De zaadcellen die je vader aan je moeder gaf na een wilde nacht in een motel aan de kant van de weg tussen Schubbekutteveen en Snits en aan een bepaalde levensvorm genaamd Geksie zijn verspild kunnen misschien ook wel als enorm zonde worden bestempeld. Niet dat ik het zeg hoor, maar misschien is het zo. Dat kan ook nee betekenen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je een prachtige laptop, met Keynote, en dan ga je hem over VGA naar een beamer sturen? Dat vind ik dan enorm zonde.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
ik gebruik geen Keynote.
Truequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. PDFs presenteren beter vind ik
.
Ik denk dat ik de DVI poort er maar af ga slopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
True
Maar owee als je het nu niet via VGA gaat doen
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de DVI poort er maar af ga slopen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Denk aan de kerstgedachte Applevriendjes
Waarom fastforwarden we niet meteen gewoon naar Goede vrijdag en nagelen we die gek aan het kruis?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Denk aan de kerstgedachte Applevriendjes
Jawel, maar dan is het vooral erg vervelend als er iemand binnenloopt en zegt dat je het ding niet gebruikt "zoals het hoort". Het is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Alles wat hij denkt dat goed is moet iedereen hebben en als iemand een andere manier van werken aanhoudt dan is diegene maar een sukkel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Guppyfriend het volgende:
@Anthraxx, ik zeg toch ook helemaal niet dat je niet blij mag zijn?? Ik ben juist heel blij voor je! Je moet je Mac gewoon gebruiken zoals je dat zelf wilt, jij betaalt er toch voor!
tsja, jammer voor hem dan, maar je hoeft je er niet aan te blijven storen. Negeer het maar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is het vooral erg vervelend als er iemand binnenloopt en zegt dat je het ding niet gebruikt "zoals het hoort". Het is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Alles wat hij denkt dat goed is moet iedereen hebben en als iemand een andere manier van werken aanhoudt dan is diegene maar een sukkel.
En ik vroeg alleen maar of er een DVI <> VGA converter meegeleverd werdquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef JoMo0 het volgende:
Echt hè , waarom een pagina volspammen met VGA of DVI . De meeste beamers hebben VGA . En wat dan nog ; je hoeft toch niet aan een plaatje te voldoen dat je DVI moet gebruiken . Overigens ik gebruik ook VGA , dus wat dan ?
Dus Anthraxx veel succes met die mooie MBP .![]()
Ik baal enorm dat mijn iBook kapot is. Echt waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Guppyfriend het volgende:
is ook kut...
maar je moet dat gewoon relativeren (in mijn geval met de kerstgedachte) en lekker verder gaan met blij zijn met je eigen dingen.
zo ben ik ook blij met mijn macjes, mijn konijntje en mijn 17 jaar oude auto![]()
50 cent.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:38 schreef super-muffin het volgende:
Iemand nog interesse in een iPod Touch?
kan me voorstellen... dat soort dingen komen altijd ongelegen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat mijn iBook kapot is. Echt waar. Ik had liever volgend jaar een nieuwe laptop gekocht
.
BNC FTW! Heerlijk al die koppelstukjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag aan Apple of ze een laptop met BNC Connectoren willen leveren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Besteld. Nu nog de bevestiging afwachten.
Zo te zien is ie al weer weggehaaldquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Junkie het volgende:
En de iPhone staat nu op de BelCompany tussen de verwachte toestellen!
iew, snel gaan dan. alsof ze t erom doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:27 schreef DaFrenk het volgende:
Verdomme.. nu zie ik mijn backlight allweer knipperen.. zo maar naar de winkel.. vandaag is echt de laatste dag nog
Ik hoef vast niet te vermelden dat de 1GB naar 4GB upgrade bij een Macbook 800 euro kost?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Zo . Het geheugen zakt nog steeds . Nu 35 euro voor een 2 GB reepje ..
Link link link! Als het tenminste MBP proof is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Zo . Het geheugen zakt nog steeds . Nu 35 euro voor een 2 GB reepje ..
Waarom begin jij nu te doen als zo'n windows-fanboi die apple wil pakken op kulargumenten? Ja dat kost zoveel in de apple-store, nee dat kost een pak minder als je 't zelf doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hoef vast niet te vermelden dat de 1GB naar 4GB upgrade bij een Macbook 800 euro kost?
Ik vind het enkel grappig. Dat twee latjes van 2 gigabyte bij apple meer dan 800 euro kost. Alsof Jobs ze zelf gezegend heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Waarom begin jij nu te doen als zo'n windows-fanboi die apple wil pakken op kulargumenten? Ja dat kost zoveel in de apple-store, nee dat kost een pak minder als je 't zelf doet.
Bij Alternate.nl en ja dat past ook in een MBP.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Link link link! Als het tenminste MBP proof is.
Grappig om te zien hoe jij 3 topics geleden Steve nog persoonlijk wilde pijpen, en nu ineens sarcastisch doet. Eindelijk terug op aarde?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het enkel grappig. Dat twee latjes van 2 gigabyte bij apple meer dan 800 euro kost. Alsof Jobs ze zelf gezegend heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |