Je leert snel...quote:Op maandag 17 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had net de lapo
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpenquote:Op maandag 17 december 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je leert snel...![]()
wat is 'riddle'?
Das gemeen, ik heb maar één hersenquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpen
En jij gaat hem ook niet helpen herinnerenquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Daag je me uitquote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
En jij gaat hem ook niet helpen herinneren![]()
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?quote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik weer.
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je orenquote:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vindquote:Op maandag 17 december 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je oren
Afgrijselijk teringwijf dat je 'r bentquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Tjonge lui varkenquote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Dat is waar, ik ben altijd ontzettend gehoorzaamquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?
FOK! is een goed alternatief tijdens 't leren, en hier is 't drukquote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
PietjeJe vindt het wel gezellig hier, hè?
Rotterdam toch? Op kamers?quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! is een goed alternatief tijdens 't leren, en hier is 't druk.
Jazeker, en ik was hier toch om 't dagelijke uitzendtopic aan te makenquote:Op maandag 17 december 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
Rotterdam toch? Op kamers?
Dat eerste weet ik nog wel en dat tweede vraag ik me ook af...quote:Op maandag 17 december 2007 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jazeker, en ik was hier toch om 't dagelijke uitzendtopic aan te maken.
Waar is Gert als je 'm nodig hebt. Typo
.
Foutquote:Op maandag 17 december 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken?
Los mijn OP nou maar eerst op, paardenkontjequote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fout![]()
Er in was het correcte antwoord. U wint geen jaar voorraad touw en kaarsen.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fout![]()
Er in was het correcte antwoord. U wint geen jaar voorraad touw en kaarsen.
2 lalalalalalaquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nummer 1)
Als je slechts één lucifer hebt en je komt een koude en donkere kamer binnen, met daarin een open haard, een olielamp en een kaars, wat zou je dan als eerste aansteken?
Nummer 2)
Ik word natter hoe meer ik droog, wat ben ik?
Nummer 3)
Waar komt Augustus vóór Juli?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Liefje, ik weet toch niet hoe een spoilertagje werkt..quote:Op maandag 17 december 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm in een spoilertagje zet, schat
quote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nummer 1)
Als je slechts één lucifer hebt en je komt een koude en donkere kamer binnen, met daarin een open haard, een olielamp en een kaars, wat zou je dan als eerste aansteken?
quote:De kaars.
Ik word natter hoe meer ik droog, wat ben ik?
In het land van de gouden cavia`s: daar begint het jaar altijd in augustus.quote:Een openhaard.
Nummer 3)
Waar komt Augustus vóór Juli?
Dit vraagt om betere raadselsquote:Op maandag 17 december 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ze wel goed hè???I love it, als je boos op me wordt!
RRquote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die de derde goed heeft krijgt een bloempje van me
quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloemen
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal er zo nog een paar posten, ik heb een hoop moeilijkerequote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef Jappie het volgende:
Ah..riddle's...doe nog es een paar opgooien Ian.
Vragen of de draaimolen kan stoppenquote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je rijdt op een paard. Voor je rijdt een brandweerauto. Je wordt achtervolgt door een helikopter. Links van je rijdt een sportwagen. Rechts van je is een afgrond.
De Vraag: Hoe kun je er voor zorgen dat jullie allemaal op hetzelfde moment stoppen, zonder te botsen en zonder onderling te communiceren?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je rijdt op een paard. Voor je rijdt een brandweerauto. Je wordt achtervolgt door een helikopter. Links van je rijdt een sportwagen. Rechts van je is een afgrond.
De Vraag: Hoe kun je er voor zorgen dat jullie allemaal op hetzelfde moment stoppen, zonder te botsen en zonder onderling te communiceren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google weet alles
Eet smakelijk, ik zet de tulpen in een mooi vaasje en ben weg!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog een paar posten, ik heb een hoop moeilijkere![]()
Maar nu eerst even eten
Beetje mijn eerlijk verdiende tulpen opeisenquote:Op maandag 17 december 2007 17:44 schreef Lobasca het volgende:
Eet smakelijk, ik zet de tulpen in een mooi vaasje en ben weg!
Fout: het moest zijn:quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vragen of de draaimolen kan stoppen
quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
Augustus was de zoon van Julius Ceasar, romeinse Rijk, ik was eerder.
ben je al klaar ?quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu eerst even eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwek
quote:Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef -Blurk- het volgende:KwekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................
[/quote][spoiler]
[/quote]
Het was de bedoeling dat de oplossing ín de spoiler stond...sorry
Alternatieven zijn een hoer.quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwek
[/quote]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
quote]Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................[/qoute]
[/quote]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu eerst even eten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
een simpele starter
welke getallenreeks komt na de onderste?
1
11
21
1211
111221
312211
13112221
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep..100% fout idd.. lolquote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
Het was zeker fout he Jappie? 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep..100% fout idd.. lol
![]()
wacht ik zal hem even geod makenquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef -Blurk- het volgende:
Doe jij de goeie oplossing van die cijferreeks dan eens VeulentjeI put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis![]()
Knap van je Veulenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
Knap van je VeulenHet was niet helemaal goed, zat een beetje te gochelen met intikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het op papier zo bekeken. (Nou hopenlijk zonder fouten)
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
__11311211 <-- antwoord
1113111221I put the sexy in dyslexia
goochelen of googlen? That's the question..quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was niet helemaal goed, zat een beetje te gochelen met intikken.
Ik heb het op papier zo bekeken. (Nou hopenlijk zonder fouten)
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
__11311211
1113111221 <--![]()
Dit kan je denk ik niet google. Dit is gewoon een beetje logisch denken.quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
goochelen of googlen? That's the question..I put the sexy in dyslexia
Ja denk het ook, ik heb liever raadsels met taal.quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit kan je denk ik niet google. Dit is gewoon een beetje logisch denken.![]()
Gesproken als een echte vrouwquote:Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Ja denk het ook, ik heb liever raadsels met taal.
I put the sexy in dyslexia
Is dit een raadsel?quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?![]()
![]()
Liefdevol over de bol strijkenquote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?.
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
aai·en (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?
1 zacht met de hand over iets heen strijken om een aangenaam gevoel op te wekken of als uiting van tederheid => strelen![]()
nee Pietjequote:Op maandag 17 december 2007 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Liefdevol over de bol strijken.
![]()
![]()
Lol..tis alleen niet helemaal goedquote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit kan je denk ik niet google. Dit is gewoon een beetje logisch denken.![]()
![]()
nee NMNSquote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. lucifer
2. handdoek
3. woordenboek![]()
![]()
Liefkozen, strelen.quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan?Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de fuck zit de type fout deze keer dan weer?quote:I put the sexy in dyslexia
aaien: zachte streek met de hand
aaien: zacht met de hand strijken
aaien: liefkozen
aaien: keer dat men aait
aaien: aanhalen
aaien: strelenI put the sexy in dyslexia
Geen idee. ik weet je gevolgde method immers niet...dit was de laatste regel iig.quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar de fuck zit de type fout deze keer dan weer?![]()
13112221![]()
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
_111311211
_313111221Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef 't opquote:.
Nou, dan zat ik aardig in de buurtquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee. ik weet je gevolgde method immers niet...dit was de laatste regel iig.![]()
13112221![]()
![]()
Nee, "wat" is geen ander woord voor aaien.quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?![]()
Hoelang is een chineesquote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, "wat" is geen ander woord voor aaien.
zo werkt mijn geest ookquote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, "wat" is geen ander woord voor aaien.![]()
![]()
![]()
Het is meer een grapje, misschien is dat een aanwijzingquote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, "wat" is geen ander woord voor aaien.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
_111311211
_313111221..back to the drawingboard Pietje
![]()
![]()
Oh...quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is meer een grapje, misschien is dat een aanwijzing![]()
![]()
Kom op met die antwoorden.
Als ik het antwoord geef denk ik dat jullie allemaal boos op me worden, want het is heel flauw, laatste aanwijzing.![]()
Komt toch regelmatig ter sprake hier zou je denken.quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is meer een grapje, misschien is dat een aanwijzing![]()
![]()
In woord of daad ?quote:Op maandag 17 december 2007 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
Jullie geven het allemaal op? Jammer, want ik had een mooie beloning in gedachten.![]()
![]()
Ja, je bent warm!quote:Op maandag 17 december 2007 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Komt toch regelmatig ter sprake hier zou je denken.![]()
quote:Wario Nee laat maar, ik ken een goeie . WAT IS EEN ANDER WOORD VOOR AAIEN ???
Toad : Euh... Wrijven ???
Wario : Nee let op echt een goeie !! WAT IS DUS EEN ANDER WOORD VOOR AAIEN.....EUKEN !!!!. Hahaha WHAhahahaaaa
Waluigi : (Kijkt verbaasd.) Aah Wario doe effe normaal.
Toad : (Stomverbaasd.) : Ik snap er niks van !!! Wat is er nou grappig.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Oké komt ie:quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Anders zou het ook niets worden denk je niet..
Een ander woord voor aaien is euken.
Ga even koffiedrinken nu![]()
![]()
Okee, ik zie nog ene oplossing, even doortellenquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
Geen idee. ik weet je gevolgde method immers niet...dit was de laatste regel iig.![]()
13112221
Pietje heeft je gepwntquote:Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oké komt ie:
![]()
Een sigaretje had ik nog begrepen..quote:Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oké komt ie:
![]()
Dank, ik vind 'm alleen niet leukquote:Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
Gefeliciteerd Pietje!. Wat is m'n beloning? Ook zo'n mooie tekening
?
quote:Op maandag 17 december 2007 19:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, maar het was nèt buiten de tijd.., nietus, ik was eerder
.
Tijd voor een vrij makkelijk edoch kansloos raadsel bestaande uit drie kleintjes.
Uit elke 2 zinnen komt 1 antwoord waarmee je de laatste dikgedrukte vraag kunt beantwoorden.
Een exemplaar aan elk been
Maar dit geval staat slechts op één.
Wat ben ik?
Natuurlijk geen unieke verschijning
Mijn lengte helpt bij de verspreiding
Wat ben ik?
Symbool voor vrouw en soms in kleur
Ik bewaar de smaak en geef je geur
Wat ben ik?
Wat zijn wij?
ps. Deze is wel érg makkelijk bij nader inzien![]()
![]()
Kapitein Haak, een lange postbode, deodorant.quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zijn wij?![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef Veulen het volgende:
Jappie: 11122211..sorry
![]()
Ik zal ut maar zeggen denk ik ?![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Peter6000 het volgende:
Kapitein Haak, een lange postbode, deodorant.![]()
Sorry, niet helemaal goed maar wél erg leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Peter6000 het volgende:
Kapitein Haak, een lange postbode, deodorant.![]()
![]()
Nee, ik ben net weer begonnenquote:Op maandag 17 december 2007 19:08 schreef Jappie het volgende:
Ik zal ut maar zeggen denk ik ?.
Nee, ik wil nog 1 poging wagen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:08 schreef Jappie het volgende:
Nope..sorry
![]()
Ik zal ut maar zeggen denk ik ?I put the sexy in dyslexia
Ik kom er niet uit, geef maar, maar wel met uitleg en niet alleen de simpele cijferreeks
.
Ik ben sowieso heel slecht in cijferraadselsquote:Op maandag 17 december 2007 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom er niet uit, geef maar, maar wel met uitleg en niet alleen de simpele cijferreeks
.
![]()
![]()
een lange stinkende schoen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel slecht in cijferraadsels![]()
We wachten nog even op het jonge paard.quote:Op maandag 17 december 2007 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
![]()
![]()
__________1
_________11
_________21
_______1211
_____111221
_____312211
___13112221
_11???11211
_41???11221
Zover ben ik gekomen.
Neequote:
Bovendien moet je 3 tussenoplossingen krijgen en dan 1 eindantwoord.
En hij is toch erg makkelijk of ligt het aan mij?![]()
![]()
Denk dat ik hem eindelijk heb..quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een vrij makkelijk edoch kansloos raadsel bestaande uit drie kleintjes.
Uit elke 2 zinnen komt 1 antwoord waarmee je de laatste dikgedrukte vraag kunt beantwoorden.
Een exemplaar aan elk been
Maar dit geval staat slechts op één.
Wat ben ik?
Natuurlijk geen unieke verschijning
Mijn lengte helpt bij de verspreiding
Wat ben ik?
Symbool voor vrouw en soms in kleur
Ik bewaar de smaak en geef je geur
Wat ben ik?
Wat zijn wij?
ps. Deze is wel érg makkelijk bij nader inzien![]()
![]()
![]()
Ik merk hetquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee laat maar..daar doe ik niet aan.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken dit raadsel al.quote:![]()
![]()
Is Fok ook zo belachelijk traag bij jullie?
Een éénlingweg voert door mijn land![]()
FOK!, wat doe je![]()
I know...quote:Op maandag 17 december 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken dit raadsel al.![]()
![]()
Is Fok ook zo belachelijk traag bij jullie?![]()
En ja Fok zuigt![]()
![]()
nee: 1113213211quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
1113212311?
het eerste getal is 1,, het getal heeft één 1dus 11.
11 heeft twee 1en en dus 21.
21 heeft één 2 en één 1en dus 1211.
Flauw he
Ik vát het gewoon niet, cijferraadsels zijn niet mijn forté, en dat raadsel van Ian kom ik ook niet uitquote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
nee: 1113213211
Flauw he
...en Fok werkt ook niet echt mee, ik word er chagrijnig van![]()
![]()
Het is gewoon een belachelijk raadsel.quote:Op maandag 17 december 2007 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
Ik vát het gewoon niet, cijferraadsels zijn niet mijn forté, en dat raadsel van Ian kom ik ook niet uit
...en Fok werkt ook niet echt mee, ik word er chagrijnig van![]()
![]()
Ik zal eens denken over die van Ian.I put the sexy in dyslexia
Knap van je.quote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Flauw he![]()
Is dit nou het antwoord of wat? Ik snap de uitleg nietquote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef Veulen het volgende:
Flauw he.
Ik word agressief van dat F5-en. Ga m'n agressie maar ff elders afreageren.quote:
Een éénlingweg voert door mijn land![]()
Mag ik in de tussentijd een vraag opschrijven, een makkelijke tussendoor?
De eerste computers waren uitgerust met een beeldscherm met zwarte achtergrond en gifgroene letters.
Juist/Onjuist![]()
Dat is het antwoord, ja. En ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen. Misschien dat jappie het kanquote:Op maandag 17 december 2007 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit nou het antwoord of wat? Ik snap de uitleg niet.
Dat durfde ik niet op te schrijvenquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Veulen het volgende:
Die van Ian is denk ik een Vagina![]()
![]()
Ik dacht oranjequote:Op maandag 17 december 2007 20:03 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik in de tussentijd een vraag opschrijven, een makkelijke tussendoor?
De eerste computers waren uitgerust met een beeldscherm met zwarte achtergrond en gifgroene letters.
Juist/Onjuist
Oranje, dacht ik ookquote:.
Hoe de fuck kom je dáár nou weer bij?quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Veulen het volgende:
Die van Ian is denk ik een Vagina![]()
Is het een fles dan , een parfumfles? Ik zit aan essentie te denkenquote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn gewoon een stel viespeuken![]()
Behalve Jappie want die had een normaal antwoord![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
Nee niet oranje Veulen en Pietjequote:De allereerste monitoren (jaren ‘70, begin jaren ‘80) waren monochroom, dat wil zeggen, ze toonden alleen groen gekleurde of alleen oranje gekleurde karakters.
De stelling is in ieder geval onjuist. Niet alleen groenquote:
Zet eerst de drie kleine antwoorden eensch onder elkaar.quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is het een fles dan , een parfumfles? Ik zit aan essentie te denken
Als het goed is krijg je drie losse steekwoorden uit de kleine raadsels.![]()
Ik ook, fok is net een slak maar dan langzamere.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is geen doen hier, ik ga even iets anders doen.I put the sexy in dyslexia
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een belachelijk raadsel.![]()
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.
Mijn 3e een splitsing de keus is aan u,
Mijn 4e niet in de ballen maar wel in de jus.
Mijn 5e veelgebruikt, bijvoorbeeld in ei.
Kom wacht nu niet langer, wie of wat ben jij ?
![]()
![]()
1 = 1 van 1quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is het antwoord, ja. En ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen. Misschien dat jappie het kan
11 = 2 van 1
21 = 1 van 2 + 1 van 1
1211 = 1 van 1 + 1 van 2 + 2 van 1
111221 = 3 van 1 + 2 van 2 + 1 van 1
1312211 = dus ?
![]()
![]()
Kom allemaal maar weer terug, 't is weer te doen.
Of zijn we opeens allemaal bij "the green mile" blijven hangen.
Het is weer te doen.
Snel.......is 't al maanden niet meer.
Nieuwe pics bovenin, een vrouw haar tong in een oor.
![]()
De letter W, D of Oquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,
Mijn 3e een splitsing de keus is aan u,
Mijn 4e niet in de ballen maar wel in de jus.
Mijn 5e veelgebruikt, bijvoorbeeld in ei.
Kom wacht nu niet langer, wie of wat ben jij ?
Vis
-
-
Klinkers of "E"
-
Zit ik goed?![]()
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De letter W, D of O
Vis
-
-
Klinkers of "E"
-
Zit ik goed?![]()
![]()
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.quote:Op maandag 17 december 2007 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.
Vis verpakken in kranten is niet zo raar![]()
![]()
Ik eet nooit vis..dus ik zou het niet weten Ianquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Anyway....we zijn slechts op zoek naar simpele letters..no fancy stuff...veulen moet het wel kunnen ontcijferen he!![]()
![]()
*kick*
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
FOK! is baggertraag, maar dat is niet eens nieuws.
![]()
navond
ik moet ff een oproep doen.
kan er niet meer tegen!
Lieve KZ!bedankt voor je pm en je berichtje in mijn fobo. Graag wil ik je iets terug sturen. Wil je me laten weten waar ik je kan bereiken??
liefs, de buuf....Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Sorry jongens, maar ik hoop dat ze hier nog lurkt zo nu en dan....![]()
heb toch mijn sig aan haar te danken, en wil wel eens een nieuwe....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
ja, jij was naar Dublin en wij waren zoet...quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?![]()
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Joehoe?!![]()
het gaat weer prima hoor!Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Ik had ruzie met Avonne.quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?
Heb ik nu vier notes?![]()
![]()
Of fish and chips, in Engelandquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?![]()
Het was super! Alleen tja, jullie gemist hè.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?
Maarre... helemaal geen lekker weekendrelletje of zo geweest?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
In het kader van nutteloos nieuws, we hebben er een paar admins en mods bij. Zie alle nieuwe topics erover.
O ja, moet je nog even iets vertellen, ik ben bevallen van ons kind dit afgelopen weekend, maar dat is maar een minor detail hoor, ik voed het wel alleen op. Heb haar Beatrix genoemd, naar onze vorstin.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was super! Alleen tja, jullie gemist hè.
Maarre... helemaal geen lekker weekendrelletje of zo geweest?
En dit alles is de schuld van Veulen, die de praatjes de wereld ingestuurd heeft. Heb nog bijna met de deegroller gehad van Calimero, ja, was eigenlijk toch best heftig allemaal.![]()
Uhm... OK, is dit weer een raadseltje?quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, moet je nog even iets vertellen, ik ben bevallen van ons kind dit afgelopen weekend, maar dat is maar een minor detail hoor, ik voed het wel alleen op. Heb haar Beatrix genoemd, naar onze vorstin.
En dit alles is de schuld van Veulen, die de praatjes de wereld ingestuurd heeft. Heb nog bijna met de deegroller gehad van Calimero, ja, was eigenlijk toch best heftig allemaal.
Dus jij wordt zwanger van praatjes van Veulen? Ernstig!![]()
En Cali boos, dat wil je ook niet hoor.
is ze ook boos op mij?
jongens, ik ga slapen! Slaapt toch lekkerder te weten dat je weer terug bent hoor Gert![]()
![]()
en KZ! laat ff wat van je horen!![]()
truste![]()
Nee hoor, denk het niet. Zou niet weten waarom, het is allemaal onzin. Maar ze zwaaide behoorlijk met die deegroller, dus ik blijf een beetje uit de buurt, dat begrijp je.quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... OK, is dit weer een raadseltje?
Dus jij wordt zwanger van praatjes van Veulen? Ernstig!![]()
En Cali boos, dat wil je ook niet hoor.
is ze ook boos op mij?![]()
![]()
Ah toe, één kusje.quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, denk het niet. Zou niet weten waarom, het is allemaal onzin. Maar ze zwaaide behoorlijk met die deegroller, dus ik blijf een beetje uit de buurt, dat begrijp je.
Trusten Buuf, slaap lekker!quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
jongens, ik ga slapen! Slaapt toch lekkerder te weten dat je weer terug bent hoor Gert![]()
![]()
en KZ! laat ff wat van je horen!![]()
truste![]()
![]()
![]()
quote:Dat neemt het brakke gevoel weer een beetje weg.
Slaap lekker, opperkerststalmeesteres.
Jij ook, Dublin-feestvierder, aleen, ik ga nog niet naar bed, jij wel natuurlijk, er zal nog wel een klein katertje weggewerkt moeten worden denk ik....sterktequote:Op maandag 17 december 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat neemt het brakke gevoel weer een beetje weg.
Slaap lekker, opperkerststalmeesteres.![]()
dit misschien een ideetje?
![]()
Drukte
Jap, denk je om de gebiedende wijs?quote:Op maandag 17 december 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat af Kazan...gaat af zeg ik je.
Dolf is de baas
Insaantje![]()
Hela hola Petraa!quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Hoi
Dolf is de baas
Insaantje![]()
Uitsluitend wanneer die op mij word toegepast.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap, denk je om de gebiedende wijs?![]()
![]()
Vertell!!! Nu!!!quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uitsluitend wanneer die op mij word toegepast.
Dolf is de baas
Insaantje![]()
Denk je ook aan de dt's.
Hier wel hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dat de drank maar rijkelijk mogen vloeien!![]()
![]()
Maak je geen zorgen..ik denk er meer dan genoeg aanquote:...nachtmerries heb ik er zelfs van
..leren en goed toepassen is een tweede.
![]()
![]()
Ja, jij was gister Piet-Hein!quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
'''denavondDolf is de baas
Insaantje![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Die waardoor Avonne het ergggggg druk kreeg ?![]()
Dolf is de baas
Insaantje![]()
We gaan hier toch geen COSrellen nabespreken he.
hoi. vraagje:quote:
ik las in de fb dat de afgelopen nacht de sfeer verziekt werd in de cossen door een vermeende kloon.
vraag me af waarom jij het dan nodig vindt om in de sc aan mij te refereren, hooimeid?![]()
Ik ben nog half dronken, telt dat ook?quote:
Nu is 't hek van de dam.
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. vraagje:
ik las in de fb dat de afgelopen nacht de sfeer verziekt werd in de cossen door een vermeende kloon.
vraag me af waarom jij het dan nodig vindt om in de sc aan mij te refereren, hooimeid?Dolf is de baas
Insaantje![]()
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan hier toch geen COSrellen nabespreken he.
Ben ik ook meteen weer bijgekletst.
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.Dolf is de baas
Insaantje![]()
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"![]()
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..Dolf is de baas
Insaantje![]()
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ben ik ook meteen weer bijgekletst.![]()
![]()
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...quote:Op maandag 17 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!
een hoer vind ik je niet, wel sneu.![]()
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.![]()
![]()
duidelijk, problem solved!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...
een hoer vind ik je niet, wel sneu.Dolf is de baas
Insaantje![]()
En nu weer gezellig doen, stelletje hoolies.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Na trust dan maar..![]()
![]()
![]()
Ach, een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.
kop houden, hond!quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
kop houden, hond!![]()
*gaat zielig in een hoekje in de mand liggen
Was toch JanPiet?quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Die waardoor Avonne het ergggggg druk kreeg ?![]()
Ik ook. dus dat teltquote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nog half dronken, telt dat ook?![]()
![]()
Alleen jij bent niet "nog" half dronken maar "alweer".quote:
Nou....alweer, is al weer een poosje geleden hoor, zeker vier dagen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jij bent niet "nog" half dronken maar "alweer".![]()
Niet doen hoor Pietje, nergens voor nodigquote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
*gaat zielig in een hoekje in de mand liggen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou....alweer, is al weer een poosje geleden hoor, zeker vier dagen.
Ooooo...![]()
Da's ook ongeveer mijn interval. Soms ietsje korter ook wel.
kom er maar weer uit joh!quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
*gaat zielig in een hoekje in de mand liggen![]()
Nou, dan is er toch niks aan de hand Gert?quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooooo...
Da's ook ongeveer mijn interval. Soms ietsje korter ook wel.![]()
Op commando zeker, opperhooliequote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
kom er maar weer uit joh!.
en weer liggen!quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op commando zeker, opperhoolie.
![]()
![]()
Nee schat, zo'n drukke avond, maar ga het morgen doen hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Had je je kerstboom al gecapt, Blurk?![]()
owkeejquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee schat, zo'n drukke avond, maar ga het morgen doen hoor.
Dolf is de baas
Insaantje![]()
Doe jij nou maar normaal tegen mij, of negeer me, dan hebben wij in ieder geval niet de voigende rel op ons geweten.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch niks aan de hand Gert?
Zo. Klaar met die grove taal.quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met jou niet zo, nepper. je ware aard riekt naar stront.
goedenavond
Geen gerel in 't nieuwe topic!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: