Zorg er nou maar eerst gewoon voor dat je eindelijk je plassertje eens tegen het perzikje van een meisje met hartslag mag wrijven.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Pas maar op, straks kom ik met een "er doet iets het niet aan mijn Macbook" aanval!
Dat is wel heel sociaal hoor Sjoew.quote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zorg er nou maar eerst gewoon voor dat je eindelijk je plassertje eens tegen het perzikje van een meisje met hartslag mag wrijven.
Boeiuh. Je kan je beter druk maken over die dingen in je hoofd die het niet doen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Pas maar op, straks kom ik met een "er doet iets het niet aan mijn Macbook" aanval!
Of een goed verlopen financiele transactie.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel sociaal hoor Sjoew.
www.macwhores.com ?quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of een goed verlopen financiele transactie.
Ik kliktequote:
Ik heb het ook eerst geprobeerd hoorquote:
Aldus MacRumorsquote:Apple has issued security updates for Mac OS X 10.5.1, 10.4.11 (PPC), and 10.4.1 (Universal) today. The individual packages affected are listed:
Mac OS X 10.5.1: Core Foundation, CUPS, Flash Player Plug-in, Launch Services, perl, python, Quick Look, ruby, Safari, Samba, Shockwave Plug-in, Spin Tracer
Mac OS X 10.4.11: Address Book, CUPS, ColorSync, Core Foundation, Desktop Services, Flash Player Plug-in, gnutar, iChat, IO Storage Family, Launch Services, Mail, perl, python, ruby, Samba, Safari, Shockwave Plug-in, SMB, Spotlight, tcpdump, XQuery
A detailed breakdown of the security fixes are not yet available on Apple's site. The updates are recommended for all users.
De eerste keer booten blijft hij hangen, maar niet schrikken, even een geforceerde shutdown en hij boot weer normaal.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef DaFrenk het volgende:
NetjesMoet overigens ook nog die Quicktime update binnen halen. Maar daar had iemand problemen mee? Systeem zou er trager van opstarten? Of was dat alleen maar de eerste maal?
Welkom in de MacBook PWN familiequote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders schieten een Macbook Pro voor. Die koop ik met 20% korting via ADC.
Zonder! Je wilt toch niet naar je eigen bakkes turen de hele tijdquote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik met of zonder glanzend scherm bestellen?
Wat Sjoewe zegt.quote:
Sluit ik me bij aan, nog 12GB te gaanquote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
Geloof me, alle apps nemen zoveel plek in tegenwoordig. Wat extra cash voor een wat grotere harddisk is de moeite wel. Ik dacht dat ik ook wel rond zou komen met een 120GB, maar als ik nu weer zou kiezen had ik er wel een grotere in gestoken.
Mijn iTunes library staat op mijn iMac. Die neemt al 60 gb in beslagquote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
Geloof me, alle apps nemen zoveel plek in tegenwoordig. Wat extra cash voor een wat grotere harddisk is de moeite wel. Ik dacht dat ik ook wel rond zou komen met een 120GB, maar als ik nu weer zou kiezen had ik er wel een grotere in gestoken.
Een iMac heeft gewoon DVI-out hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo graag een iMac, maar ik ben zo bang dat ik mijn dualscreen setup ga missen l( . Ow en het is een stuk duurder dan een pc , ik twijfel nog steeds erg hard.
Ik heb ook geen itunes-lib op mn mbp staan. Maar dat houdt niet over.quote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iTunes library staat op mijn iMac. Die neemt al 60 gb in beslag.
Mijn iBook heeft een 40 gb schij waarvan 20gb vrij.
ben jaloersquote:
die zit er wel bij hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, ik heb het geld er gewoon niet voor. En ik vind het ook achterlijk dat je niet gewoon een DVI <> VGA converter erbij krijgt (die kreeg ik wel bij mijn iBook).
Don't.quote:
VGA? Wie gebruikt dat nog?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, ik heb het geld er gewoon niet voor. En ik vind het ook achterlijk dat je niet gewoon een DVI <> VGA converter erbij krijgt (die kreeg ik wel bij mijn iBook).
Waarom heb jij toch op de een of andere manier de drang om alles wat andere personen doen te verafschuwen en af te kraken en alles wat je zelf doet als de standaard zien?quote:
Jaloezie of een gedragsstoornis ("ik kan niet blij zijn voor andere en mij niet inleven in andere mensen die niet meteen het nieuwste van het nieuwste hebben").quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom heb jij toch op de een of andere manier de drang om alles wat andere personen doen te verafschuwen en af te kraken en alles wat je zelf doet als de standaard zien?
Wat is je fucking probleem nou? Wat boeit JOU het nou dat ik mijn miezerige inferieure presentaties, die niemand boeit, op een VGA beamer voor plebs toon op een Macbook van 2000 euro? Is dat *jou* probleem? Heb jij daar last van? Zoja, dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:05 schreef Geqxon het volgende:
Dan heb je een laptop van meerdere ruggen. En dan ga je hem met een plebs beamer zonder DVI verbinden.
Dan heb je een prachtige laptop, met Keynote, en dan ga je hem over VGA naar een beamer sturen? Dat vind ik dan enorm zonde.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem nou? Wat boeit JOU het nou dat ik mijn miezerige inferieure presentaties, die niemand boeit, op een VGA beamer voor plebs toon op een Macbook van 2000 euro? Is dat *jou* probleem? Heb jij daar last van? Zoja, dan hoor ik het graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |