helemaal niet
Top Gear like filmpjes met Tim, Tom en Bavo achter het stuur van hun sportieve Kia en Chevrowoo's, je zou er bijna van gaan kwijlenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
Toch zonde want het voegt zo veel meer toe aan het geheel. In nederland gebruiken ze het al helemaal niet
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Top Gear like filmpjes met Tim, Tom en Bavo achter het stuur van hun sportieve Kia en Chevrowoo's, je zou er bijna van gaan kwijlen
mwa ik spaar dus in mijn hypotheek dus dat geld heb ik nooit echt op een bank staan. Zit allemaal in mijn appartementje dus :xquote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je betaalt nu meer per maand dan dat je over 10-20 jaar per maand kwijt bent, imho is dat versneld aflossen![]()
Ik betaal een redelijk gelijkblijvend bedrag per maand voor 30 jaar, ik gok dat Bo een soortgelijk iets heeft. Als ik over een paar jaar wat meer verdien kan ik alsnog extra aflossen zodat mijn maandlasten omlaag gaan, of het sparen en opmaken aan 'domme/leuke dingen' uiteraard
Hou er met extra spaargeld op een spaarrekening trouwens wel rekening mee dat je boven de 25k (om en nabij) de belastingdienst als grootste kameraad erbij krijgt. Tegen de tijd dat dat bij mij gebeurd ga ik maar eens bij een financieel specialist langs
ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef Alfisti het volgende:
Gaar!
Je hebt de stagaire zeker ontzien vandaagquote:
stagiare is er alleen op donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt de stagaire zeker ontzien vandaag
Wat een laffe tosti.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stagiare is er alleen op donderdag en vrijdag.
Ik mistt je alquote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
tiefusdrukte![]()
hoofdinkoop is ook nog ontslagen vandaag![]()
nog 2 weekjes aanpoten en dan weer lekker uitrusten![]()
meerendeel van de tijd ben ik in lurk-modequote:
moet jij geen handjes schudden en doosjes wijn ruilenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meerendeel van de tijd ben ik in lurk-mode![]()
gewoon een drukte tijd van het jaar nu![]()
heeeeeeeeeeeeel veeeeeel naar fabrikanten om foodinkopers te helpen/ondersteunen......
eergisteren bij oliebollenman geweest en stink der nu nog na
nee dat is meer een reguliere leverancier, tis nu allemaal kerst en oud en nieuw.....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ga jeook nara Van der Meulen de taostleverancier?
wordt helemaal strontberoerd van de kerstpaketten en presentjes, kan onderhand zelf een winkel beginnen met alle zooi wat op kantoor staat, ben zelfs te beroerd om het mee te slepen....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij geen handjes schudden en doosjes wijn ruilen
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb nu allemaal alcoholishce drankenin huis ooknou ja, om vrouwen dronken te voeren dan maar...
waar rook is is vuur, dus gooi het er maar uit hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, er zijn meer mensen die denken at ik daar een voorraadje van in de kelder heb
Je kan inderdaad gewoon het beste veel schuld hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je betaalt nu meer per maand dan dat je over 10-20 jaar per maand kwijt bent, imho is dat versneld aflossen![]()
Ik betaal een redelijk gelijkblijvend bedrag per maand voor 30 jaar, ik gok dat Bo een soortgelijk iets heeft. Als ik over een paar jaar wat meer verdien kan ik alsnog extra aflossen zodat mijn maandlasten omlaag gaan, of het sparen en opmaken aan 'domme/leuke dingen' uiteraard
Hou er met extra spaargeld op een spaarrekening trouwens wel rekening mee dat je boven de 25k (om en nabij) de belastingdienst als grootste kameraad erbij krijgt. Tegen de tijd dat dat bij mij gebeurd ga ik maar eens bij een financieel specialist langs
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Iemand hier verstand van pc's?
Ik heb mn geheugen uitgebreid van 1G naar 1,5G, nu word die niet meteen sneller, maar kan t zijn dat die nu ineens wel minder warm wordt en minder stroom verbruikt?
Ik merk namelijk dat mn fan veel minder aan slaat (vrijwel niet meer zelfs) en dat mn accu langer mee gaat.
ja er zit een trekhaak inquote:
Je bent bij BHFH in de leer geweest?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Weer ruzie gezocht met een mx-5quote:
een citroen op de snelwegquote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weer ruzie gezocht met een mx-5![]()
Of een buurman die niet kan inparkeren?
daar horen die dingen ook nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker naar Kirchberg morgen
idd, heb voor een laag maand bedrag gekozen zodat ik nu mijn geld kan verkwisten ipv later. Plus de overwaarde van mijn huis is nu al 40k dus ik maak me niet drukquote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
omgquote:Op woensdag 19 december 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb mn geheugen uitgebreid van 1G naar 1,5G, nu word die niet meteen sneller, maar kan t zijn dat die nu ineens wel minder warm wordt en minder stroom verbruikt?
Ik merk namelijk dat mn fan veel minder aan slaat (vrijwel niet meer zelfs) en dat mn accu langer mee gaat.
Een visa zekerquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, heb voor een laag maand bedrag gekozen zodat ik nu mijn geld kan verkwisten ipv later. Plus de overwaarde van mijn huis is nu al 40k dus ik maak me niet druk
het is elke keer weer een hele opgaven om te rijden met de MX5 met dit weerquote:Op donderdag 20 december 2007 12:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een visa zekerDe schade valt mee dus?
Remmen gaat sowieso al moeilijker met dit weer, winterbanden of niet...
mercedesquote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag in onderstaande auto geredenMeeeenn wat een geluid en power!!
[ afbeelding ]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3910
ik heb ook niks met mercedes, maar als AMG hem opgefokt heeft is een heel ander verhaalquote:
dat klinkt vladeriaans zegquote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef lipje het volgende:
daar denk je heel anders over als je een gleuf aan de arm krijgt
moet ik jou quoten ofzoquote:
waarom ga je niet op zoek naar een auto?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Geen Alfetta voor Peuraczat iets meer werk aan dan ik hoopte, zou een projectje worden ipv dagelijks vervoer middel. Toch maar opzoek naar een 155 dan maar.
beterquote:
Ik heb geen punten en geen creditcard en mijn Xbox is niet lief dus hij staat alweer een week uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.xbox360only.nl/review.php?aid=258
Ben ik al weken zoet mee
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.xbox360only.nl/review.php?aid=258
Ben ik al weken zoet mee
Ga Alexxxxxx lastigvallenquote:
laat, wij vertrekken om 14 uur naar de kroegquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen vanaf 15:00 bar open op het werk
Je hebt er nog een x360 naast waar je wel veel spellen voor hebt, dat scheeltquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb al pakweg een uur met mij"n PS3 gespeeld........... tis niet echt mijn ding nog. Demo van GT5 proloog was wel geinig voor een kwartier
Geen koopzondag ?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:44 schreef Alfisti het volgende:
Ik werk tot 18:00, zaterdag tot 17:00 en maandag ook van 09:00 tot 17:00
zaadse kut zooi
Je mag 'm aan mij gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb al pakweg een uur met mij"n PS3 gespeeld........... tis niet echt mijn ding nog. Demo van GT5 proloog was wel geinig voor een kwartier
Ik werk morgen tot 18:30quote:Op donderdag 20 december 2007 21:44 schreef Alfisti het volgende:
Ik werk tot 18:00, zaterdag tot 17:00 en maandag ook van 09:00 tot 17:00
zaadse kut zooi
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er iemand die aan een (nieuwe) PS3 60 gb kan komen? Of bestaat die ineens niet meer![]()
ik ken het gevoel jhaquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef Alfisti het volgende:
Vakantie gehad PNG?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef PNG het volgende:
Paar vanaf Texel.
En die Alonso guugiariooh:
[ afbeelding ]
D-E-S-I-G-N is die gast. Die had het volgens mij niet zo bedoelt
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef Alfisti het volgende:
Ben ik blij dat de 155 er uit gaat en er een 156 komt
* Alfisti steekt tong uit naar Bo
Ze worden in ieder geval niet meer gemaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er iemand die aan een (nieuwe) PS3 60 gb kan komen? Of bestaat die ineens niet meer![]()
jij hebt altijd wat ehquote:Op donderdag 20 december 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet morgen en overmorgen werken, zonder stem.
Ik ga morgenvroeg maar opbellen of ze iets anders te doen hebben voor me, anders meld ik me ziek, want ik voel me toch bagger.
heb het toch ook niet specifiek over griep. Leer lezen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste griep dit jaar. Flapdrol.
vol driften over de ringquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog sneeuwkettingen in de aanbieding?
ja de opel welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Na de slagbomen de vangrail in bedoel je
Ov voor het levenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja de opel wel
waarschijnlijk moet ik met de opel naar zwitserland begin maart![]()
Dan op de terugweg over de ring en ik kna hem daarna op de sloop afleveren als ik geluk heb
snelweg pakken en doorrijden tot je brandstof op isquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Bullebak het volgende:
Argh, iemand hier enig idee hoeveel minuten je rondjes moet rijden om een lege accu weer op te laden?
Ik rij meestal ff een uurtje rond, dan zit ie weer vol voor twee wekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Bullebak het volgende:
Argh, iemand hier enig idee hoeveel minuten je rondjes moet rijden om een lege accu weer op te laden?
jij zou m in een garage moeten stallen en dan een druppellaader aan de accu hangenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik rij meestal ff een uurtje rond, dan zit ie weer vol voor twee weken
Als je'm morgen weer wilt starten is een kwartiertje oid wel voldoende lijkt me...
Indd, helaas heb ik geen garage of druppellader :pquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef lipje het volgende:
[..]
jij zou m in een garage moeten stallen en dan een druppellaader aan de accu hangen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Paladijn het volgende:
Als ik er trouwens een grotere harde schijf in stop, zou de PS3 dan stiller en zuiniger worden
Krasserquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was op het moment dat je dat postte deze foto aan het maken:
[ afbeelding ]
Hee, werk je ook bij de TNTquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
Vandaag overgewerkt, had eigenlijk vrij vandmiddag maar bennet een uur thuisAfgekeurde tellingen ftw! De rest van de dagen tot 1 januari ook overwerken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
En sommige dingen blijven leuk. Ruimt 8 jaar nadat ik de Heideroosjes in Tivoli zag, zag ik ze vanavond weer. De hele zaal tot de nok gevuld met (serieus) stinkende pubers.
Sta je achterin met alle mensen die elkaar zo aankijken van: "ik stond hier al op in de pitt toen zij nog een leesplankje nodig hadden."
Supermooi. En de band die dat ook snapt.
Alleen ging er bij een gast voor me een van z'n knieen uit de kom. Kwam er een arts, die plopte hem er weer in. Ik geloof dat ik nog nooit iemand zoveel pijn heb zien hebben.
Echt alsof iemand de stekker eruit trok: KLIK > En bewusteloos,
Brrr.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Binnenkort die foto ff in Dangel haar FoBo zetten idd
We lopen pas een kleine week achter.quote:Nee
mooi spul maar waarom geen klik bindingen genomen. De keren dat ik op een snow board stond heb ik 1x die bindingen gehad die jij hebt. En dat was 1 fuking drama. Sneeuw en ijs er tussen en ze gingen niet meer open en dicht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:55 schreef Fugie het volgende:
ik net naar zoetermeer, is de opel zowel vanbinnen als vanbuiten volledig bevroren
Maar wel nieuw speelgoed voor in de sneeuw:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en mijn winstdeling is ook op
die klik bindingen zijn juist supergaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi spul maar waarom geen klik bindingen genomen. De keren dat ik op een snow board stond heb ik 1x die bindingen gehad die jij hebt. En dat was 1 fuking drama. Sneeuw en ijs er tussen en ze gingen niet meer open en dicht.
En die instap klik bindingen werkte altijd. Effe schoen afkloppen binding schoon vegen en hoppa gaan
wel grappig, tv in je badkamer voor het tanden poetsen enzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:10 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren bij kerstborrel een 10.4 inch waterdicht lcd tvtje getrokken bij de tombola![]()
Voor eventueel in de badkamer. Ik zou niet weten waar ik hem kwijt moet en hoe de kabels moeten gaan lopen maar toch
al gedaan, niemand heeft er meer 1quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb er een staan...
Maar ga/bel gewoon even wat winkels af, ze schijnen nogal zeldzaam te zijn onderhand.
de niva is sneller en stiller?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan is ie sneller en stiller.
Volgende keer ram ik je Visaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
APK met een oue citroën: tijd voor een nieuwe auto!
Lada NIvaquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:55 schreef Alfisti het volgende:
Voor Lex(us ) --> http://www.youtube.com/watch?v=zFhVyJfV0RU![]()
preciesquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan is ie sneller en stiller.
Alleen al vanwege de achterwaartse compatibiliteit natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:53 schreef ook_gek het volgende:
waarom wil je dan de 60GB hebben?
Het is wel warm, vergeleken met 2 dagen geledenquote:
Maar het blijft een sombere bedoeling buitenquote:Op zondag 23 december 2007 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Het is wel warm, vergeleken met 2 dagen geleden
Zal ik een remklauw in je aars rammen ?quote:
liever een Alfaquote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik een remklauw in je aars rammen ?
quote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik een remklauw in je aars rammen ?
je begint de hulk formaten te krijgen van al het trainen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog even snel wat broeken kopen
Afgelopen weekend uit twee broeken gescheurd
nee joh bierbuik met dito aarsquote:Op maandag 24 december 2007 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
je begint de hulk formaten te krijgen van al het trainen?
quote:
vind zelf van niet, maar ik kan er niet zo goed over oordelenquote:Op maandag 24 december 2007 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
je begint de hulk formaten te krijgen van al het trainen?
mm meer een chocolademelk buik + aarsquote:
Uitdeukenquote:Op maandag 24 december 2007 01:17 schreef lipje het volgende:
uitdeuken met bijna geen zichtbare schade![]()
alleen ff de onderbalk vervangenHakken en breken
Jij.....quote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef BoJo het volgende:
De Golf van mijn pa gejat aangezien de niksan aan het sterben ist
Mjah die heeft zo'n nieuwe Golf station tdi, ik moet eerlijk toegeven dat die diesel wel fijn rijd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Jij.....rijdt een Golf??
heheh
bevalt ie?
Je hebt het nog aardig lang uitgehouden met de niksan coupe, wat wordt het deze keer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
En kort daarna kan ik mijn nieuwe auto halen
een 155 2.0 16v, zodra de eigenaar zijn 156 op de 2de januari gehaald heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt het nog aardig lang uitgehouden met de niksan coupe, wat wordt het deze keer?
In ieder geval een mooi kleurtjequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
een 155 2.0 16v, zodra de eigenaar zijn 156 op de 2de januari gehaald heeft
en de jongste auto die ik ooit gekocht hebquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In ieder geval een mooi kleurtje
Een ander bouwjaar dan '88 en '94, misschien dit keer geen pechquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
en de jongste auto die ik ooit gekocht heb![]()
155 1.8 1994
jeep 1994
peugeot 1988
alfa v6 1994
33 1994
nissan 1988
en deze word een 1996er
we hebben hier net 2 flessen champagne achterover geslagen met z'n 3en, drunk @ work
Mjah ik heb altijd waakdienst maar ben nu ook fysiek aanwezig samen met nog een paar gevallene. Ach een extra vrije dag en 200 % voor de hele dag niks doen, zuipen, spelletjes spelen en films kijken. Het kan ergerquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een ander bouwjaar dan '88 en '94, misschien dit keer geen pech
En wtf... je bent aan't werk vandaag?Een van mijn collega's heeft wel waakdienst, maar dat is puur bereikbaar zijn per telefoon voor als alles kapot is
Golf 5 Variant?quote:Op dinsdag 25 december 2007 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah die heeft zo'n nieuwe Golf station tdi, ik moet eerlijk toegeven dat die diesel wel fijn rijd.
ja die nieuwste, ik vind hem ook niet mooi maar dat was voorspelbaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Golf 5 Variant?
Die vind ik zo'n lelijke achterkant hebben.. had een Toyota of een Niksan kunnen zijn
1.9 TDI of 2.0 TDI? En die motoren rijden idd fijn. Heb er zelf ook een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |