quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Battlefan het volgende:
Zo te zien is ie al weer weggehaald
Bij Alternate verkopen ze enkel Kingston ValueRAM (KVR). Als je getest geheugen wilt hebben moet je van Kingston de KTA-MB667.... reepjes nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef JoMo0 het volgende:
Bij Alternate.nl en ja dat past ook in een MBP.
Ik heb wel eens wat problemen gezien met Corsair en aantal andere merken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef JoMo0 het volgende:
Je hoeft ook geen Kingston te kopen. Zoveel maakt dat nu ook weer niet uit . Tenminste dat is mijn ervaring.
Nergens voor nodig, ik had het in 15 min voor elkaar met een keukenmesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil ook 2gb in mijn mac mini maar ik schijt 7 kleuren dat ik dat ding ga verneuken, eigenlijk...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan binnenkort een iPod touch 16GB krijgen, is het een beetje te doen om er allerlei iPhone software op te knikkeren ook? heb wel iets gelezen op GOT! (daar is het inmiddels legaal verklaard trouwens) maar in al die duizenden posts is het allemaal een beetje wazig.
Iedereen die ooit een iPhone heeft vastgehouden wil geen touch, ben ik bang..quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef super-muffin het volgende:
Zou dit het topic zijn waar ik mijn iPod Touch verkoop?
even serieus, heeft iemand uit deze SC interesse? Ik verkoop 'em liever aan iemand hier
Ja, ik heb ook 2 GB in m'n iMac en ik heb niet het idee dat ik meer moet hebben. In m'n PowerBook G4 zit nu 1.25 GB en meer dan dat kan er niet in, maar goed, ik denk ook niet dat 'ie er veel sneller van zou worden als er wel meer in zat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gewoon standaard 2 Gb geheugen in mijn Macbook en dat is wel genoeg.
Truequote:
Ik als Wii bezitter raad de Wii aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Weet nog niet of ik de iPod neem of de Wii trouwens, probeer me te orienteren dus.
Das waar, maar ik heb zelf slechts een 3G 10GB iPodje op het moment. En ik heb al een 360 en een PSPquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik als Wii bezitter raad de Wii aan. Mijn iPod is alleen voor muziek en een 5G doet dat uistekend
.
Volgens mij ben jij een heel stuk handiger dan dat ik benquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik had het in 15 min voor elkaar met een keukenmes. geen beschadigingen niets..
Is dat het Forum waar al die RTFM nerds rond hangen?quote:
Misschien, maar het valt echt reuze mee hoor, er zijn hele mooie PDFjes te vinden met plaatjes waarmee het echt niet mis kan gaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel stuk handiger dan dat ik ben
DDR2 SODIMM PC5300 667 Mhz.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:41 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft iemand enig idee welk geheugen er in de C2D 1.83 GHZ mac mini gaat?
Ik gok SODIMM PC5300 667Mhz.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:41 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft iemand enig idee welk geheugen er in de C2D 1.83 GHZ mac mini gaat?
De users zijn nog relatief normaal, check de posthistorie van een paar moderators daar maar eens:quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat het Forum waar al die RTFM nerds rond hangen?
dion_b is dan ook een fucktard.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
De users zijn nog relatief normaal, check de posthistorie van een paar moderators daar maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/56926/topics
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/12038/topics
Als je daar 3 waarschuwingen op een paar jaar tijd krijgt knikkeren ze je er al af, hier is dat bijna standaard per dag voor sommige users
Ik hoop het! Een maat van me was 2 dagen over de garantie heen, gebeld met Apple en kreeg 'nee' te horen. Nu ben ik wel bij een APR, misschien is dat anders. Maar goed. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er bestaat nog iets als Coulance...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Iedereen die ooit een iPhone heeft vastgehouden wil geen touch, ben ik bang..
Oh, sorry, iemand wilde er een verkopen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
Die van mij is 8 GB, en ik merk toch dat ik soms mijn grote iPod mis. Ik bedenk gewoon nooit wat vantevoren wat ik wil horen, en ben heel erg gewend aan de luxe van altijd al je muziek bij je hebben. Dus ik blijf mijn 60gb iPod toch nog vaak mee slepen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Heb toevallig vandaag voor het eerst een Touch in m'n handen gehad, en eens naast m'n iPhone gelegd. Hij is een stuk dunner, maar ziet er wel goedkoper uit door dat matzwarte randje en dat hoekje eruit. Het voelt ook minder stevig, en minder prettig. En het mist toch een hoop in vergelijking met de iPhone. De Touch is niet eens als kookwekker te gebruiken.
M'n iPhone is maar 4gb, maar ik heb hem toch tien keer liever dan die 16gb Touch hoor
Het helpt allicht een hoop dat ik ook een 30gb iPod hebquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die van mij is 8 GB, en ik merk toch dat ik soms mijn grote iPod mis. Ik bedenk gewoon nooit wat vantevoren wat ik wil horen, en ben heel erg gewend aan de luxe van altijd al je muziek bij je hebben. Dus ik blijf mijn 60gb iPod toch nog vaak mee slepen.
half uurtje werk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan binnenkort een iPod touch 16GB krijgen, is het een beetje te doen om er allerlei iPhone software op te knikkeren ook? heb wel iets gelezen op GOT! (daar is het inmiddels legaal verklaard trouwens) maar in al die duizenden posts is het allemaal een beetje wazig.
OK, te doen dusquote:
Klinkt hoopvol.quote:Mijn televisie is kapot gegaan, maar de fabrieksgarantie is net (een week) verlopen. De verkoper zegt dat ik de reparatiekosten zelf moet betalen. Klopt dat?
Nee, de verkoper moet ervoor zorgen dat u uw televisie gedurende een bepaald aantal jaren op een normale manier kan gebruiken. Dit geldt ook als de garantie is verstreken.
Garantie betekent dat u in eerste instantie niet hoeft te bewijzen dat de beeldbuis buiten uw schuld kapot is gegaan.
Als de garantie is afgelopen, dan heeft de verkoper nog steeds de plicht om te zorgen dat u normaal gebruik kunt maken van de televisie. U zult dan wel moeten bewijzen dat de beeldbuis buiten uw schuld kapot is gegaan.
U kunt de verkoper na afloop van de garantie alleen maar aansprakelijk stellen als een televisie-onderdeel abnormaal snel kapot gaat, terwijl u er wel voorzichtig mee bent geweest. U moet kunnen bewijzen dat het gebrek buiten uw schuld is ontstaan. Dit kan lastig zijn.
Bij normale slijtage moet u zelf de kosten betalen.
Ja en dan zegt Apple: Ehm dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens lees ik dit op consuwijzer.nl
[..]
Klinkt hoopvol.
Dat is mooi. 2 x 2GB gaat me dus 82 ekies kosten. Dat valt goed te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.interngeheugen(...)rtgroep=KINGSO667-2N
Dat is goedkoop
So truequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Iedereen die ooit een iPhone heeft vastgehouden wil geen touch, ben ik bang..
Jij maakt ook altijd wat mee in het OLC he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef Tomasso het volgende:
Zit ik in het OLC, zit er zo'n gast naast me, helemaal uit het niets: "Zeg, is dat nou die Asus?"
Ik: "Sorry?" en laat hem Apple logo zien.
Hij: "Ow, hij leek erop..."
Moron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |