Vooruitquote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef tong80 het volgende:
Sorry ErkelAanvaard nou mijn excuses
O, was er een muziekvraag...quote:
MadMaster +1quote:Op woensdag 19 december 2007 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Hanna Verboom
Dat is toch niet Demy Moorequote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Elvis presley
is heb geen idee, ze lijkt op die vrouw van de film ghost waarmee onze patrik zweetsie potten mee vormt. ''Ooooohhh, miaiaiaiaai loooorrddd'
nee joh, maar als je naar die ogen kijkt zou het best kunnen. Voor de rest nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat is toch niet Demy Moore
ben jij wel een kerel?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef pulletje het volgende:
pfff, moet dat zo vroeg op de ochtend...
Dat heb ik ook...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Foto's komen me bekend voor, maar waarvan?
Je bedoelt Cecile, maar dat is haar niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het misschien Celine, de winnares van dat modellenprogramma op TV?
Nope, maar ze is wel een model, een heel beroemde zelfs momenteel...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Je bedoelt Cecile, maar dat is haar niet...
oef, ok je hebt me overtuigd...... bahbah. Die foto op de rode loper vind ik echt niet dramatisch, maar daar..............quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wel en ik keur deze kinnebak ten zeerste af...
ieder een andere smaakquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef pulletje het volgende:
ik had nog geen foto's van dr gezien maar op die foto vind ik r ook echt lelijk.. niet mijn type iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |