Zorg er nou maar eerst gewoon voor dat je eindelijk je plassertje eens tegen het perzikje van een meisje met hartslag mag wrijven.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Pas maar op, straks kom ik met een "er doet iets het niet aan mijn Macbook" aanval!
Dat is wel heel sociaal hoor Sjoew.quote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zorg er nou maar eerst gewoon voor dat je eindelijk je plassertje eens tegen het perzikje van een meisje met hartslag mag wrijven.
Boeiuh. Je kan je beter druk maken over die dingen in je hoofd die het niet doen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Pas maar op, straks kom ik met een "er doet iets het niet aan mijn Macbook" aanval!
Of een goed verlopen financiele transactie.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel sociaal hoor Sjoew.
www.macwhores.com ?quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of een goed verlopen financiele transactie.
Ik kliktequote:
Ik heb het ook eerst geprobeerd hoorquote:
Aldus MacRumorsquote:Apple has issued security updates for Mac OS X 10.5.1, 10.4.11 (PPC), and 10.4.1 (Universal) today. The individual packages affected are listed:
Mac OS X 10.5.1: Core Foundation, CUPS, Flash Player Plug-in, Launch Services, perl, python, Quick Look, ruby, Safari, Samba, Shockwave Plug-in, Spin Tracer
Mac OS X 10.4.11: Address Book, CUPS, ColorSync, Core Foundation, Desktop Services, Flash Player Plug-in, gnutar, iChat, IO Storage Family, Launch Services, Mail, perl, python, ruby, Samba, Safari, Shockwave Plug-in, SMB, Spotlight, tcpdump, XQuery
A detailed breakdown of the security fixes are not yet available on Apple's site. The updates are recommended for all users.
De eerste keer booten blijft hij hangen, maar niet schrikken, even een geforceerde shutdown en hij boot weer normaal.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef DaFrenk het volgende:
NetjesMoet overigens ook nog die Quicktime update binnen halen. Maar daar had iemand problemen mee? Systeem zou er trager van opstarten? Of was dat alleen maar de eerste maal?
Welkom in de MacBook PWN familiequote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders schieten een Macbook Pro voor. Die koop ik met 20% korting via ADC.
Zonder! Je wilt toch niet naar je eigen bakkes turen de hele tijdquote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik met of zonder glanzend scherm bestellen?
Wat Sjoewe zegt.quote:
Sluit ik me bij aan, nog 12GB te gaanquote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
Geloof me, alle apps nemen zoveel plek in tegenwoordig. Wat extra cash voor een wat grotere harddisk is de moeite wel. Ik dacht dat ik ook wel rond zou komen met een 120GB, maar als ik nu weer zou kiezen had ik er wel een grotere in gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |