Het hangt ook erg af van waar je precies woont.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Heb in 3 jaar Ondiep ook nooit ergens last van gehad hoor
Oh god die heb ik nog wel eens 5 euro in zn klauwen geduwd omdat ik dronken was en hij keihard op z'n plaat gingquote:
Dat zou wel moeten lukken. Maar je moet eruit? Krijg je dan geen urgentie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:48 schreef MaJo het volgende:
Woon in Tuinwijk maar moet er in juli waarschijnlijk uitBevalt echt supergoed dus hopelijk mogen we toch langer blijven. Maar ik sta tegen die tijd 7 jaar ingeschreven dus zal ook wel een mooi huisje kunnen krijgen denk ik zo
Als je particulier huurt niet. Urgentie krijg je trouwens echt bijna nooit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten lukken. Maar je moet eruit? Krijg je dan geen urgentie?
Nope want ik huur inderdaad particulierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten lukken. Maar je moet eruit? Krijg je dan geen urgentie?
Volgens mij is dat gewoon preventie, valt me de laatste tijd op dat er wel vaker 'geel' op het centraal is. Waarom noemen ze het eigenlijk nog blauw bedenk ik net? Ze hebben tegenwoordig altijd van die gele hesjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef lost95 het volgende:
Is er trouwens wat bijzonders op centraal? T zag er geel van de politie....
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vroeg me ook al af waarom er zo veel politie was, meer dan normaal hoor. En ook allemaal van die grote stoere mannen met oortjes in, niet van die rondwandelagenten
Arrestatieteam die vanaf paardenveld vertrokken is denk ik zo.. heb ze zelf wel vaker daar voorbij zien planken.. Komen ze daar achter bij de C&A op de st jacobstraat eruit..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:54 schreef Battlefan het volgende:
Kwamen vandaag op de Lange Viestraat ook 2 bmw's oid met plakzwaailicht voorbij, op het busstation stonden wat politieauto's in de weg
Waar woon je in Zuilen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:11 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Woon ondertussen al bijna een anderhalf jaar in Zuilen, maar moet nog steeds een huisarts in de buurt zoeken. Wie heeft ervaringen met huisartsenpraktijken in deze omgeving?
Misschien eerst uberhaupt checken of ze patienten aannemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:38 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Van Tuyllkade, redelijk centraal dus. Heb al gezien dat er drie praktijken redelijk dicht in de buurt zijn. Maar ik ben benieuwd wat de ervaringen met deze praktijken zijn, voordat ik mij ergens bij laat inschrijven.
Oh andere mensen zaten er verder boven. Het huis stond te koop voor 239, en is uiteindelijk verkocht voor 268quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:03 schreef zatoichi het volgende:
Speknek, hoe is het met dat huis in Lombok afgelopen?
29 boven de vraagprijs??? Volgende week ga ik in Lombok kijken; ik weet in ieder geval wat ik kan verwachten....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh andere mensen zaten er verder boven. Het huis stond te koop voor 239, en is uiteindelijk verkocht voor 268. Lui hadden gewoon blind 29 duizend boven de vraagprijs geboden. Inmiddels alweer heel veel andere huizen gezien, maar nog geen geschikte gevonden. Paar dagen terug op de gansstraat wezen kijken, die kwam toch wel heel dicht in de buurt, maar vonden we toch te duur. Volgende week toch in Oudwijk iets bezoeken.
Haha precies de reden waarom wij hem ook hadden afgeblazen(behalve dan de keuken, die vond ik op zich niet slecht, en was lekker ruim). Het was echt zo'n moment van leuke sfeer, maar niet perfect; onder de vraagprijs bieden. Toen kregen we gewoon een tegenbod. Pas toen had ik zoiets van toch wel erg duur voor wat je ervoor krijgt....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:18 schreef speknek het volgende:
Ha volgens mij zijn we wel concurrenten! Ik ben daar namelijk ook wezen kijken. Vond hem te duur voor wat je kreeg, matige keuken en vooral boven was het erg krap door de slechte indeling van de badkamer. Gansstraat was trouwens wel echt een fijn huisje, maar de tuin inderdaad non-existent. En de enige wc zat boven in de badkamer, ook niet erg relaxt als je vrienden uitnodigd voor een feestje.
Wij gaan ons appartement op de Arthur van Schendelstraat verkopen, heb je wellicht interesse?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef speknek het volgende:
Waar ga je trouwens in Lombok kijken? Ik weet het ik weet het PM, get a room, etc. maar dit topic was toch een beetje aan het doodbloeden.
Een baan zoeken in Utrecht, dat had ik eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
Als je een goedkopere woning wil kopen, moet je eerst een huisvestingsvergunning hebben. En dat betekent dat je aan de gebruikelijke voorwaarden moet voldoen, maatschappelijke of economische gebondenheid aan de stad/regio enzo.
yep zoiets gaan wij ook kopen als het goed is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:43 schreef speknek het volgende:
Bedankt, maar ik denk het niet. We hebben een vrij specifieke smaak. Voor huizen, maar zeker als het een appartement is, hebben we het liefst een mooi gebouw uit 1890-1920 met hoge plafonds.
Goed is relatief.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:55 schreef afterhourpower het volgende:
[..]
yep zoiets gaan wij ook kopen als het goed is.
Pieter Bothstraat, moet redelijk wat aan het huis gebeuren, maar ja een keuken is al gauw groter dan de keuken die ik hier in een sociale huurwoning in pijlsweerd heb...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef speknek het volgende:
Waar ga je trouwens in Lombok kijken? Ik weet het ik weet het PM, get a room, etc. maar dit topic was toch een beetje aan het doodbloeden.
Ja dacht ik al, hij heeft geen cv heh? Dat is voor ons wel een vereiste, zitten nu met gaskachels, maar dat zuigt te erg. Voor de rest wel een interessant huis. Wij gaan bij de oudwijkerdwarsstraat kijken, staat nu ook op funda, maar we waren er al een paar dagen geleden achtergekomen, dus we zijn een van de eerstenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef zatoichi het volgende:
Pieter Bothstraat, moet redelijk wat aan het huis gebeuren, maar ja een keuken is al gauw groter dan de keuken die ik hier in een sociale huurwoning in pijlsweerd heb...
Waar ga jij in oudwijk kijken? Zijn daar nog betaalbare huizen (althans die ook echt waard zijn wat me ervoor vraagt)?
Vergis je niet in gaskachels hoor; als het huis goed geisoleerd is, dan is er niets mis met gaskachels. Sterker nog, die zijn veel en veel zuiniger dan CV. Mijn vriendin hamert ook nogal op CV, terwijl dat echt nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, hij heeft geen cv heh? Dat is voor ons wel een vereiste, zitten nu met gaskachels, maar dat zuigt te erg. Voor de rest wel een interessant huis. Wij gaan bij de oudwijkerdwarsstraat kijken, staat nu ook op funda, maar we waren er al een paar dagen geleden achtergekomen, dus we zijn een van de eersten.
Is het deze:quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef speknek het volgende:
Wij gaan bij de oudwijkerdwarsstraat kijken, staat nu ook op funda, maar we waren er al een paar dagen geleden achtergekomen, dus we zijn een van de eersten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |