Ik kwam geen enkel heel bushokje tegen vanaf centraal tot ondiepquote:Op maandag 18 februari 2008 17:35 schreef Q. het volgende:
Wat is er nu weer gesloopt?
Gevoetbald en lelijk verloren jaquote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef eer-ik het volgende:
D'r is weer gevoetbald van het weekend zeker?
Had al zo'n flauw vermoeden jaquote:
Vanavond weer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef RoaRRR het volgende:
Nu maar wachten op de rellen van vanavond ???
woon jij ook in ondiep?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef RoaRRR het volgende:
Maybe aangezien vandaag bekend is geworden dat de agent die vorig jaar die man heeft doodgeschoten niet vervolgd wordt.
En met die Ondiepers weet je het nooit![]()
* RoaRRR woont zelf ook in ondiep hoor![]()
voetbalvelden in ondiep?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef RoaRRR het volgende:
Woon naast de mooie voetbalvelden tegenover het voormalig badhuis wat nu jeugdhonk is
Randje Zuilen en bijna Overvecht, maar nog ondiep dacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voetbalvelden in ondiep?
is dat niet al overvecht?
Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Randje Zuilen en bijna Overvecht, maar nog ondiep dacht ik.
marktplaats.nlquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Neruo het volgende:
Ik ga binnenkort in utrecht wonen. Weet iemand waar ik een relaxt goedkoop fietsje (lees: fiets) op de kop kan tikken? En nee, niet midden in de nacht van een junkie
gewoon zo'n fietsjes boer ofzo...
Utrecht 4 life, yo (lees: utrecht is een mooie stad)
Denk niet de hele wijk, een hoop hier wel, maar bij lange na niet alles.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Ja die voetbalvelden waar die Rini Mulder is doodgeschoten... Als ondiepers zouden jullie dat moeten weten. (Woon zelf lekker in Pijlsweerd, maar een vriend van me woont in Ondiep.
Overigens hebben ze die halve wijk al afgesloten nu toch? De hele wijk gaat plat...
Fietspunt in de Nobelstraat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Neruo het volgende:
Ik ga binnenkort in utrecht wonen. Weet iemand waar ik een relaxt goedkoop fietsje (lees: fiets) op de kop kan tikken? En nee, niet midden in de nacht van een junkie
gewoon zo'n fietsjes boer ofzo...
Utrecht 4 life, yo (lees: utrecht is een mooie stad)
Dan weet ik niet naar wat voor huis hij aan het kijken was. Ik heb zelf een koopstudio en het bevalt super. Betaal incl. servicekosten (g/w/l, internet, belastingen etc.) nog geen 500 per maand met z'n 2-en. Heb woonruimte van 35 m2, eigen badkamer, eigen keuken. Dat je niets aflost is logisch, je woont er waarschijnlijk maar een paar jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:40 schreef speknek het volgende:
Koopstudio's.. daar ging een kennis van me bij kijken. Je moest de hypotheek bij hun afsluiten, voor een hoge rente, en je loste niets af. Kwam er in principe op neer dat je gewoon heel duur aan het huren was, zonder de voordelen van huren.
in Zuilen, Nijenrodeplantsoen. Mooi aan de Vechtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:17 schreef CherryLips het volgende:
waar heb jij dan de koopstudio gekocht?
Ik liep daar een keer, naar een maat toe,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
in Zuilen, Nijenrodeplantsoen. Mooi aan de Vecht
Ik zou het overigens niet aanraden als je geen student bent. Ik ga hier ook zo snel mogelijk weg als ik een vaste baan heb.
Nog nooit ergens last van gehad. Bij de sociale woningbouw hier in de buurt staan wel eens wat hangjeugd. Maar ze doen niks. In de stad heb je meer last van tuig, zwervers etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik liep daar een keer, naar een maat toe,
stonden er allemaal van die marokkaantjes enzo met doeken om de kop en stalen pijpen in hun hand
Ze gingen wel aan de kant, ze stonden blijkbaar niet op mij te wachten.
Maar goed, ik vond het geen vriendelijke indruk hebben daar.
Weet niet hoe het daar normaal is?
Je hebt er misschien niet direct last van, maar het blijft een onprettige buurt omdat je wéét dat er veel tuig woont. Ik zou er nooit gaan wonen iig. De zwervers in de stad zullen iig niet proberen om je in elkaar te meppen ondanks dat zou ik ze liever in de gracht verzuipen met z'n allen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog nooit ergens last van gehad. Bij de sociale woningbouw hier in de buurt staan wel eens wat hangjeugd. Maar ze doen niks. In de stad heb je meer last van tuig, zwervers etc.
Ook de radslagkoning?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:56 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je hebt er misschien niet direct last van, maar het blijft een onprettige buurt omdat je wéét dat er veel tuig woont. Ik zou er nooit gaan wonen iig. De zwervers in de stad zullen iig niet proberen om je in elkaar te meppen ondanks dat zou ik ze liever in de gracht verzuipen met z'n allen.
Dan blijven er weinig buurten over voor je waar je wel betaalbaar kunt wonen. Zuilen is in vergelijking met Overvecht, Ondiep en Kanaleneiland verreweg het braafste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:56 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je hebt er misschien niet direct last van, maar het blijft een onprettige buurt omdat je wéét dat er veel tuig woont. Ik zou er nooit gaan wonen iig. De zwervers in de stad zullen iig niet proberen om je in elkaar te meppen ondanks dat zou ik ze liever in de gracht verzuipen met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |